דפים

יום ראשון, 28 ביולי 2024

הצוות של ליזי וילשאנסקי מגייס את ילדי אנ"ש לצבא

 


צה"ל שלח בתחילת השבוע כ- 1000 צווי גיוס לבחורי ישיבות. ע"פ הוראת כל גדולי ישראל וראשי הישיבות מכל החוגים אין ללכת לצווים אלו, ואין לשתף פעולה עם הצבא,  עד שיסדרו בחזרה את מעמד 'תורתו אומנתו'.
בשל כך, צה"ל הבין שמצבו קשה, ולכן חיפש קבוצות בציבור החרדי שאצלם הצבא הוא לא מילה גסה, ואלי דרכם יכלו להיכנס לציבור החרדי, לצערנו הרב הם התחילו לעבוד חזק על חב"ד (לפי הפרסומים בתקשורת) למרות הכל, ישנם אנשים שכבר התחילו לעבוד ולנסות לשכנע בחורים "תמימים" ללכת לצבא.

לפני שבוע פורסם בתקשורת שראשי אכ"א ותמכ"א הולכים להיפגש עם רבני חב"ד ע"מ לשכנע אותם לשלוח בחורים מחב"ד לחטיבה החדשה בצה"ל. מבירור שנעשה עם רבני חב"ד, אף גורם מהצבא לא נפגש איתם, ששאלנו את אותם אלו שמנהלים בשטח את הסכם חב"ד צה"ל. האם ידוע על פגישה שאמורה להיות, נאמר לנו, שהיתה פגישה עם הרב מבי"ד שמתעסק בנושא, מי לא מאשר ידידנו משה הבלין. הוא כבר נפגש עם הצבא וסגר דיל על הראש של חב"ד, ומכר את כל בחורי חב"ד כבר משיעור א' לצבא. (התוכנית שהבלין הציע שכל הבחורים כבר משיעור א' יחתימו לצבא, ימשיכו ללמוד, ובגיל 20 יגויסו לצבא, כמו בישיבות הסדר)
והשבוע כבר העסק התחיל לעבוד, בחורים בישיבות חב"ד קיבלו טלפונים לשכנע אותם ללכת להתגייס, מדובר בבחורים שבאמת לומדים בישיבות, ולא עובדים וכיו"ב. את הטלפונים הם קיבלו מאנשי צוות מישיבת 'חנוך לנער' בצפת, של מנהל מוקד חב"ד צה"ל מר ליזי וילשאנסקי.

לכן אנו מזהירם את כל הבחורים אם אתם מקבלים שיחה ממס'  0585001147 מדובר בגייס בשם מולי טייכמן רכז שנה ב' בחנוך לנער – צפת. לנתק את השיחה ובכלל לא לענות לו.

ושמור נפשו ירחק מהם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.