דפים

יום חמישי, 7 באפריל 2016

החלטות "הועידה-הארצית-השלישית שע"י תנועת -דגל-התורה -העולמית" - בנוסח הפלג הירושלמי

שהתקבלו בתאריך: 7 / 04 / 2016
 
א. "הועידה הארצית השלישית שעל ידי תנועת דגל התורה העולמית" מקדמת בברכה את אלפי צירי דגלהתורה-העולמית מכל רחבי העולם, שנענו לקריאתם של מרנן-ורבנן-גדולי-ישראל-עיני-העדה להשתתף בועידה זו. כמו כן "הועידה-הארצית-השלישית שעל ידי תנועת-דגל-התורה-העולמית" מקדמת בברכה את בואם של מאות עיתונאים מכל ערוצי הטלוויזיה והאינטרנט המרכזיים בארץ, בארה"ב ובאירופה, ובפרט הרב ישראל כהן  שבאו לסקר באהדה את פעילותה הענפה – " מאתר "ככר השבת" והרב אברהם גרינצייג מאתר "בחדרי חרדים של "הועידה-הארצית-השלישית שעל ידי תנועת-דגל-התורה-העולמית".  
ב. אנו מביעים בזאת את חרדתינו ואת הפחד העצום בו אנו שרויים ,מפני חמת המציק, הגזירה הנוראה ארבעים". אנו קוראים לכל מי שביכלתו לפעול ולהפעיל, לעורר דעת הקהל העולמית לביטול – "גזירת השישים הגזירה, וכפי שקיי"ל "ההכרח לא יגונה", ועל פי מאמרם של חז"ל: "מה שלא הולך בכוח - יילך בעוד יותר כוח". כמו כן נציין כי שגרירות דגל התורה בנורבגיה הונחתה על ידינו להפעיל אלפי מוקדים טלפוניים וכן שיגור מסרונים - שיעמדו בחזית ההסברה העולמית בנושא. 
ג. "הועידה-הארצית-השלישית שעל ידי תנועת-דגל-התורה-העולמית" מביעה את התפעלותה מהציבור הקדוש של תנועת "החרדים החדשים מיסודם של בוגרי האקדמיות ומסלולי השח"ר" - אשר לאחרונה משתלב ומתערה יותר ויותר בכל עניניה של תנועת דגל-התורה-העולמית ,וכרצונם הטהור של מייסדי התנועה, אשר שאפו לאגד יחד את כל היראים לדבר ד' והחרדים אל דברו. 
ד. "הועידה-הארצית-השלישית שעל ידי תנועת-דגל-התורה-העולמית" קיימה פאנל מרכזי בנושא תחבורה ציבורית, ומסקנות הדיונים העלו כי האסון הגדול ביותר העומד לפתחו של הציבור החרדי בזמן הקרוב, הוא קריסת התחבורה הציבורית לאתרא קדישא מירון בל"ג בעומר הבעל"ט, לפיכך, אנו קוראים בזו בצורה נחרצת לכל מי שבאפשרותו לדאוג מיידית לתחבורה הולמת לנוסעים. 
ה. "הועידה-הארצית-השלישית שעל ידי תנועת-דגל-התורה-העולמית" דוחה על הסף את כל התביעות של משטרת התנועה כנגד שלוחא דרבנן הרב משה גפני, אשר נטפלו עליו באשמת שווא כאילו עבר עבירת תנועה. 
ו. ואל אחינו עובדי המפעלים "פרי גליל" ושאר מפעליה הכבירים של התנועה, אנו פונים בקריאה נרגשת, אנא הפיצו את דבר התנועה לכל המפעלים בארץ, עד אשר ידע כל מנהל מפעל כי אם הוא נתקל בקשיים כלשהם, יוכל למצוא אוזן קשבת וטיפול מיידי על ידי שלוחי דרבנן-עיני-העדה, אשר הנחו את שלוחיהם לדאוג לפרנסה של כל יהודי אשר נשמע להוראותיהם של מרנן-ורבנן-עיני-העדה. 
ז. "הועידה-הארצית-השלישית שעל ידי תנועת-דגל-התורה-העולמית" מביעה תקווה עזה, כי יתקבל החוק אשר מובילים שלוחי דרבנן לקידום השוויון בעבודה הציבורית, ולשילובם של בני המגזר החרדי בתוך המגזר הכללי, כחלק ממימוש מטרותיה העיקריות של הקמת התנועה, וכמאמרו הנצחי של מייסד התנועה, מרן הגרא"מ שך זצ"ל, שאמר בבניני האומה: "צא ברחוב יפו, צא ברחוב אלנבי". 
ח. אנו מביעים סיפוק רב לנוכח נתוני התחקירים של ערוצי הרדיו והטלוויזיה על ירידה דרמטית של אירועי החירום בפורים האחרון, וזאת עקב מכתבם של מרנן-ורבנן-עיני-העדה להיזהר משתייה מופרזת של משקאות משכרים. וכל הנוטל עצה מן הזקנים אינו נכשל. 
ט. אנו קוראים שוב בקריאה של חיבה לכל אברכי ובחורי הישיבות הקדושות הצועדים לאורם של מרנן-ורבנןעיני-העדה, ללמוד לימודי "עזרה ראשונה", וזאת במסגרת סניפי התנועה במרכזי "ההכוון התעסוקתי" שהוקם בעידודם של שלוחי דרבנן הי"ו. 
י. "הועידה-הארצית-השלישית שעל ידי תנועת-דגל-התורה-העולמית" עוקבת בענין רב אחרי מסע הבחירות בארה"ב, אך לצערינו הרב, למרות פנייתם של מאות אלפי יהודי ארה"ב בשאלה על דעתם של מרנן-ורבנן-עיניהעדה למי יש להצביע - עדיין לא התקבלה הכרעה בענין. אנו תקווה שעד למועד הבחירות תתקבל הכרעה, ואנו נעביר את ההכרעה בכל ערוצי התקשורת המקוונת בארץ ובארה"ב. 
יא. "הועידה-הארצית-השלישית שעל ידי תנועת-דגל-התורה-העולמית" מחזקת את ידי בני הישיבות ואברכי הכוללים אשר נשמעים להוראתם של מרנן-ורבנן-עיני-העדה, ומתייצבים בלשכת הגיוס, וזאת בכדי שלא להעלות את לפיד בסקרים. 
יב. כחלק מהריענון והייעול בתנועת דגל-התורה-העולמית, אנו מכריזים בזאת על מספר מינויים חדשים בתנועה: הרב מנחם שפירא ימונה ליו"ר "הועידה למינוי ראשי ישיבות למועצת גדולי התורה", הרב משה מורגנשטרן ימונה למנכ"ל העמותה ל"שיווק ופירסום חצירות מרנן-ורבנן-עיני-העדה במגזר החרדקי", הרב בנימין רבינוביץ ימונה למנהל "עמוד הפייסבוק של תנועת דגל התורה". 
יג. אנו קוראים לכל הציבור החרדי, להתאזר בסבלנות עד לכינוס הבא של "מועצת גדולי התורה" שיתקיים    10 / 06  / 2019אי"ה לפני הבחירות הבאות לכנסת ישראל, בתאריך:
 
אנו תפילה לפני שוכן מרומים שיתקבלו אמרינו לרצון. 
 
החותם 
בשם כל צירי הועידה וחבריה, כאלו ואחרים 
הרב יעקב אשר 
מזכ"ל התנועה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.