הבדלי ההשקפות והמציאות החרדית --------------------------------------------
לשליחת חומר:
Email: BSHCH120@YAHOO.COM -
WhatsApp - 917-204-4752 -
P.O.B. 191219, Brooklyn, NY 11219 USA
דפים
▼
יום שני, 28 בינואר 2013
האהרונים לא יורדים מהזאלוני - פשקווילים לכבוד הופעתו בבני ברק
הם לא נותנים לו מנוחה רדפו אחריו היכן שרק יכלו קיוו לבזותו אבל זה לא הלך, אז זרקו פשקווילים קיוו אולי ככה ירגיזו אותו, אבל לשבחם של הזאלונים אציין כי הם התעלמו זו השיטה במצבים כאלו
איני יודע מי אצל האהרונים מכוון אותם, לדעתי הם מבזים את עצמם. אם הם היו חכמים הם היו מתעלמים מהם כליל, והיו יוצאים מן הענין בכבוד, ככה הם מראים את הרוגז שלהם על הצלחת הזאלוני במסעו הנוכחי בישראל
הרוצה לשקר ירחיק עדותו
השבמחקווען מען זאל מאכן א ס''ה פון די גרויסע ''מסע המלכות'' מכלומרשט זעהט מען ווי עס ריכטיג דברי חז''ל ''הרוצה לשקר (פאר אנשי ירושלים וא''י אז ער איז א גרויסע רבי) ירחיק עדותו'' (וואלט ער געדארפט בלייבן און ווייטן אמעריקא) און נישט קומען אויף א''י און אויסגעבן מיליאנען און עס ווערט נתגלה קלונו ברבים , יוא מען האט געהאט כבוד גאנץ בי''ד פון די עדה החרדית האט אנגעטון בגדי שבת מען האט געהאט שיינע לעקטערס מיט אלע מיני פיטשעווקעס אבער וואס טוט מען נישט פאר געלט מען טאנצט פארן פריץ מה יפית אבער צום מהות ווען מען האט זיך געזעצט צום טיש האט זיך ארויס געוויזן אז דאס איז נישט מער ווי א לופט באלון אטו כרוכלא אנא אויס רעכנען די בושות וואס ער האט אנגעברענגט אויף זיך אליין נאר ממש עטליכע ביישפילן למשל : דא מוז מען שנעל ענדיגן די חנופה דרשה ווייל די רבי כראפעט , דא קען די רבי נישט רעדן ווייל ער איז נישט פארגעקוקט , דא קען די רבי נישט פארהערן די גרויסע כתה און ת''ת ווייל די רבי קען טאקע די גמרא אבער ער קען נישט די שקלא וטריא פון סוגיא ממילא מוז די מלמד אליין פארהערן, דא פארקויפט מען אז דער פסק פון רבנו הקוה''ט איבער מגילה ליינען אין ירושלים אויך ביום י''ד איז געווען אין יאר תש''ז , און די אנשי ירושלים האבן נאר צוגעקוקט ווי מען האט אנגעברענגט א ים מיט חסידים וחסידות בחורים און מיידלעך און אויף שבת פארט מען אויף אילת אבער אויף ים המלח זעהן דעם נציב מלח פון לוט'ס ווייב ועל כולם די מעכטיגע בושה אין ב''ב וואס צו וועלכע רבי אבער רב מען איז געגאנגען איז דער ראש המדברים געווען משה גאבע בחורים וואס זענען דארט געווען האבן געזעהן אז משה איז דער רבי און ער איז נישט מער א דאלי וואס מען ציט מיט א שטריק, ועל כולם אויף צומאכן דעם געטומל האט מען געדונגען פון די ציונישטישע עיריה מענטשן מיט מאטארבייקס מען זאל פארן פאר זיין מאשין און זאל פייפן און מאכן פלאץ און מאכן א איבערקערעניש אז יעדער זאל אז דא פארט דער שטאט'ס נאר, ביים כינוס כלל ישראל איז געווען א תנאי בל יעבור אז מען טאר נישט אויף ליינען דעם בריוו פון הרה''ג ר' חיים קנייבסקי שליט''א אבער באזוכן מעג מען יוא דאס איז וואסטע און פיסטע קנאות שלא במקומה הרה'ג ר' יצחק זילברשטיין שליט''א איז געווען דער גרויסער אורח הכבוד ביי זיין שבע ברכות ואבן הפינה און דער זעלבער וואס איז געלאפן מקיים די מצות בחירות בשם ומלכות נאך פארן דאווענען, כהנה וכהנה קען מען נאך אויסרעכענען אבער תקצר היריעה הניר יכלה והטפשות והעם הארצות לא יכלה.