דפים

יום שלישי, 25 ביוני 2024

מבזקים

 

✅ שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש: "פסיקת בג"ץ מובילה בהכרח ל-2 מדינות כאן. אחת, זו המדינה שמתנהלת כפי שהיא, כעת. ומדינה נוספת בה בני הישיבות ימשיכו ללמוד תורה כפי שנהגו במדינה שבן גוריון הכריז עליה. אין כח בעולם שיוכל לכפות על אדם שנפשו חשקה בלימוד תורה, להימנע מכך".

✅ יעקב ריבלין בחצות בסקופים: דווקא יולי אדלשטיין שדיבר על כך שאין בכנסת רוב חרדי הוא זה שיכול להציל את חוק הגיוס. העמדה שלו שמערכת הבטחון היא תקבע כמה חרדים יתגייסו בהתאם לצרכי הצבא וזה מדבר על שלושת אלפים בלבד בשנה הנוכחית.

✅ בני גנץ קרא בכנס הרצליה להוציא לפועל מתווה של שירות לאומי לחרדים ולערבים כאחד ואמר כי יעמוד על כך במידה שיקים ממשלה

✅ שלמה רייכמן: ברור שצה"ל לא מסוגל לגייס כל כך הרבה חרדים, השאלה מה עכשיו, צה"ל ישלח צווים לכולם בהדרגה? או שישלח רק לכמה אלפים שצה"ל מסוגל לגייס במיידי, ואז בעצם הוא עובר על פסיקת בג"ץ :

✅ יו"ר ועדת החוץ והביטחון ח"כ יולי אדשלטיין על החלטת בג"ץ: "חובתנו עכשיו לחוקק חוק שייאפשר מעשית חלוקה יותר נכונה בנטל וגיוס בחורים מהחינוך החרדי בצה"ל. החלום על צבא קטן וחכם מאחורינו. אין מאיפה לקחת אם ציבורים נוספים לא יתנו כתף" 

✅ חזקי ברוך עיתונאי ערוץ 7 בחצות בזירת החדשות: ככל שהאופוזיציה תגביר את הלחץ לדרוש בחירות ותחריף את הטון זה ילכד את הקואליציה. סעדה ואילוז זה לא משהו שיקרה במושב הזה, זה עוד לא יתבשל, זה רק שרירים בשביל לקרוץ לבייס. ליברמן כרגע על הגל והוא מכוון גבוה, הבעיה שלו שיש לו בייס רוסי ולרוץ לבד הוא לא יכול. כנראה נראה חיבור שלו עם סער

✅ פוליטיקו: גורמים אמריקאים רבים השלימו עם האפשרות שישראל תבצע מהלך גדול נגד חיזבאללה בתוך לבנון בשבועות הקרובים. ארה"ב לחיזבאללה: אל תסמכו עלינו שנמנע מתקפה ישראלית. בכירים אמריקאים אמרו שחיזבאללה צריך להבין שוושינגטון תעזור לישראל להגן על עצמה אם חיזבאללה יגיב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.