דפים

יום חמישי, 31 ביולי 2014

מכתבים קצרצרים


מדוע בענין בין הזמנים אי אפשר ליצור אחדות?
אני שומע שבכל מקום החליטו אחרת, למשל אצל הרב וואזנר החליטו שיש בין הזמנים רגיל, ברוב הישיבות החסידיות ביטלו, אצל הליטאים חלקית. אצל הספרדים הסתפקו ועתה עושים כמו החסידים הרב שלום כהן החליט כי אין בין הזמנים.  השאלה למה בענין כזה לא יכלו לכנס את שלשת המועצות, ואם אי אפשר לכנס שיחליטו בלי להתכנס, והגישה תהיה אחידה לכאן או לכאן, מדוע בענין כזה שלכאורה לא צריך להיות מחלוקת צריכים להופיע כל אחד אחרת. לא שהנושא מטריד אותי, לי לא מפריע שיהיה בין הזמנים, ומקוה שלבחורים יהיה מספיק שכל בשל המצב ישמרו על שקט יחסית שלא ירגישו אותם ברחובות ובמקומות ציבוריים, מפריע לי שהרבנים לא מסוגלים בענין שכזה לשבת יחד. האם רק כשמאיימים עליהם בחרב של גיוס הבחורים אז הם מתכנסים?

מקור הקנאות מויזניץ איך קרה שויזניץ הוציאה מתוכה מטורפים כאלו?
לתשומת לבך, הקנאים מקורם מויזניץ, משה בער בעק הוא מן המורדים בויזניץ הוא זה שלחם בר' משה'לע האבא של ישראל ומנדלי, ואם תשים לב ליתר הקנאים, כולל מאטל ווייס שמת לפני שבוע גם הוא מן המורדים בויזניץ. איך זה שויזניץ הוציאה מתוכה מטורפים כאלו?

לא עוד חסידויות אלא קהילות האינטרס הוא בעיקר כלכלי כוחני פוליטי ופיננסי
אני מתענג מהבלוג שלך יש בו הכל, לומד אותו ואסכם בכמה מילים, צדק הסאטמארי כשאמר כי בטלה תורת החסידות מפני שבימינו אין עוד חסידויות, יש קהילות שהאינטרס שם הוא בעיקר כלכלי, פוליטי, כוחני, מסדר הרבה פרנסות, מגלגל הון עתק, זה מה ששומר עליהם חזק, אידישקייט כבר מזמן היה מחסל אותם

בית שמש המרכז למטורפים
ידעתי בעבר כי ירושלים היא מרכזה של הקנאות, אבל עושה רושם כי זו עברה לבית שמש ולא רק שעברה אלא התרחבה וגדלה עשרת מונים הטירוף של קנאי ירושלים כבר צחוק לעומת קנאי בית שמש, שם ככל שאתה מטורף יותר אתה קנאי יותר, איני יודע איך יכולים לחיות בבית שמש עם מטורפים כאלו, הם מהווים סכנה לאנושות הם מסוגלים לרצוח, ומבחינה זו צריך להרחיקם, לא מפני שאני רוצה לפגוע בהם, אלא להציל את הנפגעים מהם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.