דפים

יום רביעי, 19 בפברואר 2014

מבזקים - מפה ומשם

החשיפות': 54 אברכים חסידי סאטמר מארה"ב ביטלו ברגע האחרון את הצטרפותם לביקור האד' בישראל. הם נפגשו עם הרבי, העבירו את הכסף שחסכו על ההוצאות. האד' הבטיח להעתיר עליהם בתפילה בקברי הצדיקים.
 --------------
עשרות ילדים מצטיינים תלמידי תלמוד-תורה "דרכי יושר" במודיעין עילית הגיעו אמש למעונו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן בכדי להתברך ממנו יחד עם צוות הת"ת, ראש הישיבה בחן אותם מס' דקות.
  --------------
 הצלם שלומי כהן בדרכו להעניק 2 אופניים מתנת "אופני הבירה" לילדי משפ' גרוס ביוזמת תוכנית זמן אוויר ברדיו קול חי. אבי שיף חושף 'בקוקר': נתניהו דורש להפסיק את ההצבעות על סנקציות פליליות, עד שיפגש עם כל הגורמים.
  --------------
קול ברמה: לקיים בנו חכמי ישראל מוסיף להיות קשה מאוד מצבו של מרן רבי שמריהו יוסף ניסים בן בתיה קרליץ.
  --------------
עצרות תפילה לרפואת מרן הגאון רבי ניסים קרליץ היום בשעה 11 בלילה בהיכל כולל חזון איש ב"ב.  בבית הכנסת בית ישראל בי-ם.  בבית הכנסת זכרון משה במודיעין עלית
 --------------
ח"כ איילת שקד ב'קול חי': הממשלה תצלח את חוק הגיוס וסיעות הקואליציה יגיעו להסכמה למתווה שאף אחד לא יהיה מרוצה ממנו אבל כולם יוכלו לחיות איתו.
  --------------
משפחת גרוס עלו היום להתברך אצל מרנן ורבנן  מנהיגי הדור הגראי"ל שטיינמן והגר"ח קנייבסקי שליט"א.
  --------------
נס! צה"ל חשף מטען חבלה על גדר המערכת בגבול רצועת עזה,המטען נוטרל בהצלחה
 --------------
קול חי: אבישי בן חיים: כל חוק הגיוס הוא בלוף. חרדי שלא ירצה להתגייס - לא יגוייס. יצחק נחשוני: אחרי הגיוס עולם התורה לא יהיה כמו שהיה. יפילו את הישיבות באין ספור סנקציות ודרישות.
  --------------
האדמו"ר מבאיאן שליט"א הגיע היום לחנוכת ה'קלויז' החדש במודיעין עילית, משתתפים שם גם ראש העיר הרב יעקב גוטרמן וכן סגן ראש העיר הרב טוביה פריינד.
  --------------
עידכון: למעלה מכשעה נמצאים אריה דרעי ויוסי דייטש בפגישה אצל האדמו"ר מסלונים במעונו ברחוב סלנט בירושלים
 --------------
הגראי"ל: "סנקציות כלכליות אמנם מסוכנות יותר, אך בסנקציות פליליות יש משום חילול השם".
  --------------
חיזוק מפתיע לראשל"צ הגר"י יוסף: הרב דב ליאור שיגר מכתב לראשל"צ וגינה בחריפות את חוק הגיור של 'הבית היהודי', במכתב קורא הרב לעצור מיידית את החוק "זו פגיעה חמורה בקודשי ישראל".
  --------------
הרב יעקב עדס ב'קול ברמה' גלל את סיפור הגירושין שלו ומוסיף: אני מתחרט על כל דבר שדיברתי נגד החצרות בבני ברק אני עפר לרגליו של הגר"ח קנייבסקי. אין לי טיפת קשר למחלוקות הללו
  --------------
אתר קוקר: האם החרדים פורשים מועדת השויון בנטל? הועדה שהתכנסה כבר משעות הבוקר בולטת בהיעדרותם של כל החכי"ם החרדים.
  --------------
מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן הגיע בשעות הבוקר לביקור בביה"ח מעיני הישועה לחדרו של מרן פוסק הדור הגר"נ קרליץ שליט"א.
  --------------
יעקב רייניץ בטור אורח ב'דה מרקר' על מצוקת הדיור במגזר החרדי: "אם לא ידאגו למכרזים עבור הציבור החרדי, ימצאו אותנו בתוך ריכוזי החילונים. מי שלא רצה את החרדים בחריש, יקבל אותם בראש העין והרצליה".
  --------------
מיר: לאחר הודעת הגרא"י פינקל על האיסור להחזיק פלאפונים בישיבה, הותקנו בכניסה לבניין הראשי ארונות אישיים שם יניחו את המכשירים בכניסה לבניין ולכל אחד ימסר מפתח של התא שלו

תגובה 1:

  1. אתה בטח לא תפרסם את הדברים,שאכתוב על הגראי"ל אך אם משיתים על מאן דהוא סנקציות על פליליות בתגובה על לימוד תורה,אז ,איך זה נהפך לחילול השם.בקיצור החידושים האלה מתאימים למי שהגיע לגיל מופלג שהמשנה מתייחסת לכך שהוא כבר בטל.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.