דפים

יום חמישי, 18 באפריל 2024

מבזקים

 

✅ היום אמורה הייתה להיות ההכרעה במשפט פונוביז' הייתה הצעת פשרה, אבל הכל התפוצץ - הפגישה הייתה דרמטית, בורר ישיבת פוניבז' השופט חשין ישב עם נשיא הישיבה הגר"א כהנמן ואוייבו הגדול ראש פלג המחבלים הרב שמואל מרקוביץ'. הבורר ניסה לשכנע שיסכימו לפשרה אבל זה לא הלך. אחד הפלגים ייאלץ לעזוב, יתנו זמן של כמה שנים להתארגנות ובניית מקום חדש. עתה ממתינים בקוצר רוח להכרעת הבורר

✅ 'דה מרקר': רשם העמותות דורש מ- 'החינוך העצמאי' התיחסות לחוב לרשות המסים
בסך 59 מיליון שקל. 
בנוסף, הרשם קובע שהרשת נמצאת בגירעון של 353 מיליון שקל.

✅ בויזניץ זועמים וסוערים טוענים כי סילפו את דברי האדמו"ר בשיחתו עם דרעי, גורמים בש"ס והמקורבים להם כולל דוברם שעובד בשירות העיתונות השמאלנית הפיצו דברים אחרים ממה שאמר וכלל לא התכוון שלא יתקפו את איראן, אלו היו פירושים שניתנו  על ידי דרעי המבקש לגייס את הרבי מויזניץ לעזרה פוליטית להעביר את החרדים מן הימין לשמאל. - חסידי ויזניץ אומרים כי הרבי תהה האם ישראל תוכל להתגונן מפני מתקפה חריפה יותר של איראן, והרבי לא אמר ש"לישראל אסור לתקוף באיראן".

✅ העיתונאי שעובד בשירות השמאל חרדי מחמד מסית - ישי כהן: ח"כ גפני השמאלן שוחח עם רה"מ נתניהו והביע התנגדות לתקיפה עוצמתית באיראן שלא בשיתוף פעולה מלא עם ארצות הברית. השיחה התקיימה לאחר שרבן של ישראל מרן הגאון הגדול רבי דב לנדו הביע התנגדות לתקיפה שלא בשת"פ עם ארה"ב. גפני הזכיר בשיחה עם נתניהו דברים ששמע בזמנו ממרן הרב שך זצ"ל

✅ ארי כהן ב'המחדש': השר מאיר פרוש קורא הבוקר בביטאון המפלגה, להשמיט את הפסקה הראשונה במגילת העצמאות, בגין היעדר הסדר חוקי ללומדי התורה.

✅ עקיבא ווייס ב'כאן חדשות': דורש להעביר מצות ויין לחטופים - שר ירושלים ומסורת ישראל מאיר פרוש שיגר מכתב דחוף לשליח האו"ם למזרח התיכון, "בכדי שיתאפשר להם לציין ולו באופן סמלי את החג"

✅ ערביה תקפה ילד יהודי ומשכה בפאותיו, המשטרה סגרה את התיק 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.