דפים

יום חמישי, 29 באוגוסט 2024

מבזקים

 

✅  ווינט: שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף פנה לראש הממשלה בנימין נתניהו בדרישה ״שלא לאפשר את ביקורי נציגי הצלב האדום אצל מחבלי נוחבה-חמאס, עד אשר יתאפשרו ביקורים מקבילים ותועברנה תרופות לאחינו החטופים בעזה"

✅ השר משה ארבל קורא להקים ועדת חקירה ממלכתית שכן לדבריו הוועדה האזרחית אוספת מידע מסווג ותפגע בעבודת הוועדה הממלכתית לכשתקום. (דפנה ליאל)

✅ עמית סגל: השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר:
״המסמכים שנחשפו הערב מוכיחים שחור על גבי לבן: ראש השב״כ רונן בר בחר מספר ימים לפני הטבח, לפעול לשמר את ״השקט״ מול חמאס. הוא היה שקוע בקונספציה המסוכנת, ולמרבה הצער עודו שקוע בקונספציה. המסמכים האמורים רק מחדדים מדוע אירועי השבעה באוקטובר הם כישלון אישי של ראש השב״כ, שמוביל גם בימים אלו לעוד אסון בכך שהוא חותר לעסקה מופקרת. 
אני קורא לראש הממשלה שוב להדיח את ראש השב״כ רונן בר מתפקידו״.

✅ בהנהלת הקואליציה הודיעו לחברי הכנסת להערך לשבוע השני של ספטמבר אז יגיע תיקון להצעת חוק התקציב למליאה. הח"כים עודכנו על חובת נוכחות מלאה (פריינד).

✅ יו"ר ישראל ביתנו ליברמן ב'ויינט': מאמין שאני המועמד המתאים ביותר לראשות הממשלה בבחירות הקרובות

✅ השר דודי אמסלם: "אם אני הייתי שר המשפטים לא הייתי שומע לבג"ץ, הם עוברים על החוק. הם  בניגוד עניינים באופן מלא והגיע הזמן לומר להם 'עד כאן'. אם מחר תבוא החלטה לפתחי כשר ואני חושב שהם עברו את הגבול והם פועלים בניגוד לחוק אני אומר להם: 'לא מציית. אתם רוצים להכניס אותי לכלא? בבקשה'. הם הביאו אותנו לקצה ואנחנו צריכים להתעמת איתם על הקצה הזה עד הסוף"

✅ יקי אדמקר: ח״כ חנוך מילביצקי מהליכוד קורא הבוקר בקול ברמה להימנע משיתוף פעולה עם בתי המשפט בישראל:
״ביהמ״ש הוא מקום שאין בו צדק. טוב להימנע מלהגיע לבתי המשפט. שילכו לבוררות או לבתי דין רבניים״

✅ סקר 'המכון לאסטרטגיה ציונית' בקרב אנשי המילואים: 58% הביעו אמון נמוך מאוד או נמוך ברמטכ"ל. 60% הביעו אמון נמוך או נמוך מאוד במטה הכללי. 80% לא מרוצים כלל מהאופן שבו הפיקוד הבכיר בצבא מנהל את המלחמה

✅ עוד בסקר: כל המשיבים (למעט אחוז בודד) סבורים שהרמטכ”ל ומפקדים בפיקוד הבכיר צריכים להתפטר על רקע אירועי 7 באוקטובר. 49% מהם סבורים שעליהם לעשות זאת בהקדם האפשרי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.