דפים

יום רביעי, 2 באוקטובר 2013

הוא מוכר לכם גרפיקה בגרוש

מאת תושב בית שמש

בימים האחרונים מחולקים בבתי התושבים חוברות מהודורת המשווקות את ראש העיר משה אבוטבול תחת הסיסמא "מתקדמים מפיתוח לטיפוח".
מי שרואה את החוברות ואת הגרפיקה יכול לטעות שאנו חיים כאן בשוויץ של המזרח התיכון, גן עדן של ממש.
הסיסמא "מתקדמים מפיתוח לטיפוח" יפהפיה, אך יותר מדוייק יהיה לומר: "מתקדמים מקיפוח לפיתוח (תמונות)", כי כל העיר מוזנחת, וכאן באלבום העירוני עשו קצת פוטושופ לעיר ופיתחו כמה תמונות עלובות, אבל במציאות העיר שרויה במצב איום ונורא.
אני לא נגד בחירתו מחדש של אבוטבול, אך ככל איש ציבור עליו להיות מאותגר מהתושבים, ובמקום להכין חוברת עם 100 הבטחות מתוקות וחלומיות, שיבטיח מעט ויקיים, כי להדפיס כמה חוברות באמת לא עולה הרבה, אבל ליישם עשירית מכל מה שכתוב שם זה לא מציאותי, בפרט לאור "הצלחותיו" של אבוטבול בנושא הטיפוח והשירות לאזרח בקדנציה הראשונה.
כתושבי בית שמש מגיע לנו עיר מטופחת במציאות ולא רק בתמונות מתחנפות, ומגיע לנו שירות אנושי ולא גרפיקה בגרוש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.