דפים

יום שישי, 14 ביוני 2024

השמאלנים רוצים הרבה מן הסוג של משה ארבל מש"ס בכנסת!!!


טלי גוטליב כתבה בטוויטר:
לידיעת מצביעי ש״ס. משה ארבל שר מטעמכם נפגש עם גדול תומכי הטרור איימן עודה שקורא לחיילי צה״ל רוצחים, שאומר ששלחנו את חיילנו לבצע רצח עם בעזה, חברו של ג׳יבריל רג׳וב והרוצח אלהרורי שבינתיים חוסל. פניתי לארבל בשאלה איך נפגש עם תומך הטרור. ״אני לא מחרים אף ח״כ״ ענה לי. בכל הכבוד, בוחרי שס ברובם אנשי ימין ובוודאי אנשים שחרדים לכבודם של חיילנו. להצטלם עם איימן עודה במסגד בחיפה לצורך בחינת שיפוץ המקום זה לתקוע אצבע בעין של חיילי צה״ל.
‏ארבל לא מצא פגם בהתנהלותו. אין לי מושג לאן הוא מכוון (למרות שאני יכולה לדמיין) מה שבטוח שיש לו כשל ערכי עמוק בהתייחס לשמירה על כבוד לוחמינו.

וכך השיבו השמאלנים!
חברי ממשלת ישראל, תהיו משה ארבל! ולא כמו טלי גוטליב וחבריה נטולי השדרה‼️
‏אמש בוועידת השלטון המקומי לחדשנות, שר הפנים משה ארבל התבטא בצורה ברורה בנושא גיוס חרדים לצה"ל. הוא הצהיר כי הציבור החרדי צריך לעשות חשבון נפש וכי אין הצדקה לכך שמי שתורתו לא אומנותו לא יהיה חלק מהצבא. לדבריו, לאחר אירועי 7 באוקטובר, אין אפשרות מוסרית להמשיך במצב הקיים שבו חרדים שאינם לומדים תורה אינם מתגייסים.
‏ארבל הדגיש גם שיש מוסדות רבים שמיועדים לנוער נושר, וההנהגה החרדית צריכה להיות אמיצה ולתמוך בשינוי זה. כמובן שהתבטאות זו  עוררה התנגדות במפלגת ש"ס, אשר הודיעה שעמדתה הרשמית בנושא תוצג רק בכלים הרשמיים שלה, וכי נושא חוק הגיוס ומעמדם של בני הישיבות מופקד בידי מועצת חכמי התורה .
‏בנוסף, במכתב ששלח למנכ"ל עמותת "נצח יהודה", המלווה חיילים חרדים בתהליך הגיוס, ארבל ציין את החשיבות בשילוב חרדים בשירות קרבי משמעותי עקב הצורך הלאומי הגדול שנוצר בעקבות המלחמה. גם התבטאות זו עוררה זעם בקרב הנהגת מפלגת ש"ס ודרישה שלא להפיץ את המכתב.
‏ ברור שארבל, נבחר ציבור שאכן עובד בשביל הציבור, ישלם מחיר פוליטי.
‏הלוואי וחברי הממשלה היו כולם משה ארבל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.