דפים

יום רביעי, 28 באוגוסט 2024

מבזקים

 

✅ ארה"ב קוראת לאזרחיה שלא להגיע לאומן באוקראינה לראש השנה, בשל הדרדרות המצב והימשכות הלחימה מול הרוסים. האמריקאים "ממליצים בחום נגד כל נסיעות לאוקראינה של אזרחים אמריקאים, כולל גברים בגילאי 18 עד 60 שיש להם גם אזרחות אוקראינית"

✅ כיצד תיראה השנה הנסיעה לאומן? | הרב פנחס זלצמן רבה של מולודובה לגדלוביץ' ב'קול ברמה': "בשנים האחרונות היה סיוע כספי ומעט דיפלומטי ממדינת ישראל, והקהילה היהודית במולדובה נרתמה. עקב המלחמה הקשה בארץ החליטה המדינה שהשנה היא לא מעורבת. למרות שמבינים שלא משנה מה, הרוב המוחלט של הציבור יעלה על מטוס ויגיע בכל מחיר" :

✅ הרב פנחס זלצמן רבה של מולודובה לגדלוביץ' ב'קול ברמה': "אין ספק שגם השנה נסייע לעולים לאומן, רק בלי המשאבים הקטנים של המדינה. יש לזה השלכות". הנסיעה לאומן מסוכנת? "המרחק מהחזית הקשה לאומן הוא כ-1,200 ק"מ. זה עולם אחר, כמו מדינה אחרת. באזור אומן כמעט ולא היו בשנתיים האחרונות אירועים משמעותיים".

✅ אחרי החלטת היועמ"שית לדחות את גזירת המעונות למשך שלושה חודשים בלבד, השר בן צור שלח מכתב חריף בו הוא תוקף את חוות דעתה: ״דחייה קצרת מועד - מצג שווא באמצעות פתרון זמני שרק יעמיק את הבעיה״

✅ מירב סבר: ‏שר העבודה, יואב בן צור ניסה ללכת עם היועמשית בחכמה. בין הטיפות. לא לשבור את הכלים. אבל זה לא עזר לו. היועמשית לא מוכנה לתת זמן הסתגלות. לא מוכנה לחכות עוד שנה. נובמבר. לא פחות. שבירת כלים מוחלטת.

✅ ראשי גור עושים כסף על ההפסד - ׳כלכליסט׳: קבוצת הרכישה שארגנה חסידות גור לפרויקט המגורים בערד והפסידה במכרז לחברת מגידו שבבעלות אאורה, התחייבה להחזיר לכ-800 רוכשים פוטנציאלים את דמי ההרשמה אך בניכוי סכום של 3,600 שקל שהוגדר תרומה. הערכות הן כי לכל חברי הקבוצה יחד יוחזרו כ-11 מיליון שקל, ואילו מארגני הקבוצה ישאירו בכיס קרוב ל-3 מיליון שקל

✅ דרעי מרים ידיים הודיע כי הוא מוותר על חוק הרבנים והורה לצאת למערכת בחירות הרבנים בכמה ערים

✅ בשל הבושה הוא מגן עליהם - ישי כהן: ‏ש״ס לא מוותרת על חוק הרבנים. מה כן? מנסים - במקביל - לקדם בחירות לרבנים בערים שראשי העיר משתפים פעולה ולא תוקעים את הבחירות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.