דפים

יום ראשון, 4 באוגוסט 2024

מבזקים

 

✅ ורטר בהארץ: נתניהו עומד בנקודה הציבורית החזקה ביותר מאז הטבח בעוטף. היו לו שלושה שבועות טובים: ההתנקשות במוחמד דף; הבערת הנמל בתימן; ושתי ההתנקשויות שלשום. אפשר להוסיף גם את הנאום בקונגרס. ההישגים הצבאיים זקפו את קומתם השפופה של הישראלים. החמיצות התחלפה בתקווה :

✅ לשכת ראש הממשלה: ראש הממשלה נתניהו לא מתייחס לדברים שנאמרו בשיחות סגורות עם נשיא ארצות-הברית. ראש הממשלה מתמיד ברצון שלו לשחרר את כלל חטופינו, החיים והחללים כאחד. ראש הממשלה לא מתערב בפוליטיקה האמריקנית, ויעבוד עם כל מי שייבחר לנשיאות - כפי שהוא מצפה גם מהאמריקנים לא להתערב בפוליטיקה הישראלית 

✅ מקורות מודיעין מערביים מסרו לרשת סקיי ניוז ערבייה כי איראן מתכננת לפגוע בישראל בתשעה באב, שיחול השנה בין ה-12 ל-13 באוגוסט, כמעט שבועיים לאחר ההתנקשות המיוחסת לישראל בראש הלשכה המדינית של חמאס איסמאעיל הנייה .

✅ דיווח באל-ערביה: סינואר מטיל וטו על ח'אלד משעל שינהיג את חמאס ומציע את סגנו ח'ליל אל-חיה שיירש את הנייה, עד שהארגון יקיים בחירות

✅ דיווח בערוץ אל-מיאדין הלבנוני: לאחר חיסולו של איסמאעיל הנייה, בהנהגת חמאס הוחלט למנות את ראש מועצת השורא, אבו עמר חסן לראשות הארגון - לתקופת המעבר (ספיר ליפקין).

✅ המשטרה: 688 שוהים בלתי חוקיים ו-69 חשודים שסייעו בידם נעצרו השבוע במבצע של לוחמי משמר הגבול, מתחילת המבצע נתפסו למעלה מ-15,000

✅ רה"מ נתניהו: "כשביקרתי ברפיח התחזקתי בהבנה שהחזקה בציר פילדלפי היא חיונית להמשך. רק הלחץ הצבאי יקדם את מטרות המלחמה, להבטיח את עתידנו ולהחזיר את כל חטופינו החיים והחללים גם יחד. נמשיך ללחוץ על הדוושה עד בוא הניצחון"

✅ עוד מרה"מ נתניהו: "איראן ועושי דברה מבקשים להקיף אותנו בטבעת חנק של טרור ב-7 חזיתות. התוקפנות הגלויה שלהם אינה יודעת שובע אך אנחנו נחושים לעמוד מולם בכל זירה רחוקה ככבדה. כל מי שיפגע באזרחינו ישלם מחיר כבד מאוד. ידינו הארוכה מכה ברצועת עזה, בתימן, בביירות והיכן שצריך"

✅ ערוץ 7: רשת CNN פרסמה את "סקר הסקרים" הכולל ממוצע של ארבעת הסקרים האחרונים והעדכניים ביותר על המרוץ לנשיאות ארה"ב. הסקר מעלה כי בממוצע הכללי מוביל טראמפ בפער של 2 אחוזים, עם 49 אחוזים מול 47 להאריס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.