דפים

יום ראשון, 30 באוגוסט 2015

מכתבים קצרצרים


'ישיבת מועצת גדולי התורה' בשבוע שעבר הונאת הציבור
זה היה ברור מראש כי ההחלטה נפלה, הדברים אף התפרסמו, ואין זה פלא מדוע חלק מחברי המועצה לא רצו לבזבז את זמנם, הם לא הבינו לשם מה רוצים בכלל ישיבת מועצה אם הדברים סוכמו, ובכל זאת כינסו ישיבה, ולשם מה? על מנת שיוכלו לומר כי ההחלטה היתה שבישיבת 'מועצת גדולי התורה'. אין זה משנה כי ההחלטה לא נפלה שם, וכי לא כל החברים היו בעד ההחלטות, חלק רצו החלטות אחרות - דנו בכמה נושאים - מה שחשוב היה כאן זה משחק לעבוד על הציבור לומר לו הנה מה שעשינו ועושים הוא על פי החלטת מועצת גדולי התורה

'השבת' היה כיסוי להחלטה על מינויו של ליצמן כשר
כאן נספר לכם עוד משהו מדהים, גדולי התורה לא היו מתכנסים על השבת, ימים אלה הם טרופים אצל האדמורי"ם הלחץ רב, התור ארוך ואין זמן לבזבוז זמן, לכנס את החברים היה קשה בשל הזמן שלא הסתדר, והקדימו לבוקר במקום אחר הצהריים כנהוג, בשביל לאפשר לכאורה לכולם להגיע, ובכל זאת לא הגיעו מפני שקלטו כי יש לנו כאן עסק עם בלוף אחד גדול, יש מי שלא יכלו להתאפק ורוצה להיות שר כבר עכשיו לא רוצה לחכות לאחר החגים והוא זה שממהר להתכנס. שיחקו אותה אמרו כי דנים על השבת הזמינו כמה אנשים למסור דו"ח על הנעשה בעירם בשבת, כשלמעשה לא היתה כל החלטה רצינית, לא איימו על אף אחד בכלום, ההחלטות הינן פשרניות וכאלו שאין לראשי הערים ממה לפחד שיפרשו מן הקואליציה, את המינימום הזה של אזהרה בלבד לא נתנו, אלא שיחקו משחק כזה שיוכלו לומר דנו בענין השבת אבל למעשה לא עשו כלום מפני שלא החליטו החלטה רצינית, ככה רימו את הציבור שיאמינו כי בשל השבת התכנסו ולא בשביל מה שהתכנסו באמת

מדוע לא יכלו לחכות עם הכינוס לאחר החגים - היו 60 יום?!
מה שקשה להבין לשם מה מיהרו להתכנס לדון בענין מינויו של ליצמו לשר, מדוע לא יכלו לחכות לאחר החגים. בית המשפט נתן לו 60 יום, והיה מספיק זמן לעשות זאת לאחר החגים, היו מראים לעולם כולו כי איננו ממהרים כלל, אנחנו לא ששים לתפקיד הזה. ובמקום זאת, מיהרנו להתכנס מיד כאילו שמדובר בנושא כל כך בוער, דבר המוכיח כי ישנם מי שלהם עניין התפקיד הזה ומה שיותר מהר, והם שעומדים מאחורי המשחק הזה

ביקשו מנתניהו שיבקש מליצמן להתמנות כשר מיד
עוד דבר שהציבור היה המום ולא האמין כי יעקב ליצמן כבר השבוע יהיה שר. הוא שיחק אותה כאילו שלא בוער לו וימתין את כל השישים יום, כשהוא כבר ידע כי בנימין נתניהו עומד לפנות אליו ולבקש כי יתמנה מיד. היום כשעובדים עם יחצני"ם עובדים על הציבור לא אומרים לו את האמת. אומרים לליצמן תגיד שאני לא ממהר ובו זמנית אומרים לנתניהו תבקש מליצמן שיעשה זאת מיידית מפני שהממשלה רוצה כך, ואז משחק אותה ליצמן אני לא רציתי אבל מה אעשה אינני יכול לומר לא לנתניהו וככה עבד על הציבור וקיבל את מה שרצה מיד. לליצמן ויחצ"ניו טעות מרכזית, הציבור לא כל כך מטומטם, אם הם חושבים שאפשר לעבוד עליו הם טועים. זה היה כל כך בולט, העובדה שמיהרו את ישיבת מועצת גדולי התורה כשזה לא בער כלל יכלו בנושא הזה לדון אחרי החגים, וכמה שעות מאוחר יותר למסור כי נתניהו תובע כי יתמנה מיד, כל אלו מסבירים את המשחק הזה שכל פרט שלו היה מתוכנן מראש - ולבסוף שאלה שלא ניתנה עליה תשובה. אם נתניהו היה מבקש מליצמן שיאכל דבר אחר הוא היה מקבל את בקשתו, מה הפירוש הוא נענה לפנייתו. הישיבה בממשלה ליהודי חרדי היא אסורה, התירו חד פעמית ובדיעבד וכל עוד שלא צריך לא יושבים. וכאשר נתניהו מבקש לעשות מעשה אסור אומרים לו כי כל עצם קבלת המינוי הוא בדיעבד גדול וכל עוד שאפשר בלי זה אז לא יושבים בממשלה

הצהלה על המינוי מגעיל ומוכיח כי משהו חולה מאוד בתפיסה החרדית
הם לא נרגעים הם צוהלים ושמחים כאילו שהשיגו את הדבר הכי גדול בחייהם, החרדים במשך 63 שנה צמאו והמתינו לרגע הגדול והמיוחל הזה - זה הרושם שנוצר ממה שקורה עתה. כשמצד אחד מנסים למכור לנו כי אין כל שינוי בעמדות שפירושו שאין מה לצהול, אבל מאידך מרעיפים מזל טוב ושותים לחיים וממשיכים בכל מיני צורות להראות את השמחה הגדולה, ואינם חשים בסתירה הגדולה. הם חושבים כי הציבור מטומטם ואפשר לעבוד עליו. מה שכן, החלק הגדול של הציבור החרדי הוא כעדר סוסים בהמות שיעשו כל מה שהאדון רוצה ומצווה, אבל מי שהוא בגדר אנוש סולד מן הצביעות הנוראה מן השקר הרמאות ובעיקר ההונאה, כשהדברים כל כך בולטים ומוכיחים כי העסקנים והעומדים בראש רחוקים מאוד מן היושר והאמת

שמחת השמאל ועוכרי ישראל המשבחים את החלטת 'מועצת גדולי התורה' חייבת להדאיג אותנו
לא צריך הרבה בשביל לדעת כי עשו צעד קשה וחמור מאוד, כשרואים מי הם הצוהלים ושמחים, זה חייב להלדיק נורה אדומה אצל כל מי שעתיד העולם החרדי חשוב ויקר בעיניו. מי שהם אנטי דת הרחוקים מאוד משמירת המצוות ביניהם מי שהם מן הלוחמים הגדולים בתורה ומצוות, מי שהם מומרים להכעיס, הם אלו אשר קפצו ראשונים לשבח את החלטת מועצת גדולי התורה הם רואים בכך נצחון שלהם, החרדים מתקרבים אליהם, לא עוד ב'עבר' השני כפי שאברהם אבינו היה עושה, אלא מעתה החרדים עימם בצד שלהם ולא עוד 'עברים' אלא חרד"לים, הפכנו ללאומיים לנושאים באחריות לכל מעשי המדינה, שותפים למציאות הישראלית. שמחה זו שלהם חייבת להפחיד כל יהודי חרדי, מפני שפירושם של דברים שהכל עכשיו פתוח, התפיסה החילונית משתנית לא עוד חרדים הם בעבר השני מעתה הם בצד שלהם ואפשר לעשות עימם מה שירצו, מה שצריך זה לפנות לבית המשפט שיחליט והחרדים יאמרו אמן, התירוץ יהיה מצויין 'הכריחו' אותנו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.