דפים

יום רביעי, 15 בנובמבר 2023

מבזקים

 

✅ האלוף במיל' יעקב עמידרור, בגלי ישראל: "למרות שהתנגדתי לעסקת שליט וחשבתי שהיא שגיאה גדולה, במקרה הזה בגלל שיש כאן נשים וילדים, מבוגרים וחולים, אם אפשר תמורת הפוגה של שלושה ימים לקבל מספר גדול של חטופים זה שווה את המחיר. אין שום בעיה לשוב ללחימה אחרי שלושה ימים, זה ישמש אותנו למלא אספקה בשטח וביום שתיגמר הפסקת האש להמשיך בכוח כפול" 

✅ משרד הבריאות של חמאס בעזה: "הכוחות נמצאים בקומות התת קרקעיות של בית החולים שיפא'"

✅ אל ג'זירה: משרד התקשורת בהנהלת חמאס מדווח, כי 95 מפקדות ממשלתיות נהרסו בתקיפות ישראליות על עזה 

✅ עמית סגל: המו״מ עם מרצחי חמאס מתנהל מטבע הדברים באופן מסורבל ודרך שרשרת של מתווכים. לא פעם חמאס מתעכב בתשובותיו ואז מסביר שלסינוואר ואנשיו לא היה חשמל .

✅ אבי בלום לקאהן וחכם ב'קול חי': נראה שגדעון סער מעריך שאצל גנץ הוא בחניית ביניים. אחרי המלחמה התנועה הציבורית תהיה ימינה, המנדטים לא יישארו אצל גנץ.

✅ יהודה שלזינגר: הסתיים הקרנת סרט הזוועות בפעם השנייה בכנסת. איימן עודה וחטיב יאסין דמעו/בכו. מיכאל ביטון - "היו רגעים שהייתי צריך להוריד  עיניים, זה קשה מאד". ח״כ ניסים ואטורי - "זוועות שאי אפשר לתאר. הם המציאו את הרוע מחדש".  עוד ח"כלים שצפו: ינקלביץ, מוטי יוגב עוזי לנדא, יגאל ביבי.

✅ ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים לפני זמן קצר התייעצות כלכלית עם שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳, מנכ״ל משרד רה״מ יוסי שלי, מנכ״ל משרד האוצר שלומי הייזלר, יו״ר המועצה הלאומית לכלכלה אבי שמחון ובכירי משרד האוצר וסיכמו על הבאת תקציב מתוקן מהיר לסוף שנת 2023 :

✅ מיכאל שמש: המסר שנתניהו וסמוטריץ׳ רוצים להעביר: לא הולכים לשום מקום. העבודה על תקציב 2024 תתחיל בקרוב 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.