דפים

יום שני, 10 ביוני 2024

מבזקים

 

✅ מיכאל שמש: גפני לחכי האופוזיציה שתקפו אותו על חוק הגיוס: זה חוק שלכם. אתם הכי צבועים בהיסטוריה

✅ לשכת ח״כ עודד פורר יו״ר סיעת ישראל ביתנו: ח״כ פורר היושב שבעה על אחיו יגיע לכנסת להצביע נגד חוק הגיוס.

✅ ‏השר בצלאל סמוטריץ׳ התייחס לחוק הגיוס: "אני קורא מכאן לנשיא המדינה, ידעת להוביל דיאלוג בתקופת הרפורמה המשפטית ודרשת מכולם לעצור אני קורא לך, תקרא לבית המשפט להשהות את הדיונים כי זה לא  ילך בכוח".

✅ יעקב ריבלין: למי שחשב שהמפלגות הערביות ימנעו בהצבעה על רציפות על חוק הגיוס, יש לי חדשות ישנות בשבילו. בממשלת בנט-לפיד הם הצביעו בעד חוק גנץ ונגד החרדים בנימוק שלמות הקואליציה לה היו שותפים. כעת הם יתנגדו לרציפות כדי לנסות להפיל את הממשלה.

✅ חוק הגיוס: נכון לעכשיו ישנו פער של  5 חברים כנסת לטובת הקואליציה. גלנט יצביע נגד, אלמוג כהן יעדר, 62-57  לטובת הקואליציה, מדובר בהצבעה טכנית וכך מתרצים הח״כים שמתנגדים לנוסח החוק את ההצבעה בעד היום (נדב אלימלך).

✅ הפרשן יהודה שלזינגר לאדמקר וישראל כהן ב׳קול ברמה׳: ״אין לבן גביר ולסמוטריץ׳ מה לחפש בחוץ. הממשלה מאוד הומוגנית לא נראה שתהיינה בחירות באופק. גם אם בן גביר רץ בבחירות הקרובות ויקבל 15 מנדטים מה הוא יעשה איתם בכנסת הבאה?״.

✅ מורן אזולאי: נתניהו חוזר החל מהיום בערב להרכב המקורי של ממשלתו. 64 מנדטים של ימין מובהק, ויש ממנו לא מעט ציפיות עכשיו. אין גנץ, אין אייזנקוט, אין את מי להאשים יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.