דפים

יום ראשון, 25 באוגוסט 2024

מבזקים

 

✅ הממשלה אישרה פה אחד את מינויו של ניצב דניאל לוי לתפקיד מפכ"ל המשטרה. השר בן גביר: "דני מגיע עם אג'נדה ציונית ויהודית והוא יוביל את המשטרה לפי המטרות שהצבתי לו"

✅ גורם בכיר בחמאס לרויטרס: מאשרים  את מחויבותינו להצעה מ-2 ביולי. הדיבורים בארצות הברית על עסקה קרובה לא נכונים, והם נאמרים למטרת הבחירות (ברק בטש).

✅ משרד הבריאות בעזה, המנוהל על-ידי חמאס, הודיע כי 69 בני אדם נהרגו ו-212 נפצעו בתקיפות צה"ל ברצועה ביממה האחרונה. לדברי המשרד שמנוהל על ידי חמאס, 40,334 פלסטינים נהרגו ו-93,356 נפצעו ברצועת עזה מפרוץ המלחמה. 

✅ שליש מהסטודנטים הלא יהודים עוינים ליהודים או לישראל, כך עולה ממחקר של אוניברסיטת ברנדייס בארה"ב. כמעט רבע מהסטודנטים הלא-יהודים אמרו שהם לא רוצים להיות חברים עם אנשים שתומכים בקיומה של ישראל כמדינה יהודית

✅ עמית סגל: המועמדת לנשיאות ארה"ב קמלה האריס: 
תמיד אבטיח שלישראל יש את היכולת להגן על עצמה - אסור שהעם הישראלי יחווה שוב את זוועות 7 באוקטובר 
מה שקרה בעזה ב-10 החודשים האחרונים הוא הרסני - ביידן ואני פועלים לסיים את המלחמה הזו

✅ ברק בטש: הנשיא לשעבר טראמפ בתגובה לנאומה של האריס:
 ״היא גרמה למתקפה בשבעה באוקטובר. איראן הייתה ענייה, לא היה לה כסף לחיזבאללה״

✅ המועמד העצמאי במירוץ לנשיאות ארה"ב, רוברט פ. קנדי, הודיע על פרישה מהמירוץ ועל תמיכה בטראמפ

✅ ׳רויטרס׳ בתחקיר מקיף: כמה כסף מרוויח טראמפ בשנה - לפי התחקיר, בשנים האחרונות את הכסף הגדול טראמפ לא מרוויח מבניית נדל״ן, אלא דווקא מנכסים אותם הוא מחזיק בפלורידה. מדובר במועדוני הגולף הענקיים שמשמשים כאתר נופש למיליונרים אמריקאים. בשנה האחרונה הכניס טראמפ נקי לכיסו 80 מיליון דולר. ההכנסות השנתיות של הקבוצה בשנה האחרונה - 600 מיליון דולר.

✅ ערוץ 7: המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית טראמפ התייחס למתיחות בישראל בעקבות מתקפת המנע הבוקר וכתב בחשבון ה-X שלו: "מי מנהל משא ומתן עבורנו במזרח התיכון? פצצות נופלות בכל מקום. ביידן ישן בחוף והאריס בקמפיין. בואו לא נגיע למלחמת העולם השלישית - כי לשם אנחנו הולכים"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.