דפים

יום שלישי, 21 באוגוסט 2012

צביעותו של דוד שמידל - פתאום הארכיאולוגים יודעים מה שהם מדברים אותם הוא הביא כהוכחה והרבנים שאלו אותו האם הם תמיד כשרים בעיניך לעדות או שטענת כי הם שקרנים?


משהו מאוד מעניין קרה היום בבית שמש, הרבנים הגיעו למקום ודוד שמידל הוציא מסמך מארכיאולוג ששמו דן באעט וניסה להוכיח כי המערות הללו היא מתקופת הברונזה הקדומה שהיא תקופת אברהם אבינו כשעדיין לא היו יהודים, אבל הוא טען כי מאחר וזו תקופת אברהם אבינו יתכן והקברים הם מאנשי אברהם אבינו אז חייבים להבטיח כי לא יפגעו בקברים

היה זה אחד הרבנים ששאל, נניח שזה מאותה תקופה מי קבע שכאן קברו את אנשי אברהם אבינו, היכן זה כתוב. הארכיאולוג לא כותב במכתבו שיש כאן קברים

עוד הוא שאל מדוע אי אפשר לפתוח את המערות ולראות אם יש קברים לשם מה צריך להלחם על כלום אולי בכלל אין שם קברים

אבל עמד שם עוד איזה רב שהיה קצת יותר חכם ושאל את שמידל, אתה מציג מכתב מארכיאולוג, האם הארכיאולוגים נאמנים עליך או שמא בכל השנים לחמת בהם איפה שהם טענו שאין קברים צעקת אתה שיש קברים?

רב אחר היה הרבה יותר חריף, הוא הסתכל על המכתב וקפץ, הוא שאל את שמידל כמה זמן אתה נלחם כאן, כבר שנה ותשעה חדשים שאתה מפגין פה. והמכתב שהבאת מהארכיאולוג זה מט"ו אב תשע"ב, אז על איזה סמך השתוללת שנה ושמנה חדשים?

מחר יפרסמו הרבנים את החלטתם

תגובה 1:

  1. הארכיאולוג דני באט שאתמול אתרא קדישא השתמשו בו לבית שמש שאסור לחפור הוא היה הארכיאולוג שישב אצל הרב אלישיב בפסגת זא ועל סמך אותו אדם הרב אלישיב התיר לפנות קברים ואז שמידל כתב עליו שהוא שקרן ונוכל וחופר קברים

    איך הוא פתאום הפך אצלו לאמין?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.