דפים

יום שני, 26 ביולי 2021

מצב אנשי כת 'לב טהור'


כפי שדווח בפעם האחרונה, אוריאל יוסף גולדמאן איש הכספים ודובר הכת, סולק ממתחם הכת, בחשד ששיתף פעולה עם הFBI בלכידתם של האחים וינגארטיין. בשיחה שניהל עם אחד העסקנים, גולדמן לא הסתיר את שמחתו על לכידתם ומעצרם של שלושת האחים.

וכפי שמסר י. ה. שנמצא בין חברי הכת, גם בתוך הכת עצמה מברכים בינם לבין עצמם על לכידת האחים האכזריים, שמיררו את חייהם בעבודה קשה, בחומר ובלבנים, פשוטו כמשמעו. אך כמובן שבינתיים, תפסו כבר אכזריים אחרים את המושכות, בניווט האחים המרושעים שממשיכים לנהל את ענייני הכת מאחורי הסורגים.

אוריאל יוסף גולדמן הנ"ל, איבד כבר שני חתנים ובת אחת, שיצאו או הוצאו מהכת. אחד מהחתנים שנותר עדיין בגואטמלה (לאחר שנלקחו ממנו אשתו וילדיו), לא הופתע מהסילוק של חמיו מהכת. "גלגל חוזר הוא בעולם, ומה שחמיו עשה לי, כעת נעשה לו עצמו, כאשר הוא מסולק ללא אשתו וילדיו", אמר במרירות לאותו העסקן.

הפושעים השפלים, יעקב נחום ויואל ויינגארטן העצורים בגואטמלה, הגישו בקשת ערעור לבית המשפט בהקשר לתכנית הסגרתם לארה"ב. הם יודעים היטב ששעון החול אוזל, וברגע שייצאו מגבולות גואטמלה הם כבר יישכחו מהחיים שמחוץ לכותלי בית האסורים, ולא יזכו לראות עוד אור יום למשך שנים רבות.

השניים, העצורים יחד עם אחיהם הנוסף, שמואל מאיר, מואשמים בפשעים חמורים, שביניהם חטיפה, התעללות בחסרי ישע, ועוד האשמות פליליות קשות, המבוססות על ראיות מוצקות.

בתמונות המצורפות נראים השניים (בליווי נשותיהם "החסודות"), בדיונים נפרדים בבית המשפט בגואטמלה. השוטה שמלווה אותם לכל מקום בתמונות, הוא הגר עובדיה גוזמן, שאשתו עזבה את הכת יחד עם ילדיה הקטנים וחזרה לגיותה. הוא בנתיים הספיק להינשא בשנית לגרושה אחרת מהכת...

בתמונה של יואל וינגארטיין בבית המשפט, הוא נראה לבוש בבגדים שטרם נראו בכת. העניין הוא, שלפני כשנה בערך, החלו אנשי הכת ללבוש ביום שבת מלבוש ירושלמי כעין המלבוש של תולדות אהרון, ומעל זה מעיל עליון בצבע חום. כך היה נוהג להתלבש מנהיג הכת הקודם, שלמה הלבראנץ. את הבגדים הקודמים, הבאקאטשע ומעיל הרעז'וולקע, זרקו כולם לנהר הסמוך. אולי כתקרובת לשטן שלקח את מנהיגם הקודם... נקווה שייקח גם את כל הרשעים ששם, שהשם יודע מי הם. ודיו לעבד להיות כרבו

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.