דפים

יום שני, 28 בינואר 2019

באוסטרליה הפורשים מנסים לגזול את הקהילה

לכב' הרב  נ''י

אני עכשיו במעלבארן  אוסטראליע על שמחה משפחתית ורואה בעיני איזה חורבן רוצים לעשות מהקהילה קדושה החרדי דפה החשובה ומפורסמת - קהל עדת ישראל  -ע''י  כמה אינשי דלא מעלי הקוראים לעצמם סאטמרים ומוקאטשים - (ר''ת ס מ).
והם באמת רק ב-ג משפחות - שמם גולדברג ופיקסלער ( שאבי אבות שלהם נ''ג ויצ''פ נשארו לא יצאו עם בניהם בידעם שהבנים הם פשוט טראבלמייקערס בלע''ז)

אלו הפורשים ויוצאי דופים-ניקס - לא רוצים את הרב החדש של הקהילה - הג''הצ מגדולי הפוסקים וענוותן כהלל -הגר''ש קאהן שליט''א-  הנבחר  ע''י רוב מוחץ של חברי הקהילה - מפני שחושדים בו שהוא ר''ל חסיד של הבעזלער. 
וגם עוד טעמים שונים ומשונים - קינדעריש ונאריש בלע''ז.
יש (מעט) מהם שאומרים שכאילו רוצים שהדיין הקהילה - החדב''נ של הרב שנפטר זצ''ל - ימלא מקום חותנו. הדיין הוא באמת אדם חשוב ומרוצה לקהל  -להיות דיין - אבל בשום אופן לא לרב. והוא ג''כ יודע זאת ובכלל לא עלה כזאת על דעתו.

לפני כמה שבועות אחרי שמנו הרב החדש, החליטו (חסידי ס''מ הנ''ל) לעשות שבת לעצמם ומצאו  רעסטאראנט - שעומד תחת השגחת המזרחי דמעלבארן -  שהיא סגורה בשבתות -  ועושים לעצמם מנין שם

ובאמת רובן של אותם אנשים הם אברכים צעירים פיינע יונגעלייט שבכלל לא מרוצין להתפלל  שם בחנות  שכל השבוע מאכילים מאכלים ומשקאות בכשרות המזרחי - אבל בפקודת חותניהם אין להם ברירה. (ושמעתי שכמה מהם כבר עזבו ומתפללים בהגערער שטיבל דפה)

ועכשיו שמעתי - שבלי רשות של הקהילה הם גונבים ס"ת מהביהכנ''ס  בכל שבת (וגם שאר דברים ואפילו בילקעס לש''ס!)

איזה תפילה זו יכול להיות שמיוסד על שקר ומחלוקת ופירוד במשפחות - וגם סתם גניבה וגזילה?
וכל זה עושים בשם חסידות, קנאות וכאילו כל זאת בפקודת קודש של רביהם  -שמכחישים הכל!! 

א' מראשיהם - מז''פ - הלך אל משרד הממשלה business names registration - וקנה (גנב) לעצמו השם של הקהילה שנושא שמו כבר 70 שנה!

עורכי דין שעוסקים בזה מטעם הקהלה מצאו עוד הרבה עוולות, שקרים, וגניבות  וכו'  שנעשו ע''י אותו ברנש והקרובים אליו - ועוד חזון למועד

 בדרך כלל בכל עת וזמן צועקים משפחת הפיקסרלים  שהם עושים הכל ב"פקודתו ועצתו הק' של רבם האדמ''ר ממונקאטש"
אבל כפי שאנחנו רואין בעליל מהמצו''פ שהם משקרים  - ומבזים שם רבם שליט''א 
image.png
 (ובאמת זה לא פעם הראשון שעושין זאת ועושין את האדמו''ר כאן  לחוכא ואיטלולא ואכמ''ל  

והיות שאני רואה שבניו יארק וארה''ק ישנם הרבה מקוראיכם שמעניין להם כל הפרשה של ההתמנות של הרב החדש באחד מגדולי וחשובי קהילות הקודש בעולם - שולח אני לפרסם ההודעה של הקהילה שצלמתי בהיותי שם

וזכות הגדולים וצדיקים, הרבנים שעמדו בראש הקהילה הקדושה כל הימים, וזכות המסירת נפש של הבעלי בתים החרדים לדבר ה'  המייסדים, יעמוד לבניהם אחריהם ולזרעם  נגד הפורצי גדר  הגילגולים של אנשי קורח ודתן אבירם  (וכמו שכתבו בספריהם רבותינו הקדושים תלמידי הבעש''ט זצוק''ל).

ומעניין לפרסם מה שא' מפה סיפר לי, שמכל החברה הפורשים והפורצים, אין אפילו אחד - אחד! שאבותיו או אבות אבותיו היו בתוך העסקנים והמייסדים  של הביהכנ''ס, המקוה טהרה, מוסדות החינוך לבנים ולבנות, הישיבה קטנה, החברה קדישא והבית החיים היהודי  (הראשון בכל הארצות האלו),  המערכת השחיטה המהודרת, חלב ישראל וכשרות וכו' . אין אפילו לא אחד מהם שיכולין לומר עליו - שהוא אריינגעלייגט די האנט אין קאלט וואסער למען הציבור - ועכשיו עומדים עלינו לכלותינו!
 אבל כמו שהיה בפרעה, ובהמן הרשע ומכל צוררי היהודים בכל הדורות, הקב''ה בודאי יצילנו מידם...

בברכת כ''ט
אורח נטה ללון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.