דפים

יום רביעי, 11 במאי 2016

ישראל מאיר גבאי חומד כסף על חשבון קברי ישראל - עובד על אנשים ומבזה בתי קברות

רשימה שניה

ממלחמת העולם השניה הנאצים ימ״ש דרסו את בתי העלמין היהודים על מצבותיהם באירופה בכלל ובמזרח אירופה בפרט, ובעצם נוצר מצב שמצבות שלמות בחלקן נקברו באדמה יחד עם עצמות קדושים, במקרים רבים על בתי העלמין היהודים נבנו בתים ובנינים, ובמקרים רבים אחרים בתי העלמין היהודיים פשוט הפכו לאדמה חקלאית או שטח מרעה לבהמות, אבל ברוב המקרים בתי העלמין היהודיים נמחקו ועל המציאות הזאת גבאי רוכב, מרוויח וסוחט כסף רב זה שנים מתורמים ומאנשים המבקשים לגלות את קברי יקיריהם.

שיטות עבודה של גבאי
גבאי מגיע לעיר או עיירה מבקש לדעת מה מצב הבתי קברות היהודיים במקום אם בנו עליהם בתים אז הוא פשוט רוכש קרקע בקצה של העיר בפרוטות בודדות ומעמיד קברים חדשים ומספר שהקברים הללו הם קברי צדיקים עם שמות של הצדיקים ותאריכים שנפטרו, אם הבית קברות משמש אדמה חקלאית או מרעה לבהמות הוא מבקש מבעל הקרקע רשות ולפעמים נותן דולרים בודדים שיאשר לו לחפור את האדמה שזה בעצם בית קברות כדי להוציא את המצבות הישנות, ויחד עם המצבות עולות מהאדמה עצמות של קדושים שגבאי לא מייחס להם חשיבות כלל ואפילו מזלזל בהם, לא אחד שמעו העובדים של גבאי ונדהמו תן את העצמות לכלבים שיאכלו. עצם לחפור בבית קברות אסור על פי ההלכה ואין שום רב בעולם שמתיר לחפור בבית קברות. אבל לגבאי זה לא מפריע כלל כמו שלא מפריע לו הלכות אחרות חמורות יותר (את זה נביא בכתבות נפרדות)
לא לחינם בשנים האחרונות גבאי הוחרם על ידי כל ארגון רבני בארץ ישראל ובעולם המטפל בבתי קברות בגלל איך שהוא מתנהג ומתייחס לקברים ועצמות של קדושים. (החרם על גבאי היא לא רק מהסיבה של חפירה וזלזול בבתי קברות על יתר הסיבות תבא כתבה נפרדת)
שני ארגונים נוצרים אחד גרמני והשני אוסטרי שעוזרים ותורמים כספים גדולים לשיפוץ ושימור בתי קברות יהודיות שגבאי פנה אליהם וביקש עזרה כספית להצלת בתי עלמין במזרח אירופה, כשהארגונים בדקו מה זה אוהלי צדיקים ומי זה ישראל מאיר גבאי הם סירבו אפילו להמשיך לדבר איתו והוחרם גם על ידם
לאחרונה בנה גבאי שירותים ציבוריים בבית קברות בברדיצ׳וב ליד קברו של סנגורן של ישראל רבי לוי יצחק דרבארימדיקר מברדיצ׳וב למרות שהרבנים מהאתרא קדישה בארץ ישראל ואנגליה אסרו עליו בתכלית האיסור לבנות שירותים על בית קברות. שנודע לרב העיר ושליח הרבי מלובביץ הרב משה טאלר (יהודי יקר) על תוכניותיו של גבאי לבנות שירותים ציבוריים התקשר מיד לגבאי והזהיר אותו על החילול השם שעלול לקרות מבנית שירותים על בית הקברות, והסביר לו שאני באמצע מלחמה עם העיריה לפנות מבנה אחרון מבית הקברות ואתה רוצה לבנות שירותים מה הגויים יגידו אם אנחנו היהודים בונים שירותים על בית קברות שלנו.
שמו של ישראל מאיר גבאי הוזכר לשמצה בבתי דין רבניים רבים בעולם באיגוד רבני אירופה ובוועידת רבני אירופה
גבאי פשוט מסונוור מכסף עד כדי שהוא מוכן לשקר ולרמות מאות אלפי אנשים שבאים בתמימות להתפלל על קברי צדיקים.
אם מזכירים את השם ישראל מאיר גבאי אצל רוב הרבנים מכל החוגים באוקראיינה, פולין, לונדון, אוסטריה, ועוד מקומות רבים הרבנים מקבלים חלחלה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.