דפים

יום רביעי, 7 בנובמבר 2012

'כינוס' או 'כינוסי' השלוחים? - אי אפשר עוד להתעלם מן המציאות ועדיף לקרא לילד בשמו

אלפי שלוחי חב"ד מציפים את ניו יורק, הם באו להשתתף בכינוס השלוחים השנתי המתקיים בכל שנה בתקופה זו של שבת מברכים כסלו, אבל לא כמו בכל שנה, השנה נראה כי מאות לא הגיעו ולא יגיעו בשל הקשיים הטכניים, לא קל היום להסתובב בניו יורק, גם אם יש לך רכב אין לך בנזין, ובכל זאת מוסרים לנו כי הגיעו יותר מאשר ציפו שפירושו כמעט חמשת אלפים שלוחים מרחבי העולם

תשאלו בודאי איך חמשת אלפים כאשר הגיעו לכינוס רק קצת יותר מארבעת אלפים. אז ההסבר הוא מאוד פשוט, בכל שנה נערכים שני כינוסים בו זמנית, אחד המפורסם והידוע שהוא הכינוס המרכזי של חסידי חב"ד השפויים, וכינוס אחר מתנהל בו זמנית ב-770 של המשיחיסטים, הם מצליחים להביא מדי שנה בין 800 לאלף שלוחים

אי אפשר עוד להתעלם מן המציאות שחב"ד מצד אחד שלימה מפני שהיא מאמינה באותה אמונה ובאותו רבי, אבל מאידך מפולגת בדרך ובגישה. הקבוצה המשיחיסטית שונה בכמה עניינים כמו למשל לא יילכו ל'אהל' ויצעקו 'יחי אדוננו' יתפללו מול הכסא של הרבי, יפנו לרבי מקום בכניסה וביציאה מן התפילה, ואף נספר לכם שחלוקת הדולרים נמשכת, המשיחיסטים ממשיכים במסורת זו עוברים לצד הסטנדר של הרבי ומישהו מניח דולר ולוקחים

אי אפשר לזלזל במשיחיסטים במספר, הרבה חסידויות היו מאחלות לעצמם שיהיה להם את המספר של אנשים שיש למשיחיסטים שהם רק רבע מכלל המספר הכללי של חסידי חב"ד. אמנם ישנם כמה ריכוזים היכן ששם הם חזקים כמו בצפת למשל, אבל לעומת זאת באיזורים אחרים הם קטנים יחסית. ובכל זאת הם מנהלים ארגון ומערכת כספים משלהם מסייעים לשלוחים שלהם

ההנהלה המרכזית של כינוס השלוחים של השפויים לא אוהבת שהם עושים את זה באותו זמן, מפני שהם נהנים מן המציאות שבאים אלפי שלוחים לכינוס המרכזי והם ממלאים את 770, שם הם מתפללים ומסתובבים, והמשיחיסטים מצלמים זאת להראות הנה תראו כמה הגיעו וכמה משתתפים אצלנו. מי שיסתכל על התמונות ימצא רבים פה ופה ולא מפני שהם משיחיסטים. לכן בשנה שעברה ההנהלה המרכזית הזהירה כי מי שישתתף גם בכינוס שלהם לא יקבל את הכסף שנותנים לכל שליח כסיוע לפעילותו. המטרה, להראות לעולם כולו כמה הם וכמה הם

מציאות היא, שכינוס השלוחים המרכזי אינו יכול עוד להתנהל באולמות הרגילים אפילו הכי גדולים הם נאלצים לנדוד לשכונה אחרת היכן שאפשר לאכלס כל כך הרבה שלוחים. אבל השנה בשל ההוריקן המקום שבו ערכו את הכינוס בשנים האחרונות נהרס כולו ולכן הם שכרו בית מלון שלו אולם ענק בדאון טאון ברוקלין ושם הם עושים זאת

מעשית בתכלית של הקורה הוא, כי לא 'כינוס' שלוחים אלא 'כינוסי' שלוחים. אי אפשר להתעלם מן המשיחיסטים המקיימים את הכינוס שלהם, הם הפכו למציאות שאסור להתעלם מהם. גם הם מצליחים בתחומים שהם עוסקים בהם. אם כי ביקורת קשה עליהם שהם מרחיקים בתחומים מסויימים הגורמים לחילול שם חב"ד

בין שתי ההנהלות אין קשר ואפשר אפילו לומר כי הם עולמות אחרים, אבל במספר הכולל של חסידי חב"ד יש לקחת בחשבון את המספר הכללי שהוא כולל גם את האלף הנוספים של המשיחיסטים

32 תגובות:

  1. חיים סיפורי סבתא מגיעים לכאן בין אלפיים לאלפיים חמש מאות שלוחים. לבאנקעט שקוטלרסקי עושה יכול כל שליח להביא איתו גבירים הורים אחים וכו'. לפחות מחצית מהאולם לא שלוחים. אגב השלוחים הפסיקו להביא גבירים בשנים האחרונות לאחר שאירעו מספר מקרים בהם מנדי שארפשטיין שעובד (עבד?) עם קוטלרסקי יחד.. התקשר לאחר מכן לגבירים וחלב אותם.

    השבמחק
  2. ניכר בך שחלק גדול מהמעשיות מבוסס על שמועות. אתה מערבב קאשע מיט בארשט. הכללת בנשימה אחת כמה קבוצות יחד. אף אחד מהשלוחים שמגיע לכינוס ב770 לא עובר בחלוקת דולרים. זה קונדס ששייך לכמה נערים וקרינסקי שיש לו את הכח בידיים להעיף אותם. מעדיף להשאיר אותם שם ולהראות לעם ישראל שהמשיחיסטים משוגעים ותמימים כמוך נופלים בפח

    השבמחק
  3. חיים,
    הקב"ה שמע את רעיונותייך המעוותים וסירס את הרבי (כפי שהצעת) ולכן תמשיכו לריב בחב"ד גם בלי ילדים לרבי. תאר לך שהיו לו ילדים, איזה מלחמות היו אצלכם ? כל המלחמות בכל החסידויות היו מתגמדים למלחמת החבדי"ם.

    השבמחק
  4. תספור את האנשים שרואים בתמונות של ההרשמה באתר חב"ד אינפו ואת ערימת התיקים שהם הכינו ותגיד אתה האם המשיחיסטים התכוננו ל800-1000 שלוחים בכינוס שלהם...
    יש להם אולי 100 שהם במוצהר במחנה שלהם ולא משתתפים בכינוס המרכזי. כמובן שגם בבנקט שלהם במוצ"ש ב770יושבים עוד 200 עד 300 תושבי קראון הייטס ואורחים שאינם שלוחים

    השבמחק
  5. כמ"כ יש איזה 50 שלוחים ישראלים שעקב המצב הכלכלי הקשה נרשמים בכינוס המשיחיסטים על מנת לקבל את המענק של דריזין...

    השבמחק
  6. ר' חיים שי'
    אני מאוד נהנה לקרוא את הבלוג שלך, אבל מה לעשות אתה ממש לא כותב נכון

    א. רק הדינר החגיגי של הכינוס היה צריך להיות באולם שנהרס ע"י סנדי, וזה עבר למנהטן, אבל כל הכינוס היה אמור בין כך להתנהל בדאן טאון ברוקלין, וזה יהיה היום, כי פשוט יותר קל שכולם בבנין אחד, ולא כמו בקראון הייטס שפוזרים בכמה בנינים

    ב. מרכז לעניני חינוך הוא מוסד קדוש של רבינו זי"ע, זה לא של ר' יודל קרינסקי או של ר' משה קוטלרסקי, ומי שחושב ככה רחוק מלהיות חבדניק ובאמת יכול לפתוח לו מוסד משלו

    ג. מי נתן לך מספר של 800 עד 1000? ר' חיים היקר אתה מכיר את גודל של 770, ותראה האיך הם עורכים את הדינר שלהם, שולחנות עגולות, ומספר מושבים, אתה חושב שיש יותר מ200 עד 300 מקומות?
    אני מסתכל בתמונות שלהם מרישום וארוחת ערב (לא מ770 שמלא עם הרבה שלוחים שרוצים לבקר להתפלל בבית הכנסת של רבינו זי"ע) וראה מי שם, באמת אני הייתי מתבייש להתיצג בכינוס שכזה

    ג. באמת שאין קשר, ר' ש"מ סימפסון בצד אחד, ור' יודל קרינסקי ור' בנימין קליין בצד שני, ור' לייבל גרונר לא באף צד, אבל ר' ש"מ סימפסון כבר לא משתמש בלוגו הרשמי של המרכז, כי הזהירו אותו שילכו למשפט, והוא יודע שיפסיד

    בקיצור, השבוע הוא אחד השבועות היפות של חב"ד במשך השנה, וחבל שתבוא לסייע למשחיתים, ולזרוע פירוד וכו' , יש לי עיצה אחד תלך בעצמך לכינוס, לדיונים, תמונה, לאוהל הק', ודינר החגיגי, ואח"כ יהיה לך מה לכתוב באופן חיובי

    השבמחק
  7. המספרים האמיתיים:

    בעשור האחרון באים בכל שנה בממוצע מחוץ לקראון הייטס כ-2500 שלוחים. קרוב לחצי ממספר זה אינם נמצאים לכל אורך הכינוס מיום חמישי עד שני, אלא רק יום-יומיים.

    למעלה מ-2400 באים לכינוס המרכזי. כ-60 באים לכינוס המשיחי, מתוכם כ-30 מהארץ ו-15 מהודו וסביבותיה. יש לציין שכמעט כל השלוחים הבאים לכינוס המשיחי באים עם ילדים, בשונה מהשלוחים הבאים לכינוס המרכזי שמעטים יחסית מביאים חלק מילדיהם.

    יש כ-20 כל שנה המנסים לפסוח על שני הסעיפים ולהשתתף בשני הכינוסים.

    מספר המשתתפים בבאנקעט או בסדנאות הגדולות אינו משקף כלום, משתתפים בהם הרבה תושבי קראון-הייטס, קרובי משפחה של שלוחים, מנהלי מוסדות וחברות, תומכים, וכיו"ב.

    השבמחק
    תשובות
    1. מגיעים לכינוס המרכזי יותר מ600 ילדים ולמטורף כ20

      מחק
  8. חיים, חבל שבגלל עמדה אישית, אתה מסלף וגורם לחוסר אמינות בשאר הדיווחים:
    א. חלוקת הדולרים שייכת למספר נערים כפי שכתבו.
    ב. רוב המשיחיסטים הולכים לאוהל.
    ג. גם בהשתייכות פוליטית המשיחיסטים הם הרבה יותר מרבע בחב"ד, ובוודאי אם נחשיב כמשיחיסט את כל מי שמאמין ש'והוא יגאלנו' (=כולם).

    חשוב שתציין שהכינוס ב770 מתנהל ע"י ר' שלום מענדל שי' סימפסון, 'שפוי' לכל הדעות שמונה להנהלת ה'מרכז' ע"י הרבי עצמו.
    חשוב שתציין שרבני השכונה לא הוזמנו (עכ"פ בשנים הראשונות) להבנקעט שלהם ולכן הרבה שלוחים (שזוכרים שהרבי לא ירד להתוועדות פתיחת כינוס השלוחים עקב אי הזמנתם, עד שיוזמנו) משתתפים בכינוס ב770 שבו משתתפים רבני קראון הייטס במשך כל השנים (בזה חלוש שינויים בשנים האחרונות וגם בזה יש לך צד).
    צריך להביא בחשבון שהמשתתפים בכינוס ב770, זהו למרות הטרור האיומים וההפחדות, ומניעת הכספים (שנתרמים ע"י גולובוב לכלל השלוחים) לשמחות וכו'.

    השבמחק
  9. בשלהי חודש מר-חשוון שנת תשמ"ח, לקראת כינוס-השלוחים-העולמי, רק מעטים חשו בתכונה מיוחדת סביב אחד הסעיפים שנשמט מתוכניית הכינוס. הימים, זמן קצר לאחר מינוי הבד"צ רבני שכונת קראון-הייטס, ורק חדי-העין הבחינו כי בכל התוכניה לא מוזכר שמם של רבני השכונה.

    הפתיחה הרשמית של הכינוס תוכננה להתוועדות-קודש של הרבי, שאמור היה לשאת שיחה מיוחדת עבור השלוחים, בה יתווה את הכיוון הכללי של הכינוס. באותה שבת, אירעו כמה דברים מוזרים.

    מחוגי השעון ב-770 הראו על השעה אחת וחצי, אך משום מה, הרבי עדיין לא יורד לההתוועדות (פארבריינגען). חלפו כמה דקות, והרבי עדיין לא בא... הקהל, שיודע כי בדרך כלל מדייק הרבי לרדת להתוועדות בשעה היעודה, לא ידע על מה ולמה לא יורד הרבי...

    ציבור החסידים שהמתין במתח רב, שם לב לאחד מחברי המזכירות שנמנה גם על מארגני הכינוס, שעולה אל מקום מושבם של רבני השכונה, לוחש באוזניהם מילים אחדות, ואחר ממהר לעלות לגן-עדן העליון...

    כעבור זמן קצר, ירד הרבי לבית-הכנסת והחל בהתוועדות. ויהי לפלא.

    השבמחק
    תשובות
    1. כינוס-השלוחים, הרי היה נפתח תמיד על-ידי הרבי בשיחה מיוחדת לשלוחים בהתוועדות שבת-קודש.
      באותו שבת [בשנת תשמ"ח] אמר הרבי שלא ירד להתוועדות עד שיוזמנו הרבנים לכינוס. ואכן היה עיכוב בכניסת הרבי להתוועדות, עד שהמזכיר הר' יודל קרינסקי שי' טיפס על הספסלים אל הרבנים חברי הבד"צ, והזמינם. רק לאחר שהודיעו לרבי שסוף-סוף הוזמנו, ירד הרבי באיחור להתוועדות.

      מחק
  10. בשנים האחרונות החלו להתגלות פרטים חדשים בפרשייה זו, ומהם עולה:
    שבנת תשמ"ח, לאחר שהרבי קיבל את תוכניית הכינוס, הראה אותה הרבי לאחד מחברי המזכירות, ושאלו מדוע לא הוזמנו רבני השכונה לכינוס. בהמשך, ניגשו כמה שלוחים לחברי הנהלת הכינוס, והעירו את תשומת ליבם לעובדה זו.

    לאחר שהנהלת הכינוס סירבה להיענות לבקשת השלוחים, הודיעו השלוחים לרבי על כשלון שליחותם. היה זה ערב שבת-קודש.

    למחרת, בשבת לאחר התפילה, הודיע הרבי כי לא יירד להתוועדות עד שהנהלת הכינוס תזמין את הרבנים להשתתף בכינוס.
    הר' יהודה קרינסקי שי', אחד מחברי הנהלת הכינוס, שנמנה גם על צוות המזכירות, הזמין את הרבנים, ורק לאחר שדיווח על-כך לרבי, ירד הרבי להתוועדות.

    אחד מאותם שלוחים שהיו מעורבים בעניין, הוא הרב יעקב בידרמן, שליח הרבי למדינת אוסטריה, שסיפור כל הנזכר לעיל.

    יהי רצון שבשנה זו, שנת תשע"ג - ראשי-תיבות: "תבוא עלינו שנת גאולה" - יהיה כנס אחד, וה' יברך את עמו בשלום.

    השבמחק
  11. חיים שאולזון לא רק משיחיסט הוא עצמו המשיח. חיים אוהב את המשיחיסטים...

    חיים תמשיך במלאכה

    השבמחק
  12. הנה מגיעים סוף סוף הפוסטים המענינים והנכונים אודות מה שקורה בחצרו של ה"משיח". זה למד באוניברסיטה, זה שהביא לעם ישראל רעיונות שאף אחד מגדולי ישראל מעולם התורה לא הכיר.

    גדולי ישראל האמיתיים ובראשם מרן האבי עזרי התריעו נגד התופעה הזאת, וזה היה בזמן שעדיין הכת המשיחית היתה באחדות, מתחת להנהגתו של ה"משיח", ועוד לפני שה"חויזר" החליט שצריך להחביא את הטלפיים ולהפסיק להכריז שהרבה זי"ע שליט"א הוא ה"משיח", אבל בסתר לבם, וכמו שמתגלה מפעם לפעם, רובם עדיין אוחזים באמונת המשיחית הזו.

    ואם יש בהם מיעוט שבמיעוט שכבר נהיה שפוי, עדיין אין להם את האומץ (כנראה יודעים שזה יפגע בהם כלכלית) להכריז על רבם, זה שהכריז על עצמו ועל חותנו, שהוא ה"משיח", שהוא ראוי לתואר "בלתי שפוי", שזה התואר שהם מתארים בו כעת את חבריהם, הנאיבים (כמו שהם קוראים לעצמם: "תמימים") שעדיין דבקים בדברי רבם ומאמינים בו שהוא יגאל את עם ישראל. רחמנא ליצלן.

    וכעת מגיע הגואל החדש, ק"ק אדמו"ר מרן חיים שאולסאהן זי"ע שליט"א, איש האמת, שמפרסם בבלוג שלו שיש לו אחות לו שפויה שעדיין מאמינה עם כל משפחתה שההוא, מהאוניברסיטה, הוא ה"משיח", דבר שכמובן לא מפריע לק"ק זי"ע שליט"א להמשיך לאהוב אותה ולהיות איתה ב"אחדות", למרות שהוא השפוי האמיתי ויודע שהמשיח האמיתי אינו אלא הוא, בעל הבלוגים "הלוחם מלחמות השם" נגד המסנגדים... נגד "המחבלים"... נגד גדולי ישראל האמיתים רבותינו שכל עולם התורה והיהדות החרדים נשענים עליהם.

    ובואו תראו איזה שכל ישר יש לו לק"ק אדמו"ר מרן חיים שאולסאהן זי"ע שליט"א: הוא הרי צריך למצוא כמה שיותר חיילים ל"מלחמות השם שלו", בבלוגים, וכשהוא צריך לבחור בין שתי הכתות, זו הנאיבית שעדיין דבקה בדברי ההוא מהאוניברסיטה, וזו שמכריזה על עצמה "שפויה" (ובזה מודה, בינתיים רק בעקיפין, שההוא היה בלתי שפוי!)וזו שהחליטה לעשות קופה על חשבון המוניטין שההוא צבר בקרב ציבורים גדולים כמו הקונסרבטיבים וכו', וכל הכינוסים שלהם יש להם רק מטרה אחת: כסף, כסף, כסף

    אז ק"ק מרן חיים שאולסאהן שליט"א זי"ע, שמפרסם כאן בבלוג שהוא מיוחס לדוד המלך, החליט גם הוא ללכת על כל הקופה, ואחרי שהוא ראה בתמונות שבצד אחד יש יותר "חיילים", ברור לאיזה צד הוא הולך.

    כדאי לארגן פגישה בינו ובין ה"חויזר". הוא בטח יוכל להציע לו איך להמשיך להציק לכת הנאיבית (אולי לא לתת להם מעילי חורף? או שטויות אחרות שעליהן יש דיווח בבלוג הזה) ואיך להשתלט על כת ה"שפויים", שמאמינה שהמשיח מהאוניברסיטה ממשיך לנהל את העולם מתוך האדמה. הקשר של המשיח שאולסאהן עם ה"חויזר" יובן גם לאור הפוסט של שאולסאהן שקרא לסרס את הגדולים מכת החסידים, בהכירו בעובדה שצאצאים בכת זו רק מביאים מחלוקת. ה"חויזר" כאן עונה על הקריטריון של שאולסאהן, ואולי בכלל כדי לו להכתיר אותו בתור "משיח זמני" (אולי "משיח בן יוסף") עד ששאולסאהן יגמור להלחם את המלחמות ויתפנה לעמוד בראש התנועה.

    אבל כל זה טוב מאד. שימשיך שאולסאהן משיח השקר החדש לכתוב פוסטים על הכת המשיחית, העיקר שיעזוב כבר את עולם התורה והיהדות ההולך לפי השקפת האמת של גדולי ישראל.

    תמשיך, תמשיך, תמשיך, לחשוף את פרצופה של הכת המשיחית המסוכנת לעם ישראל, על כל כינוסיה וחויזריה ומלחמותיה.

    השבמחק
    תשובות
    1. עזוב שטויות נתי
      שאלה אחת

      הביליארד, כן?
      זה היה רק כיסוי לרוסיות והאתיופיות של לייזר שך ימ״ש?

      מחק
  13. הרבי מלובביץ נשיא דורנו אמר על המנוול שך שהוא שכב עם נוכריות.
    הרבי אמר זאת בשבת בראשית תשמ"א זה מודפס בספר שיחות קודש תשמ"א.
    הרבי נשיא דורנו אמר למה אותו אחד נלחם נגד חוק מיהו יהודי,שאם יבדקו יראו שהוא התעסק עם נוכריות

    הנכד של שך חילוני גמור.אנחנו גאים בכל דבר שהרבי נשיא דורנו עשה,בכל הוצאה לאור של החסידים כתוב שהרבי למד באוניברסיטה,הרמב"ם גם למד חכמות חיצוניות.לחסידים הרבי אסר ללמוד באוניברסיטה.אנחנו גאים ברבי אנו מראים וידיאו של הרבי בכל מקום.אתם תלמידי המנוול שך מתביישים בשך למה אתם לא מראים וידיאו שלו שאומר שך אפשר אני יוצא מדעתי תשאלו לרופא אם אני בדעה או לא בדעה,שך בעצמו קלט שהוא אדם חולה והוא צריך חוות דעת של רופא.

    אני לא מאמין שכך אמר הרבי מבוסטון.
    הרי הגמרא במסכת סנהדרין דף צח' עמוד ב' אומרת שתנאים אמרו על עצמם שהם המשיח, וגם תלמידים שלהם אמרו על הרבנים שלהם שהם המשיח.כתוב שמה במפורש בגמרא שרבי נחמן אמר אני המשיח.
    חב"ד הולכים לפי הגמרא הקדושה,ותלמידי המנוול שך הולכים לפי תורת הרפורמי המנוול שך.
    נ.ב.
    רציתי להדגיש שחב"ד בידידות עם הרבה מהציבור הליטאי השפוי,אנחנו נגד המנוול שך ואלו הולכים בדרכו.
    הרב משה פיינשטיין והרב שלמה זלמן אוירבעך ועוד הרבה רבנים ליטאיים היו בידידות גדולה עם הרבי מלובביץ נשיא דורנו.

    השבמחק
    תשובות
    1. בקשר למה שהרבי אמר על שך והנוכריות..........
      יש לך ציטוט?!?!

      מחק
    2. ללא קשר לרמת הצדק שלך... מצטער אבל את מתנסח בצורה זולה ביותר. אתה צעיר וחמום מוח, אבל אין סיבה שתעשה זאת בראש חוצות

      מחק
    3. הנה אחד מהציטוטים
      "ו ואם ע״פ דער כלל אז " כ ל הפוסל במומו פוסל " , או ו מיזעט אז ער מאכט ל י צ נ ות
      פ ו ו " מ י ה ו י ה ו ד י " , אז מי ו ועט גארניט אויפטאו אי ו דעם וואם מימאכט א ג ו י י ט ע
      פר ו י פאר א איד ־ דארף מעו בודק ז י י ן אי ו חי י אישות טל ו , א ו ו בטעת מ י ו ו ע ט בודק
      ז י י ו ו ו י י ם ט מעו נ יס וואם מי ו ועט דארטו ג ע פ י נ ע ו !"


      בראשית תשמ"א,שיחות קודש תשמ"א עמוד 297

      מחק
  14. חיים למה הנך קורא לזה כינוס מפלג? זה כינוס משלים למה שחסר בכינוס של קוטלרסקי.

    לך יהיה קל יותר להבין זאת. האם הנך זוכר כי בתקופתך היו הרבה בחורים מבתים חבדיים או קרובים לחסידות שהיו לומדים בישיבות ליטאיות אך לעת ערב היו מגיעים להשלים את החסר. ולומדים חסידות בתורת אמת...

    הכינוס שמארגן קוטלרסקי דומה במהותו לישיבה ליטאית. הגשמיות ב"ה. עניבות יפות חליפות מהודרות. לשבחו של קוטלרסקי יאמר שהוא פולני ומבין בגשמיות ואין על כך חולק.

    אבל כשהנפש שוקקה וכמהה לקצת חיזוק.. למטען רוחני שיחזק ויתן עידוד לשנה הקרובה.. את זה רק בכינוס של המשיחיסטים. שם מפשילים שרוולים, שם לא הולכים עם עניבות.. שם יושבים ברצינות וחושבים איך מביאים את המשיח. שם מרגישים את חבד של פעם.. מרגישים את האוירה של כינוס השלוחים כמו שהיה לפני ג' תמוז..

    ואכן התוצאות נראות בשטח. 90 אחוז מהבעלי תשובה שחב"ד מביא כיום מגיעים מהשלוחים שנמצאים בכינוס המשיחיסטי. למרות שאולי במספרים יש שם פחות אנשים.

    הדבר היפה הוא, כנס בשבת ל770 ותראה 2 שלוחים עומדים יחד.. אחד הולך לכינוס א' והשני לכינוס ב' והשלישי הולך לשתיהם יחד. חיים יפה מאד יחד (לבד מהעסקנים ונערי השוליים) אנשים למדו לחיות יחד. 770 עמוס בשלוחים בשבת ומכל גווני הקשת בדיעותיהם אבל נמצאים יחד באוירה רגועה וללא מתח.

    לזאת אקרא כינוס משלים ולא כינוס מפלג. אולי קצת לא נעים כי התקשורת עושה מזה ענין. אבל לדעתי זה רק בונה את חבד הרבה יותר חזק. אולי היה עדיף שזה יקרה בדרך שונה אבל במבחן התוצאה... חבד אחרי הכינוס יוצאת מחוזקת יותר משנה לשנה.

    לחיים לחיים!!!

    השבמחק
  15. תשובה לחיה בקשר למנוול שך ששכב עם נוכריות,יש מקור ורשמתי, הרבי אמר זאת בשבת בראשית תשמ"א זה מודפס בספר שיחות קודש פרשת בראשית תשמ"א. אני אישית הייתי בשבת בראשית תשמ"א ושמעתי מהרבי עצמו שאמר זאת ברבים,וגם הודפס כבר בשנות הממים.

    השבמחק
    תשובות
    1. פה יש לינק לשיחות קודש פרשת בראשית תשמ"א. בבקשה תעזור לי למצוא איפה הרבי אמר המילים האלה? http://chabadlibrarybooks.com/pdfpager.aspx?req=4626&st=&pgnum=278

      מחק
    2. הרבי כותב על מנוול שך שהוא שכב עם נכריות,בשבת בראשית תשמ"א,שיחות קודש תשמ"א עמוד 297.

      מחק
    3. זה הקישור המדוייק

      http://chabadlibrarybooks.com/pdfpager.aspx?req=4626&st=&pgnum=323&hilite=

      מחק
    4. א. הכופר בעיקר הזה לא מזכיר שם, והיו עוד שנלחמו בחוק השטותי הזה.
      ב. הוא לא כותב יותר מאשר "צריך לבדו בחיי אישות שלו ומי יודע מה ימצאו שם" ומה שהוא כותב על נכריות זה בקשר לחוק מיהו יהודי.
      ג. לדבריך שהוא אמר עליו, על סמך מה הוא אמר? על סמך רוח קדשו? אז גם אני אומר ברוח קדשי, ולא רק ברוה"ק אלא מידיעה ממעשים שהיו!!! שהמנוול מחב"ד נכשל בהיפך הקדושה כמה פעמים.
      עצם זה שהיה נותן ידים באופן קבוע לנשים, יהודיות וגויות, גם נשואות, כבר מראה הרבה.
      אני אישית מכיר יהודי ירושלמי (מ.ס.) שאשתו עברה שם בקבלת קהל וכשראתה שכולן נותנות יד לא העיזה לא לתת, אז עטפה ידה במטפחת. הגבאי משך את המטפחת ואמר לה: כאן לא נוהגים כך!
      אז כפי שהוא בעצמו אמר "כל הפוסל במומו פוסל" שיתחיל לפשפש במעשיו.
      ד. אדם עשה עצמו אלוהות ונכשל והכשיל רבים בכל עיקרי האמונה, ממנו מביאים ראיה??

      מחק
  16. הרבי מלובביץ אמר על שך שהוא מנוול ובעל מחלוקת,כאן הקישור

    מנחם אלעזר מן שך הוא מנוול בעל מחלוקת גדול מאוד,
    הוא מצץ את דמו של הרב דוד פוברסקי ז"ל שגם היה ראש ישיבת פונביז', הוא מצץ את דמו של הרב ליטאי הרב חיים גרנימן (שהוא אחיין של החזון איש ז"ל) הוא עשה הרבה מחלוקת בתוך הציבור הליטאי.הוא רדף את הרב עובדיה יוסף. דיבר נגד הקיבוצים שהם תינוקות שנישבו. גרם להרבה יהודים לשנוא רח"ל את התורה הקדושה.גם רדף את הרבי מלובביץ נשיא דורנו, ולמה הוא רדף אותו בגלל שהוא המנוול שך רצה להיות ראש ישיבה בחב"ד ולא קיבלו אותו,מתוך עדות שהיה נוכח בעת מעשה הרב כץ ראש ישיבת חב"ד בכפר חב"ד שסיפר זאת להרבה מתלמידיו.
    הרבי מלובביץ הקדוש אמר על שך שהוא מחרחר ריב ושליח השטן
    ושהוא מנוול וששך מניח תפילין פסולות.
    שלוחים של הרבי מלובביץ מפיצים תורה בכל העולם,
    מה עושים תלמידיו של שך מפיצים שנאת ישראל.
    כאן קישור וידיאו שהרבי מלובביץ מדבר נגד שך המנוול,
    אפשר להוריד את וידאו למחשב.
    http://video.chabad.info/newvideo/video.php?id=422

    השבמחק
  17. שטיות במיץ עגבניות יש שם כ100 משתתפים ולא יותר והרוב שם בחורים ותושבי קראון ההיטס תסתכל/ו בתמונות !!!!!!!!

    השבמחק
  18. פשוט שקר!

    אין למשחיסטים בתוך 770 יותר מ400 אנשים. - הייתי שמה! יכולים להסתכל בתמונות כמה שולחנות יש להם (ובכלל יותר מחצי מהאנשים שיושבים שמה גרים בקראון הייטס ואין להם קשר לעבודת הקודש.., כן יותר מחצי!)

    ובכלל, מה הפי' "שליח" = שמישהו שולח אותך לעשות שליחותו. בבקשה ממך מר שאולסון מי 'שלח' אנשים האלו (המשחיסטים) שעושים עבודה של 'קירוב'?! הם אולי באותו גדר של אנשי 'אש התורה' כו'. לקרוא למה שהם לוחמים כינוס ה'שלוחים'? אתמהה!

    שפיל נישט מיט פייער, דאס איז דעם רבי'ןס ענין!

    השבמחק
    תשובות
    1. ר' דוד.. הפירוש של שליח הוא שהוא מקשיב למשלח ועושה מה שהמשלח אמר.

      אבל אם ר' דוד חושב שהמשלח כבר איננו חי אז הוא לא יכול להיות שליח... מובן?

      אם ר' דוד חושב שלא כל מה שמהשלח אמר אני חייב לבצע. את כל הדברים הלא פופלריים של המשלח אנגב מתחת לשלחן (משהו כזה בין חבדניק לרפורמי) אזי הוא לא שליח.

      מובן...

      מחק
    2. שליח זה מי שנשלח ע"י המשלח.
      לא אתה מי שתחליט מי שליח.
      אבל ברור שמי שלא נשלח ע"י הרבי ו/או המוסדות הרשמיים אינו שליח.

      מחק
    3. קרינסקי ממש לא מוסד רשמי. הוא יושב שם בגזילה. הוא הודה בפה מלא שהייתה עוד צוואה ופתאום הוא לא מוצא אותה. הוא סירב להתדיין בפני רבני השכונה וכתוצאה מכך הוא ושם טוב הוכרזו כלא צייתא לדינא. היוצא לנו מכך הוא שמי שנשלח על ידי קרינסקי או אחד מחבר מרעיו הרי זה לגריעותא ותו לא.

      מחק
  19. המשיחיסטים רבע מחב"ד?!

    פעם שמעתי שעם עובדות לא מתווכחים, עכשיו אני רואה שגם ע"ז אפשר להתווכח...

    תספור את מספר הבחורים שלומדים בישיבות גדולות של חב"ד או לחילופין את מספר הבחורים המשיחיסטים שלומדים ב'קבוצה' ותראה שהמשיחיסטים גדולים מהאנטים באופן ברור ומוחץ!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.