דפים

יום שלישי, 4 במאי 2021

מבזקים


 אלי ביתאן : ‏חמישה ימים מאז אסון מירון ואף אדם לא נעצר או נחקר. כלום. תטשטשו עקבות ותתאמו עדויות. לאף אחד לא אכפת מחיים של חרדים. המהדורות אתמול אפילו לא פתחו עם האסון הכבד. ירון לונדון צודק: החיים של החרדים לא מעניינים


בעק' דברי הזוהמה של ירון לונדון - השרה עומר ינקלביץ' נגד 'התאגיד': "במקום לבצע את תפקידו כערוץ ציבורי, אנשי התאגיד בחרו לתת במה לטרמינולוגיה שגדולי האנטישמיים בוודאי גאים בה".

גורמים במשטרה לחדשות 13 נגד בדיקת מבקר המדינה: "מעדיפים גוף עם שיניים".

מחדלי מירון: אהרל'ה יקטר מאנשי מירון בראיון ל'קו החרדי' "צריך לטפל במירון כמו שמתאים למקום קדוש. אין בעל הבית למקום וכל אחד עושה שם ככל העולה על רוחו. במקום האסון מוצב מיכל גז בסמוך לנרות דולקים. הכל מופקר שם. צריך להגדיל את המקום ולהחליף את בעלי ההקדשות. אני לא מאמין שיקרה משהו אחרי האסון הזה. אחד מבעלי ההקדשות איים עלי ברצח היום".

ג'וש בריינר: ‏האחראיים על מירון כבר מתחילים להצטייד בסנגורים ונערכים לחקירה כשאנשי המרכז לפיתוח המקומות הקדושים צפויים להיות מיוצגים בידי עו"ד עופר ברטל, שהיה מועמד לפרקליט המדינה, שולה זקן ועוד.

אסון מירון: ג'וש בריינר מדווח כי ‏חוקרי להב 433 אספו אתמול מסמכים ממשרד הדתות. בינתיים, חוץ מאיסוף מסמכים ומצלמות, לא נגבתה אף עדות בשתי החקירות.

שילה פריד: ‏משפחות שכולות רבות מאסון מירון מחפשות אחר הציוד האישי של הנפטרים. ארנקים, טלפונים, תיקים וכו'. הציוד נשמר מאז האסון במשטרה וכוחות אספו מה שנשאר הן בהר מירון והן באבו כביר. בימים הקרובים יסיימו הצוותים למיין ולוודא שייכות של הפריטים ואז יעבירו אותם במסודר למשפחות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.