דפים

יום שלישי, 5 בפברואר 2013

איך התחמק הרב אברהם נחמן גוטרמן ומדוע אינו ממהר לשוב ארצה?

כאשר פרצה פרשת הרב ווקסלשטיין חיפשו בגור רבנים אחרים וקיוו כי אלו יהיו לעזר. הם פנו להרב אברהם נחמן גוטרמן וביקשו ממנו שיצטרף לבית הדין שידון את הזרוקים מגור אבל הוא לא רצה ואמר להם כי הוא יוצא עתה לשחיטה של כמה שבועות בחוץ לארץ ושיחפשו אחרים

אשתו קיבלה כל השבועיים האחרונים טלפונים שאלו מתי הוא חוזר הם רוצים כי הוא יצטרף לבית דין שלהם. הרב גוטרמן ששמע זאת אמר לאשתו להגיד להם כי הוא סיים שחיטה אחת ועכשיו מנהל מו"מ על שחיטה אחרת במקום אחר והוא לא ישוב בקרוב לארץ

הרב גוטרמן הוא רב המקוואות באשדוד

10 תגובות:

  1. מי נפרד מהשוויגער ע"ה ,הרבנית שרה אסתר ברסקי , ביום שני בלילה ב"שמגר" , הצל של הרב א.נ. גוטרמן? מי שמדווח לך לא ידע כנראה שהרבנית גוטרמן יושבת שבעה על אמה...
    בעינינו ראינו אותו...
    תדאג לאמת את הדיווחים שלך

    השבמחק
    תשובות
    1. לא, האיש לא היה בהלווייה. גוטרמן כבר כמ שבועות בחו"ל מפחד הנוגשים. מה לעשות, גערער שקרן.

      מחק
    2. כולם צודקים וכולם טועים.
      הוא אכן היה כמה שבועות בחו"ל ופיספס חתונה של גיסו ועוד.
      אבל להלווייה בדיוק הספיק להגיע כי התוכנית שלו היתה לחזור.
      מה שברור שאחרי הפוסט הזה ירצו אותו דווקא בבית הדין כמו שהם התעקשו על בצלאל וקסלשטיין למרות כל הצטדקויותיו כי יש לו נגיעות, וזאת כדי להוכיח שכולם איתם בתלם ולא רק כמה יסמנים טפשים.

      מחק
  2. יצויין שאברהם נחמן גוטרמן הוא אחיו של יצחק משה גוטרמן, מנאמניו ועושי דברו של הרבי שליט"א במשך שנים רבות.

    יצחק משה הנ"ל עומד הפעם מאחורי כל המהומה. הוא שיכנע את אחיו לנטוש את בית הדין, וכן הוא נתן את הגובוי להרב ווקסלשטיין (עד כמה שיכל). על אף שיצחק משה גוטרמן ידוע כאדם קרבי וקשה, בכו"א גם הוא סבר הפעם שאין הצדקה לכל העניין הזה.

    השבמחק
    תשובות
    1. יצחק משה גוטרמן הוא עצמו אדם רע וטרוריסט, רק שהוא מריח מה שאחרים מריחים ומעדיף לא להיות בספינה עד שיתבהרו דברים ...

      מחק
  3. לא משנה מה דעתכם על יצחק משה גוטרמן.
    דבר אחד תצטרכו להודות של"שטן" יש חוש ריח והתמצאות מהנדירים ביותר.
    לא בכדי שנה בדיוק לפני פטירת הלב"ש פרש/הסתכסך עם הנוכחי וחבר והתבטל בפני הפנ"מ.
    האם זה מרמז על משהו ?!

    השבמחק
    תשובות
    1. מתי י.מ. גוטרמן הסתכסך עם משהו בבית האד"ש ? שהוא התבטל בפני ה"פני מנחם "זצוק"ל אני מסכים, הוא הראשון שנכנס אליו עם קוויטל בקשר לישיבה באשדוד,כי הוא מחזיק שכל אדמו"ר הוא מנהיג הדור ויש להתבטל בפניו. מעניין, כתבתם יותר מפעם שהוא לא נהג כך, אז תחליטו סו"ס מה האמת.

      מחק
    2. שקרן, עדיין לא פורים וע"כ עדיין לא הזמן לבדיחות:

      יצחק משה גוטרמן לא התבטל מעולם להפני מנחם, הוא כמו נחום רוטשטיין "שיחק" יפה מבחוץ, אך עם חבריו דיבר נגדו גם דיבר.

      בענין הסכסוך עם הרבי הנוכחי: אם אתה דוקא רוצה פרטים - במערכת בחירות תשנ"ב כשהרבי הנוכחי נלחם להחזרת מוניא שפירא לכנסת מטעם גור, ויצחק משה ועוד מרעיו נתפסו לאחר בילוש של חוקר פרטי שידם היתה בהפצת פשקווילים ומודעות נגד זה, הרבי הנוכחי היה אז מסוכסך עימו "אש", רק שיצחק משה כמו יצחק משה הצליח כמובן ללהטט לאחר זמן עימו ולחזור.

      החנופה להפנ"מ היה כשהרבי הנוכחי עשה "מגמות למיוד בישיבות, ואז בא לפנ"מ "לפני הנהגתו" כאילו בהכנעה לדבר נגד הרבי הנוכחי ושיטתו, והפנ"מ שלא היה טיפש הבין מיד והדברים ידועים איך שיחק עימו ואיך הגיב.

      מחק
    3. אז ככה.
      באב תשנ"א הסתכסך על 2 דברים.
      1 - הוא פעל בכל דרך אפשרית (אכהמ"ל) שר' א.י. שפירא ז"ל לא יחזור להיות נציג הסיעה המרכזית (מכיוון שהוא לא חסיד גור) על אף שהנ"ל קיבל הבטחה בכתב (מ....) שישלים קדנציה נוספת ושנייה. כאשר נאלצו להחליפו בדרישת הליטאים/שך - בתשמ"ט עם "בן תורה" - הרה"ג ר' משה זאב פלדמן ז"ל ראש ישיבת אמרי אמת - היה זה ימים ספורים טרם פרצה מלחמת תשמ"ט. אז הסתבך עם הנוכחי.
      2 - המכה בפטיש - היה כאשר וועדת השיבוץ כפה עליו לקבל לישיבה בנש"ק עם היסטוריה של "מצוות ומעשים טובים". י.מ.ג. שם ווטו "או אני או הוא" - הנוכחי אמר לו שיכול ללכת לא ניתן לערר על החלטת הוועדה ובוודאי לא לזרוק את הבחור. היה זה הפנ"מ שקבל על עצמו להעיף את הבנש"ק מהישיבה ומגור בכלל ולהחזיר את י.מ.ג. להיות מנהל הרוחני של הישיבה. נגד דעתו של הנוכחי "בשעתו" - שאסור לזרוק בחור מישיבה.
      עברו כמה שנים עד שי.מ.ג. הצליח לדרוך שוב ברשב"ם.

      מחק
  4. אצל הלב שמחה היה סיפור שהרבי הנוכחי רצה לזרוק כמה אברכים מגור (ובלשונו: נעשה מדורה בחתדר המתנה נזרוק שם את הספודיקים שלהם ונזרוק אותם מגור) אבל אביו עצר אותו ואמר אז ש"לא זורקים משפחות", הוא הסביר שאי אפשר לזרוק יחידים בגלל שלכל אחד יש גיסים ואחים וחברים ואז כשאתה זורק אתה לא יודע איך זה יגמר

    אבל נראה שהבן לא הפנים את המסר של אביו והוא עדיין דוגל באותה מדיניות של לזרוק ולזרוק למרות שכולם רואים איך דווקא אביו זי"ע צדק כשחלקים שלמים היום לא אוחזים איתו אלא ההיפך

    אגב יש אומרים שאז אמר אביו על הבן דברים לא מחמיאים אך לא ארחיב

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.