דפים

יום שלישי, 4 במאי 2021

אני תקווה שזה לא נכון, אבל...


יום טוב ר' חיים הי"ו
באירועי מירון תשפ"א מתגלים עוד ועוד עובדות מאוד תמוהות.
הכחשת המחסום המשטרתי שמאות אנשים ראו, עדויות שקר של שחקנים מחופשים לחרדים שאומרים שלא היה כלל מחסום ושהמשטרה הצילה מאות אנשים, מצלמות האבטחה שנאספו מיד על ידי המשטרה כשלטענתם המצלמה הכי קריטית, זו שמעל הגדר, הייתה משום מה כבויה.
אי פריסת נקודות הצלה כמו בכל שנה, או הזמנת אנשי הצלה חרדים בתמרוני אר"נ לפני האירוע כמו בכל השנים, מניעת הכניסה לרכבי הצלה בזמן אמת, מניעת הגעת רכבי הצלה לבית חולים זיו בדרך הישירה, התעלמות מוחלטת מדרישות מכבי אש לגבי פתחי מילוט, והעיקר הצבת המחסום ברגע הכי קריטי והתעלמות מוחלטת מתחנוני קהל האלפים המתחננים על חייהם, כשאף אחד מהדרגים הגבוהים לא נמצאו בשטח.. וכו' וכו'

לדאבוני זה מביא אותי למסקנה אחת.... וזו השאלה... האם הכל היה מתוכנן מראש? האם התכנון היה שיהרגו ח"ו מאות או אלפים? (שברוך השם לא הצליח בידם) שהחדרים יהרגו את עצמם והם יוכלו להאשים את המערכת? ולגרוף הון פוליטי? להפיל את הימין? וכו'?
במיידי הכריזו על אירוע רב נפגעים, כשעדיין לא ידעו מספר הנפגעים, המפקד היה שמעון לביא מי שפיקד בזמן לוויית מהר"ש וואזנר זצ"ל, אולי התכנון והרעיון היה שלו? 
גם שינוע הפצועים בלי להביא אותם לבתי חולים מרכזיים גדולים בתירוצים שונים ומופרכים מאוד מחשידים.
בינינו, אנו יודעים שיש במדינה מי שיכול ורוצה להשתמש בחרדים כבבשר תותחים, ואין להם שום בעיה לעשות זאת. היו כבר דברים מעולם.
השאלה מתי הנציגים החרדים יתעוררו? מתי יבינו שמתכננים לחרדים שואה בדרכים מתוחכמות, מי יודע אם לא פיזרו את נגיף הקורונה באיזורים החרדים גם מאותו הסיבה, והקב"ה הצילנו מידם.
אנו לא צריכים לא וועדת ביקורת ממלכתית לא מח"ש ולא מבקר המדינה..... בין כה הם יגידו מה שכבר כתוב להם מראש. זה שהמשטרה שונאת חרדים יותר מאשר ערבים ראינו מאות ואלפי פעמים בשנה שחלפה וזה לא סוד.
החרדים מתרבים במהירות גבוהה והם מאבדים את הכח ואת המדינה ..., הם לא בוחלים באף דרך לפתור את הבעייה בדרכים מתוחכמות יותר מהגרמנים.
כמובן שזה לא יעזור להם.
צריך אולי פנייה לגורמים בינלאומיים בחו"ל ? 
אשמח לשמוע את חוות דעתך בעניין... בתקווה שלא ישתיקו אותנו קודם.
אריה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.