מאת מקובל
לא תמצאו אותו ברשימת המקובלים המוכרים.האמת היא שאפילו תושבי השכונה שלו לא ממש מכירים אותו.ובכן מדובר ביהודי שנולד לפני 106 שנים באיראן וכבר בגיל צעיר נכספה נפשו לעלות לארץ ישראל וכך בשנות המנדט הוא מתיישב בעיר העתיקה ובמשך כמה שנים הוא עוסק בתורה בפרישות ולומד בחברותא עם כורך ספרים שהינו גם כן צדיק נסתר והוא חכם יצחק דיבא כדורי זצ"ל.מעט לפני קום המדינה הוא חוזר לאיראן באמרו שהוא לא יוכל ליחד יחודים כרצונו תחת הממשל שהולך לקום בארץ.באיראן הוא מוכר יותר כמוכר שטיחים זוטר אך גם שם הוא קובע לימוד עם צדיקים נסתרים שנשארו שם לפליטה.לפני עלות חומייני לשלטון חכם ששון טבאשי מתארגן ממיר את רכושו לממון אחר ועולה לארץ ישראל.כאן הוא מתישב בירושלים בשכונת כרם והוא כמעט ולא יוצא מביתו.קשר נשמתי מיוחד יש לו עם דוד המלך והעיד הוא על עצמו שמילדותו הורגל לגמור את כל התהילים בעלות השחר.הוא מתרחק מפירסום ולעיתים רחוקות ניתן לראות אדם זקן שמגיע לבתי הכנסת בשכונה ואומר תהילים וזהר וגם זה לא במקום קבוע באמרו שאינו רוצה שיכירו אותו וירוצו אחריו.יש רק שלוש אברכים שמתחלפים שעוזרים לו והוא אוסר עליהם לפרסם אותו.כל לילה הוא קם בחצות הלילה.בשביעי של פסח השנה הוא קם נסער ואמר שדוד המלך אמר לו ששבוע אחרי שבועות תפרוץ מלחמה ענקית במזרח התיכון עד סוכות וצריך להתכונן לזה באמירת כל התהילים שירי דוד מלכא משיחא ונזכה להתגלותו במוצבי שביעית.זה פעם ראשונה שהוא הסכים שיאמרו משהו בשמו וזה אומר הכל.כל פסח הוא היה לא רגוע בגלל אסון הלויה וכמו שנתפרסם שאמר שיש קפידא נוראה בשמים על הדחיפות.הוא אמר כך: כל התהילים יבטלו כל הטילים.בעבר הוא דיבר על מלחמת המפרץ חדשיים לפני זה והוא אמר אז אני לא מעורר על זה כי לא יהיה פה כלום וגם עשר שנים אחרי זה ביום של נפילת התאומים לקחו אותו לעיר העתיקה בבוקר לדירה שהיה לומד בה עם הרב כדורי ואח"כ הוא אמר דברים סתומים:לפחות הצלחנו לפעול שכמעט לא יהיו שם יהודים מה שהובן למפרע אחרי שעה.לפני מלחמת לבנון השניה הוא אמר יהיה כאן קשה אבל אסור לגלות.עכשיו זה נדיר שהוא מוציא דברים החוצה אבל עדיין לא בחשיפה לציבור.יצויין שהתמונה שלו היא מאיראן מלפני ארבעים שנה והוא השתנה מאז נשרו לו שערות מהזקן ונהיה חיור.מה שמעניין ששאלו אותו למה הוא רשום כאזרח איראן והוא אמר שזה מגן על מי שנשאר שם ומי יעמוד בסוד קדושים
לא תמצאו אותו ברשימת המקובלים המוכרים.האמת היא שאפילו תושבי השכונה שלו לא ממש מכירים אותו.ובכן מדובר ביהודי שנולד לפני 106 שנים באיראן וכבר בגיל צעיר נכספה נפשו לעלות לארץ ישראל וכך בשנות המנדט הוא מתיישב בעיר העתיקה ובמשך כמה שנים הוא עוסק בתורה בפרישות ולומד בחברותא עם כורך ספרים שהינו גם כן צדיק נסתר והוא חכם יצחק דיבא כדורי זצ"ל.מעט לפני קום המדינה הוא חוזר לאיראן באמרו שהוא לא יוכל ליחד יחודים כרצונו תחת הממשל שהולך לקום בארץ.באיראן הוא מוכר יותר כמוכר שטיחים זוטר אך גם שם הוא קובע לימוד עם צדיקים נסתרים שנשארו שם לפליטה.לפני עלות חומייני לשלטון חכם ששון טבאשי מתארגן ממיר את רכושו לממון אחר ועולה לארץ ישראל.כאן הוא מתישב בירושלים בשכונת כרם והוא כמעט ולא יוצא מביתו.קשר נשמתי מיוחד יש לו עם דוד המלך והעיד הוא על עצמו שמילדותו הורגל לגמור את כל התהילים בעלות השחר.הוא מתרחק מפירסום ולעיתים רחוקות ניתן לראות אדם זקן שמגיע לבתי הכנסת בשכונה ואומר תהילים וזהר וגם זה לא במקום קבוע באמרו שאינו רוצה שיכירו אותו וירוצו אחריו.יש רק שלוש אברכים שמתחלפים שעוזרים לו והוא אוסר עליהם לפרסם אותו.כל לילה הוא קם בחצות הלילה.בשביעי של פסח השנה הוא קם נסער ואמר שדוד המלך אמר לו ששבוע אחרי שבועות תפרוץ מלחמה ענקית במזרח התיכון עד סוכות וצריך להתכונן לזה באמירת כל התהילים שירי דוד מלכא משיחא ונזכה להתגלותו במוצבי שביעית.זה פעם ראשונה שהוא הסכים שיאמרו משהו בשמו וזה אומר הכל.כל פסח הוא היה לא רגוע בגלל אסון הלויה וכמו שנתפרסם שאמר שיש קפידא נוראה בשמים על הדחיפות.הוא אמר כך: כל התהילים יבטלו כל הטילים.בעבר הוא דיבר על מלחמת המפרץ חדשיים לפני זה והוא אמר אז אני לא מעורר על זה כי לא יהיה פה כלום וגם עשר שנים אחרי זה ביום של נפילת התאומים לקחו אותו לעיר העתיקה בבוקר לדירה שהיה לומד בה עם הרב כדורי ואח"כ הוא אמר דברים סתומים:לפחות הצלחנו לפעול שכמעט לא יהיו שם יהודים מה שהובן למפרע אחרי שעה.לפני מלחמת לבנון השניה הוא אמר יהיה כאן קשה אבל אסור לגלות.עכשיו זה נדיר שהוא מוציא דברים החוצה אבל עדיין לא בחשיפה לציבור.יצויין שהתמונה שלו היא מאיראן מלפני ארבעים שנה והוא השתנה מאז נשרו לו שערות מהזקן ונהיה חיור.מה שמעניין ששאלו אותו למה הוא רשום כאזרח איראן והוא אמר שזה מגן על מי שנשאר שם ומי יעמוד בסוד קדושים
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.