דפים

יום שישי, 2 באוגוסט 2024

מאיר, עשית צבא?

 

לפני מס' חודשים היה ראיון בתקשורת עם יעקב פרי לשעבר ראש השב"כ, ואח"כ שר מטעם יש עתיד , ויו"ר 'ועדת פרי' העוסקת בגיוס חרדים לצבא.

באותו ראיון מספר יעקב פרי שבעצם הוא לא עשה צבא, וכל הסיפור שהוא כתב בספרו כאילו הוא נפצע בצבא ובן גוריון עזר לו, הכל היה שקר, המראיין עצמו היה המום מהחשיפה הזאת, שמי שקורא לגייס חרדים לא עשה צבא, וגם שיקר בספרו כאילו הוא כן עשה, והיום שהוא בפנסייה הוא מדבר על השקר הגס שלו בחופשיות.

שמתי לב שכל מי שצועק לגייס את החרדים, בד"כ לא עשה צבא, ואם כבר עשה, מדובר במשהו מצחיק כמו עיתון במחנה או גלי צה"ל.

מעניין לראות שכך גם הגייסים בציבור החרדי, שתמורת בצע כסף מוכרים נשמות של בחורים לצבא, בידיעה ברורה שהם מתקלקלים בצבא. כולם לא שרתו בצבא.

ושאני מסתכל בקהילה שלי בחב"ד, אני שואל האחראי על מוקד חב"ד צה"ל אדון ליזי וילשאנסקי, אומר לכולם שהרבי נגד פטורים וצריך להתגייס, הוא עצמו עם פטור מהצבא, (וכן כל אחיו) וקמב"ץ הגיוס בחב"ד מר מאיר אשכנזי מנחל'ה, גם הוא עם פטור ולא שירת בצבא.

הם שולחים את כולם להתגייס, והם עצמם לא עשו צבא, וגם דואגים שילדיהם יהיו פטורים מצבא (כידוע לכולם ש 15% עילוים בחב"ד הם נכדים של וילשאנסקי והבלין), זה לבד צריך להפעיל נורה אדומה לכל אחד מאנ"ש, ולדעת להיזהר מכל תוכנית שלהם, כי מאחורי זה עומד גיוס בחורי ישבות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.