מי שישמע את יצחק גודלקנופף הוא בוכה על כך שמשה גפני עד לכתיבת שורות אלו לא דיבר עמו לא צלצל לאחל לו מזל טוב על בחירתו לייצג את גור בכנסת ומתקשה להבין, כל האחרים לחצו את ידו ואילו משה גפני משהו מעיק לו ואינו קולט במה מדובר. אז נספר לגולדקנופף שיש מושג של 'זקן חברי הכנסת', גפני מאוד רוצה בתואר הזה בשביל לפתוח את הכנסת, במיוחד כאשר ברור כבר תקופה למרות שרק השבוע הוא הודיע זאת רשמית כי בני בגין שהוא זקן חברי הכנסת פורש, ופתיחת הכנסת בדרך כלל נעשית על ידי זקן חברי הכנסת, וגולדקנופף שגדול מגפני בשנתיים גונב לו את התפקיד, והוא זה שיפתח את הכנסת אם לא יבחר מי שמבוגר מגולדקנופף
גפני לא אוהב יצורים חדשים, הוא הולך בדרכי רבו הרב שך שטען את אותה טענה כאשר הרבי ה'לב שמחה' הצטרף למועצת גדולי התורה ומינו אותו ליו"ר יחד עם הרב שך, הוא זעק מה זה כאן הוא עוד לא היה יום אחד חבר מועצת גדולי התורה וכבר הוא יושב ראש? גפני טוען עתה את אותה טענה כלפי גולדקנופף היתכן מי שלא היה יום חבר כנסת יעמוד בראש הרשימה
האמת היא כי יש הרבה צדק בטענה של גפני אבל מבחינות אחרות. גולדקנופף חסר ניסיון, ואינו מתאים לעמוד בראש כאשר כל מי שאחריו בעלי ניסיון של הרבה שנים, אבל גם על זה הייתי מוותר אם לא הייתה לו קופה של שרצים, הוא יבריח המוני מצביעים מהרבה בחינות, ובמיוחד כמי שסמלו הוא עושק, וכטיפש הוא הכריז והודיע כי הוא רוצה להיות שר האוצר לעשוק את הקופה הציבורית כמו שעשה עם הגננות, הוא יציע במשרד האוצר לחסוך כסף, לפטר את כל עובדי המדינה כל שנה ולקבל אותם מחדש כמו שהוא עשה עם הגננות וככה המדינה תעשה מיליארדים
גפני גם הוא איבד את מקומו וטעמו. בדרך כלל ככל שמזקינים מחכימים אצלו קורה הכל הפוך, הוא עושה טעות אחר טעות. הוא כנראה כל כך משוכנע שיש לו את המצביעים בכיס בכל מצב עד שהוא יכול לצפצף על כולם ולעשות מה שבא לו. גם גפני וגם גולדקנופף אינם ראויים לעמוד בראש מפני שהם יבריחו המוני מצביעים. הגיע הזמן לבחור במי שאהוד על הציבור שיעמדו במקום ראשון מי שיכבדו אותו וממילא יצביעו עבור הרשימה הזו
המריבה בין גפני וגולדקנופף מיותרת ומתאימה למועמדים בעייתיים. למעשה זו נבלה וזו טריפה, ואם 'יהדות התורה' תלך יחד לא יהיה מנוס אלא לחפש מועמד מקובל על הציבור שיחזיר את אימון הציבור וממילא את הבוחרים
חיים שאולזון
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.