דפים

יום חמישי, 29 באוקטובר 2015

משיחת כ"ק אדמו"ר פרשת וירא ה'תשנ"ב

הרה"ח עוסק בצ"צ באמונה חיים שאולזון שליט"א
שלום וברכה
אחד"ש
מצורף בזה חלק משיחת כ"ק אדמו"ר שבת פרשת וירא שנת ה'תשנ"ב
סימן יד,
ועוד והוא העיקר , נוסף על המבואר לעיל 
[ סימן י"א ] שקיימת מציאותו של משיח בניצוץ משיח [ בחינת היחידה ] שבכל אחד ואחד מישראל , קיימת גם מציאותו של משיח כפשוטו [ יחידה הכללית ] – כידוע שבכל דור ודור נולד אחד מזרע יהודה שהוא ראוי להיות משיח לישראל , אחד הראוי מצדקתו להיות גואל , ולכשיגיע הזמן יגלה אליו השם יתברך וישלחו כולהו , ואילו לא היו מתערבים ענינים בלתי רצויים המונעים ומעכבים כולהו , היה מתגלה ובא בפועל ממש , ועל פי הודעת כבוד קדושת מורי וחמי אדמו"ר נשיא דורנו , משיח שבדורנו , שכבר נסתיימו ונשלמו כל עניני העבודה ועומדים מוכנים לקבלת פני משיח צדקנו , הרי , בימינו אלו [ כנזכר לעיל סימן י"ג ] נתבטלו כל המניעות והעיכובים כולהו , וכיון שכן , ישנה [ לא רק המציאות דמשיח , אלא ] גם ההתגלות דמשיח , ועכשיו צריכים רק לקבל פני משיח צדקנו בפועל ממש ! ובסגנון דפרשת השבוע – שצריכים רק לקבל ההתגלות דוירא אליו השם , הן בנוגע לבני ישראל [ אליו ] , והן הנוגע לכל העולם [ ח"י מרחשון ] , בפועל ממש , בעולם העשיה הגשמי , כמו שכתוב וידע כל פעול כי אתה פעלתו , שבכל דבר שבעולם יהיה ניכר שאתה פעלתו , ועד שלעתיד לבוא תאנה צווחת כולהו וגם בדומם , אבן מקיר תזעק , ועל אחת כמה וכמה בנוגע לבני ישראל שמכריזים וזועקים הנה אלקינו זה , וכיון שכן , מובן , שכל הענינים וכל הפעולות חדורים בעניני משיח וגאולה , כולל גם באכילתו ושתייתו , שמשתוקק לסעודה דלויתן ושור הבר ויין המשומר , עד כדי כך שגם לאחרי הסעודה נשאר רעב לסעודה דלויתן ושור הבר ויין המשומר , ובמילא , טוען להקדוש ברוך הוא שאינו יכול לקיים המצוה דואכלת ושבעת וברכת לאמיתתה עד שהקדוש ברוך הוא יושיבנו על שולחנו להסעודה דלעתיד לבוא , ותיכף ומיד ממלא הקדוש ברוך הוא בקשתו – בהסעודה דיום השבת קודש [ ובפרט סעודה שלישית הקשורה עם גאולה השלישית ובית המקדש השלישי ] פרשת וירא , כדרשת חז"ל מאי דכתיב [ בפרשת וירא ] ויגדל הילד ויגמל , עתיד הקדוש ברוך הוא לעשות סעודה לצדיקים ביום שיגמל חסדו לזרעו של יצחק , לאחר שאוכלין ושותין , , אומר לו [ הקדוש ברוך הוא ] לדוד טול [ כוס של ברכה ] וברך , אומר להן אני אברך ולי נאה לברך , שנאמר כוס ישועות אשא ובשם השם אקרא , והעיקר – שכל זה יהיה בגלוי ובפועל ממש , מראה באצבעו ואומר זה , הנה זה [ המלך המשיח ] בא , והנה כבוד קדושת מורי וחמי אדמו"ר נשיא דורנו [ הקיצו ורננו שוכני עפר ] והנה אלקינו זה גו' זה השם קוינו לו נגילה ונשמחה בישועתו , שמחת הגאולה האמיתית והשלימה בגלוי ובפועל ממש שאז מברכים עליה , שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה , 
בברכת התורה משולם צפניה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.