דפים

יום שישי, 21 בספטמבר 2012

האם הוא באמת שילם 4 שנות מאסר על טפשות של רבני 'העדה החרדית'?


הוא השתחרר ב"ה מהכלא, ולא אכנס כאן לשאלה האם הוא באמת רצח את בנו או כטענתו שזו היתה תאונה, לא אני יפתור את הענין הזה זה בינו לבין קונו שם אי אפשר לשקר ואם הוא אשם אז הוא אשם, ואיני יודע אם 4 שנות מאסר הם מחילה וכפרה על מעשיו, ואם אינו אשם אז הוא ישב לריק ובודאי יהיה זה בשבילו כפרת עוונות

אבל לא על זה אני כותב כאן, זה לא הנושא ולא הייתי נכנס לזה מפני שאיני יודע חשבונות שמים. אותי מעניין משהו אחר המחייב הרבה מחשבה ומסקנה האם הוא היה צריך לשבת 4 שנים, או שיכל לצאת עם 6 חדשי עבודות שירות אם לא היה מתעקש על משפט והיה מסכים לעיסקת טיעון. עורך הדין ששי גז אמר לו ולרבנים שטיפלו בענין כי לא משחקים עם המדינה בענין כזה הם חזקים יותר ועדיף להודות ולעשות עימם עיסקה והוא לא יישב יום, הוא יעשה 6 חדשים עבודות שירות ושלום על ישראל

אבל היו אלו רבני 'העדה החרדית' וכאן לא אזכיר שמותיהם למרות שלדעתי הם צריכים לשלם על מה שגרמו ושעשו שטענו כי אם הוא יודה אז הציונים ניצחו ואסור לתת להם את זה, אז עדיף שיפסיד במשפט ויישב על כך שנים

על גבו של האחר הכל מותר, אם היה חלילה מדובר בקרוב להם במי שהוא ממשפחתם הם היו עושים הכל שלא יישב יום, היו עושים עיסקה ויצאים מן הענין מהר

לא תמיד מותר לשמוע לאותם רבנים שלא ההלכה היא לנגד עיניהם אלא מחשבות זרות ואמונות זרות, חייו של אותו אברך היה צריך להיות השיקול הראשוני לפני כל שיקול אחר

עתה מנסים לעודדו, שרים ושמחים עמו במסיבת השחרור אבל אלו שגרמו שיישב שנים הם צריכים לבקש ממנו מחילה

3 תגובות:

  1. אני דווקא מסכים עם זה שעדיף לשבת 4 שנים ולא להודות במשהוא שלא עשו.

    העונש משמים ואדם לא צריך לעשות חשבונות שמים , אדם צריך ללכת עם האמת שלו ואם האדם חושב שהוא לא עשה אסור לו להודות.

    השבמחק
    תשובות
    1. דוב, תחשוב טוב אם אתה היית במקום הזה (שלא תגיע), לא עדיף "להודות" על שקר כשכולם יודעים שאתה מודה רק כדי לא לשבת, מאשר לשבת כמה שנים במאסר?
      אני מאמין שגם אם היית עושה כך, אחרי שבוע היית משנה את דעתך... אבל אז כבר לא היית יכול לשנות כלום

      מחק
    2. לא המצאתי את הדיעה עכשיו.

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.