דפים

יום חמישי, 7 באפריל 2016

ידיעות אחרונות ילחם בחרם האירופאי? בדיחה עצובה!

מאת: מתחזק/פעם חילוני

שלום הרב חיים שאולזון שליט"א ולכל ציבור הקוראים, אחיי ורעיי בני היהדות הנאמנה, ברכת ה' עליכם תחיו לאורך ימים ושנים טובות!

בזמן האחרון אנו עדים לכנס תקשורת שמארגן העיתון של הס"מ ידיעות כפרניות נגד החרם האירופאי על סימון מוצרים ישראלים. אני לא יודע אם לבכות או לבכות. זה כמו שאחמד טיבי השייח' ראאד סלח, איסמעיל הנייה ונסראללה יארגנו כנס "למען השלום"...

ידיעות אחרונות הוא חוד החנית ב 20 השנה האחרונות נגד המחנה הלאומי בכלל ונגד מפעל ההתיישבות ביו"ש בפרט, הוא מסית ומדיח נגד מתנחלים, דואג להציג אותם באור שלילי ולא משקף המציאות ותומך בגרועים שבשונאינו ברחבי העולם. אז מה פתאום שהוא עכשיו ייקח פטרונות כביכול לטובת מגזר שהוא נשבע לשנוא אותו?

האמת היא שמטרת הכנס הזה היא להתלבש באיצטלה של דאגה לישראל אך בפועל מביאים לשם שמאלנים שיביעו את דעתם הקלוקלת בנוגע לעניינים שעל סדר היום כגון לתקוף את שרת המשפטים ואת החייל שירה במחבל מחברון.

בנוסף, ידיעות אחרונות הוא גדול השונאים של הציבור החרדי, ציבור היהדות הנאמנה ותמיד דואג להציג את השוליים של השוליים של החברה החרדית כמייצגת את החברה החרדית. תמיד דואג להציג חרדים כהומואים, חרדים שעברו ניתוח לשינוי מין ואז התאבדו או חרדים שחזרו בשאלה/בתאווה, כאילו כל יום חוזרים פה בשאלה/בתאווה המוני חרדים.

בושה וחרפה, עיתון שמלא בתמונות זימה שמשפילות את האישה וברכילות, לשון הרע והשמצות. גרוע לא פחות מהאינטרנט!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.