דפים

יום חמישי, 7 באפריל 2016

12 ב'מרכז החדשות':ועידת 'דגל התורה' ההיסטורית - יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני עושה סוף להשפלה!


בנאום סוער הערב שהועבר ב'מרכז החדשות': "אני דורש שתוקם ועדה משותפת של 4 חברים שלנו מול 4 חברים של אגודת ישראל, שכל אחד יביא את הנתונים על השולחן", הנתונים שנחשפו הערב יונחו על שולחנם של מרנן שליט"א להכרעתם. גפני הבהיר: "זה לא הזמן לדבר על הליכה נפרדת - אבל לא נוותר יותר".

איש המספרים של  'דגל התורה' אברהם וובר בראיון סוער: "אני מוכן להתעמת ולהתייצב לבדי מול ארבעת הנציגים של 'אגודה' פנים מול פנים ולהוכיח להם כי 'דגל' התורה היא לפחות 60 אחוז מיהדות התורה'! 'אגודה' בורחת ממפקד קולות בגלל שרועדים שם מתוצאות האמת הניתנים לבדיקה, מעניין את החסידיות רק החצר שלהם, הם לא פוזלים לאף מקום אחר".

מנהל המחלקה המוניציפאלית מנחם שפירא חושף נתוני אמת שעוררו סערה ומגלה את גודלה האמיתי של 'דגל התורה' בשלושת הערים הגדולות בבחירות לכנסת. ההפרשים בירושלים בין 'דגל' ל'אגודה' מעל 13 אלף קול לטובת 'דגל'. בבני ברק: הפרשים של עשר אלף קול לטובת 'דגל'. מודיעין עילית: הציבור הליטאי 612, 13, החסידי 2408 בלבד.
צלם הועידה שוקי לרר בראיון - "כמי שמלווה את אירועי 'דגל' מיום הקמתה, מרגישים את החשמל באוויר, האירוע בשבילי הוא סגירת מעגל לאירוע הראשון של ייסוד דגל". יש התרגשות שיא לקראת בואו של מנהיג הדור מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן לצד מרנן הגרי"ג אדלשטיין והגר"י זילברשטיין.
מכשרים: 0799201823

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.