דפים

יום חמישי, 16 בנובמבר 2023

מבזקים

 

✅ מטוס קרב של צה״ל תקף הלילה את  ביתו של איסמעיל הנייה, ראש הלשכה המדינית של חמאס, ששימש כמקום מפגש לבכירי הארגון ואותר בו פיר מנהרה תת קרקעית.

✅ יוסי יהושוע: בדרג המדיני מבינים היטב שיש בעסקה לשחרור חטופים יותר חורים מאשר גבינה, אולם הנטייה היא לקבל אותה על מנת לספק לציבור את התמונות שהוא כה מייחל להן. בצבא ובשב״כ חושבים שזאת טעות, אבל אחרי מחדל 7 באוקטובר הרבה יותר קל להטיל  ספק בעמדתם. גם הידיעה איפה תעמוד רוב התקשורת עושה לדרג המדיני את החיים קצת יותר קלים.

✅ משה נוסבאום: המחבלים מהפיגוע במחסום המנהרות הם פעילי חמאס שעפ"י ההערכה התכוונו להסתובב בי-ם יום או יומיים, ולמצוא ריכוז קהל גדול כדי לבצע טבח. 

✅ חברת התקשורת הפלסטינית 'פלטל' הודיעה כי כל שירותי התקשורת והאינטרנט ברצועת עזה קרסו לאחר שמיצו את כל מקורות האנרגיה.

✅ צה"ל: יש בידינו מידע מובהק המצביע על קשר בין פעילות החמאס בבית החולים לסוגיית החטופים. נמצאו ממצאים חדשים המעידים על תשתיות תת קרקע משמעותיות בבתי החולים.

✅ יחייא סינוואר מתעלל בישראל, והקשיח את התנאים, מ 100 חטופים ירד פתאום ל 50 בלבד ובפעימות.
 הגיעה זמן שישראל תחיל לדבר באמת בערבית, ותוציא סרטונים של בכירי חמאס בכלא הישראלי שמתחננים לחמאס לסגור מיד עסקת חילופי שבויים עם ישראל. רק לחץ פסיכולוגי כזה יזיז לסינוואר ותומכיו משהו בראש.

✅ נשיא צרפת צייץ שוב בעברית: אנחנו מפעילים את כל כובד משקלנו, את כל כוחנו, על מנת לשחרר את חטופינו ולאפשר למשפחות להתאחד עם יקיריהם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.