דפים

יום שלישי, 21 באוגוסט 2012

הרבנית שושנה אלתר מגור (אשת הרבי) היתה הנואמת הראשית ב'סיום הש"ס' שנערך היום לנשים בבני ברק

בבני ברק נערך היום כנס של נשים הן חגגו את סיום הש"ס, הן אומרות מדוע שרק הגברים ירקדו גם להן זכויות, בסופו של דבר הן שותפות ללימוד התורה של הבעל

אבל לא רק על הריקוד והזכויות טענו, גם על הזכות לנאום. מדוע שרק הרבי'ס והרבנים ינאמו בפני ציבור, גם הרבניות רוצות, ולכן ערכו כינוס שם השתתפו נשים מכל החוגים והעדות, והיו שם כמה נואמות מגור, ויזניץ, בעלזא ועוד, כשהרבנית שושנה אלתר מגור אשת הרבי היא זו שנשאה את הנאום המרכזי

יש לי את התמונה איך שהיא נואמת, השאלה שאני מציב כאן האם להעלות את התמונה, כן או לא, מה דעתכם זה מתאים או לא, לא אעלה, עד שאשמע את דעת הציבור

תשאלו בודאי מה השאלה, הלא מדובר באשה, אבל אסור לשכוח מדובר ברבנית, שאחרים טענו שזה אולי מצוה לראותה, היו קהילות שרדפו לא רק אחרי הרבי גם אחרי הרבנית רצו לראות מי היא הצדיקת שזכתה להיות הרבנית אשת הרבי

בבני ברק למשל רדפו אחרי הרבנית בת שבע קנייבסקי, גם גברים רצו לראותה, היו מי שאמרו כי זו זכות גדולה לראותה

אם תחליטו שכן, יש לי גם את תמונות הרבניות מויזניץ ובעלזא נואמות ונעלה גם אותן

51 תגובות:

  1. לדעתי אין שום בעיה להעלות את התמונה
    כדי להרגיע את כל המחמירים (על עצמם!) אולי כדאי שתשים את התמונה בזום רחוק דהיינו שרואים מרחוק

    השבמחק
    תשובות
    1. יתכן ואתה צודק, אבל אני לא רוצה לפגוע בחסידי גור ואני ממתין לשמוע גם מהם מה הם אומרים איך הם מקבלים את זה, אם זה לא מפריע להם, אין ספק שאעלה את התמונות

      מחק
  2. חיים,
    כחסיד גור המתגורר בערד, אני לא חושב שיש לנו במה להתבייש. אדרבה, הייתי שמח אם תפרסם, זה רק יעשה טוב.
    אני כותב רק על דעתי, וייתכן שחבריי לא סוברים כך, אבל זו דעתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. חלילה, זה לא ענין של בושה, כאן הטעות, אני לא מתכוון מבחינה זו, אלא מבחינת הגישה של גור לנשים בכלל ופה מדובר ברבנית של הרבי איך הם מקבלים זאת

      מחק
    2. חיים, כדאי שתיקח בחשבון את מה שקורה בערד עם גור במאבקם על בית הכנסת הגדול.
      בקיצור: גור זה גור. חיות הקודש...

      מחק
  3. מכיון שזה היה כנס לנשים כל זמן שלא תראה תמונות שלהן באתרים חרדים אחרים אתה תהיה פורץ גדר נקודה!
    נ.ב אם את התגובה שלי בבלוג של הרשע ש. הלברנץ שלדעתי אחד כמוך היה כן צריך להשאיר עם כל הכאב שבדבר ולא למחוק אותה ויש הרבה מה להאריך בזה ולעשות שערוריה בין גדולי ישראל על ההפקרות הנוראה שמה אזי אל תפרוץ לנו את גדרי הקדושה והצניעות של כל כבודה בת מלך פנימה

    השבמחק
    תשובות
    1. אם זה נמחק אז זה טעות, תכניס אותה אין כל סיבה שזה ימחק, יתכן ובטעות כשמחקתי תגובות של איזה גערער משתולל המנבל את פיו נמחק גם שלך, תחזור ותעלה את זה

      נכון שזה כנס לנשים, בדרך כלל לא נותנים תמונות כאלו, אבל יש אתרים שכן נתנו

      אני לא רוצה לעשות זאת מבלי לשמוע את דעת הציבור

      מחק
  4. אני מבקש את סליחתך אני רואה שהביקורת שלי כן נמצאת שמה אבל טוב לחזור עליה שוב ולעשות שערוריה כנ"ל העולם אינו הפקר פריצות ניאוף וזימה ועד הרבה בעיות הילכתיות נוראות עולים שמה וצריך לעשות לזה סוף פסוק

    השבמחק
  5. אם היית שואל אותם קודם הם היו אומרים לך לכתוב ש. אלתר.... משום מה הם החליטו שאסור לכתוב שם של אשה. זה התחיל בהמודיע והמבשר מחקה אותו עם השטות הזו.... כך רואים ד.איציק וצ.לבני וכו'....לפעמים זה מגוחך במיוחד. זה בדיוק ההקצנה שלא היתה פעם.

    אבל יותר מפריע לי שמאז פטירת הפני מנחם - העלימו את הרבנית צפורה אלטר. צ. אלתר בלשונם... והיא היתה נואמת בחסד.כך אמרו בזמנו. השאלה שלי היא למה? הרבנית שושנה הטילה וטו??? או האדמור הנוכחי שהוא שונא של דודו "מתמול שלשום" כידוע....

    השבמחק
    תשובות
    1. בכל השנים כיבדו את הרבנית ציפורה לנאום והרבנית שושנה כמעט שלא דיברה
      כיום הרבנית צ. מאוד חלש

      מחק
    2. סתם ליכלכת, הרבנית ציפורה מאוד חלשה כבר כמה שנים, והיא נאמה עד אז, שנית כל סתם קישקשת על שנאה, הרבי אהב אותו אהבת נפש, אפילו אמר עליו שהוא הרבי האמיתי שלו, למד איתו בחברותא בבלי, ירושלמי ועוד, היו חילוקי דעות, אז מה? זה שנאה? כמה דברים הרבי החליף כשהתחיל להנהיג ואחרי זה החליף בחזרה ואמר שהדוד הפ״מ צדק. נא לדייק לפני שכותבים, לא צריך ליהות שוטה ולקנות כל לוקש מהרחוב.

      מחק
    3. יש לכך מקור בהלכה - גם בנודע ביהודה, להימנע ממדת חסידות להזכיר שם אישה. בל"נ כשאתפנה, אציין אולי המקור.


      וכבר ארז"ל, "הרחק מהכיעור והדומה לו והדומה לדומה לו" [ כמובן שלא שאישה היא כיעור, רק הגברים יש ליזהר להתרחק מהנשים ביותר כנפססק בכל הראשונים הפוסקים.

      ומי כבר מדבר על ספר ראשית חמה ושל"ה הק'.

      מחק
    4. למגיב בקטע המתחיל "סתם ליכלכת": בדיחות כותבים בפורים ...

      מחק
  6. התמונות והוידאו כבר התפרסמו בכיכר ובחדרי

    השבמחק
    תשובות
    1. במילים אחרות אתה אומר אז אם כן, מדוע לא?

      ובכל זאת יש הבדל בין גלריה לתמונה יחודית

      מחק
  7. ממתי חיים הנך מתחשב בחסידי גור אם זה כן פוגע בהם
    האם אתה מתקפל להטרור שלהם?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני האחרון שאתקפל לטרור ומי שרוצה טרור שיבא ואלמד אותו פרק שלא למד בחייו עשיתי את זה לאחרים

      פה זו הפעם הראשונה שאני צריך לעשות משהו שמעולם לא עשיתי קודם, לתת תמונה של אשה נואמת, אם לא היה מדובר ברבנית לא הייתי מביא זאת, אבל מאחר ומדובר ברבניות, אני רוצה לשמוע את דעת הציבור

      מחק
    2. חיים אין לי ענין להטריד אותך רק תסביר למה אינך נותן להציבור לראות את הצד השני וזהו

      מחק
    3. תכתוב כאן, ארשה לך לכתוב, במקום אחר זה מקום אחר, כמו שאתה מחקת בפורום אברכים כל מי שהכניס הפניה אלי, כך אני מוחק לך כל הפניה למקום אחר

      האם זה מספיק ברור?

      מחק
    4. תודה לזה אני מחכה
      א' הינך טועה לא כתבתי בפורום אברכים וגם לא מחקתי אתה מחליף כנראה עם מישהו אחר
      ב' אני לא זה שכתב בהבלוג הזה וגם לא מכיר אותו
      ג' האם אתה מסכים שאעתיק מהבלוג שלו כי לדעתי הוא כותב טוב (הוא מסתם כתב באיזה עיתון אולי הפלס) ולענין ציבור הגולשים יהנו לקרוא שתי הצדדים לסיפור

      מחק
    5. כאן זה תגובות, תכתוב תתמצת ולא בדרשות של חצי שעה, אתה יכול להגיב ענינית בכל ולכתוב נגדי ואדרבה, אם תעבור על שלשת אלפים התגובות שכבר יש, תמצא שלפחות כמה מאות כותבים נגדי בצורה חריפה מאוד ולא מחקתי אף תגובה, אדרבה ואדרבה תכתוב ותסביר את הצד השני, אבל תעשה זאת כמבוגר ולא כילד

      מחק
    6. בסדר
      אני אמשיך לקרוא שם לקחת חומר למחשבה
      אגב משלשת אלפים תגובות אני כתבתי לפחות שמונים בעד ונגד
      אני מאוד נהנה מהדיונים כאן

      מחק
    7. יפה
      אם תכתוב לענין, אני יעודד את הכתיבה שלך ומה שיותר יותר טוב, כאן המקום להתווכח לשאול שאלות קשות הכל פתוח, אבל בשום אופן לא להתנהג כילד, תלמד לעשות את זה בכבוד שהכתיבה תכבד אותך

      מחק
    8. רוצה שאלות קשות אין בעיה
      מה קרה עם חילול השם מילא כשתבת פנים חדשות צופר וצוהר אתה טוען כי יש לך מהלך הוכח תוכיח ועסקנים ורבנים פחדו לעשות בגללך מעשים מגונים נו
      אבל באינטרנט????????? אני בטוח שמבין 367,904 תצוגות דף יש הרבה חילונים שקראו בשקיקה כל מילה.מי יודע אם מישהו לא חזר בתשובה בגללך
      איזה חילול השם

      מחק
    9. בשביל לכבד אותך אני יענה למרות שאני באמתע כתיבת פוסט חשוב

      אם תלמד היסטוריה, אני הודעתי לפני ארבע שנים כי אני עובר לאינטרנט, זה היה בפרשת לך לך תשס"ח, סגרתי את 'פנים חדשות' ופתחתי את 'בעולמם של חרדים' שהיה דו שבועון עד לפני שנה וחצי, ובכל זאת לא פתחתי בלוג ולא שום דבר, המתנתי והמתנתי. ומדוע? מפני שכל עוד לא שוכנעתי שרוב הציבור עבר לאינטרנט לא רציתי להיות האיש שמעביר את הציבור לאינטרנט. לאחר שנפתחו כל כך הרבה אתרים ולא היה עוד כל ספק כי חלק ניכר מן הציבור כבר בין כה וכה באינטרנט, החלטתי כי עתה הזמן והתחלתי לעבוד דרך האינטרנט

      עכשיו אתה שואל שאולי חילונים יקראו מה שאני כותב. והאם חשבת שהחילונים לא קוראים את העיתנות החרדית? האם בדקת אם יש לכל עיתון חילוני 'כתב לעניני חרדים' ואלו קוראים כל יום כל עיתון כולל 'המודיע' מחפשים שם בנרות ומוצאים ומדווחים כמעט כל יום ולפחות אחת בשבוע בכתבה גדולה על כל המתחולל ברחוב החרדי, ואם תעבור על רשימותיהם מדובר ברשימות לא חיוביות

      עכשיו אשאל אותך. עד לאחרונה לא הופעתי באינטרנט, אז מהיכן היה להם את כל החומר שהם פרסמו? ממני? או שמא ממקומות אחרים? ומדוע שיזדקקו אלי כשיש להם כבר את המקורות שלהם?

      מחק
    10. אענה במקום ר' חיים, ואקוה שאכוון לדעתו:
      זו כלל לא בושה להתחשב ברגשות של גור או כל קהילה אחרת, כל עוד הדרישות סבירות יחסית לענין ולמקום ולמצב, זה אות כבוד כשאדם מתחשב בשני ושומע את מאווייו ורגישותו. אי"ז התקפלות רק "מידות טובות" עליה נצטווינו כיהודים.

      מחק
    11. ראשית לא כתבתי שהכתבים לעניני חרדים בעיתונות צריכים לך למצוא לכלוך על הציבור החרדי, הם מסתדרים טוב מאוד
      כשחילוני יפתח המודיע, המבשר, והיתד (וגם הפלס) הוא לא ימצא שום לכלוך, להיפך הם צוחקים שאצלנו מעמד קטן זה אדיר, וכל רב קטן גאון
      כשיפתח את השבועונים הוא ימצוא גם נושאים פתוחים אבל גם לא לכלוך
      כשיחפש באתרי האינטרנט (לדעת בחדרי כיכר וכו) הוא ימצא בדרך כלל גם חומר יפה על רבנים וחסידיות מתובל בלכלוך
      אבל כשיחפּש בגוגל "מה קורה בעולמם של החרדים" הוא ימצא בבלוג שלך ררררקקקקק השמצות הפוסט החיובי היחיד ימצא שב"ה זה השנה הראשונה שהחסידי בעלזא לא השתוללו בי"ץ בציון
      אם יש גם אחרים זה לא מצדיק אותך

      מחק
    12. כל דרשן דורש עצמו, כשאתה אומר שאין לכלוך בעיתונים החרדים אז או שאתה עיוור או לא קולט מה הם כותבים, אתמול 'הפלס' תוקף את הרב שטיינמן ואת השונאים שהם מחרימים את המחבלים

      'המודיע' יום יום מחרים רבנים קהילות וחסידויות, כותב בצורה שיש בה שפיכות דמים כשהם מוחקים שמות, האם אתה חושב שהם מטומטמים ולא קולטים

      אין עיתון חרדי כלשהו שלא מספק כל יום כמעט חומר כזה. בעיתונים שלי הייתי מביא כל שבוע מה שכתבו העיתונים החרדים המודיע ויתד נאמן לשון הרע רכילות ושפיכות דמים בצורה כל כל פוגעת, אני מציע לך לעבור על אותו מדור שהתפרסם כל שבוע, ותראה שהבעיה שלך שאתה מסתכל בעינים של חסיד גור שכבר לא מרגיש בכלל כאשר דמו של האחר נשפך

      מחק
    13. קודם כל הגזמת מאוד על ה'שפיכת דמים' של העיתונים לא המודיע ולא שום עיתון אחר אני עובר כל שבוע על כל העיתונים ומסכים אתך על זה שמוחקים אנשים מאירועים וכדו' ומאוד חבל שמתנהגים ככה .
      גם ראיתי הכתבה המדובר בה'פלס' הם לא 'שפכו דמים' רק ניצלו הבמה שלהם למטרה פוליטית לא כתבו על איש פרטי אלא מצב כללי
      אני מסכים שמי שהוא למדן בפוליטיקה ימצא הרבה בין השורות בעיתונים
      אבל אני מתכוון להחילוני התמים לא למדן בפוליטיקה, כזה לא ישנה את המבט על החרדים בגלל שקרא את 'המודיע' או שום עיתון אחר
      מה שאין כן אם יחפש בגוגל "מה קורה בעולמם של החרדים" הוא בטח יסתכל על חרדים כציבור מגעיל
      אני כותב על 'חילול השם' בכאב לא על פוליטיקה
      (פלא לי עליך חיים שאתה מכניס כאן את גור הרבונו של עולם לא מקבל זאת כתירוץ)

      מחק
    14. אני מניח שזה שאינך משיב לי הוא סימן שיש משהו בדברי

      מחק
    15. אני באמצע כמה דברים דחופים, בל"נ קצת יותר מאוחר אשיב לך

      מחק
    16. אני עוד מחכה לתשובה

      מחק
    17. אתה חי בטעות. כתב לעניני חרדים הוא לא 'תמים' בפוליטיקה החרדית, הוא לא נהיה כתב כזה לפני שהוא לומד טוב טוב את כל הפוליטיקה הפנימית, ולעיתים הם שואלים שאלות מאוד מביכות ודוקא מפני שהם עומדים מבחוץ

      עובדה היא, שעד היום הזה אני כבר כמעט 9 חדשים כותב כאן והם עדיין לא השתמשו בדבריי, לא ציטטו אותי ולא כתבו בשמי. איך תסביר זאת

      מחק
    18. עוד פעם שאתה לא מגיב לעניין אני "לא מודאג" מהכתבים אני כן מודאג מהחילוני התמים שיחפש בגוגל "מה קורה בעולמם של החרדים"? ומה שעולה זה שהציבור החרדי הוא ציבור מאוס מי יודע אם לא יחשוב פעמיים לפני שהוא יחזור בתשובה
      זה מה שכואב לי ואני בטוב שכבר נכשלת בזה

      מחק
    19. בגוגל כשמחפשים בעניני חרדים מוצאים דבר ראשון את 'בחדרי' את 'ככר השבת' את 'פורום אברכים' את 'לדעת' ממני כלל לא יודעים, צריך לחפור הרבה בשביל להגיע אלי

      מחק
    20. כשעושים חיפוש "מה קורה בעולמם של החרדים" אתה לוקח את כל העמוד
      שנית: איך מצאו הבלוג שלך אלפי אנשים? זה כוחה של האינטרנט! מחפשים פה ושם ומוצאים את הסחורה. גם חילונים יודעים לחפש. (אבות ד, ה): ״כל המחלל ש־שמיים בסתר: ניפרעין ממנו כגלוי: אחד שוגנ, ואחד מזיד כחילול־
      השם״
      וְצָרַעַת נַעֲמָן תִּדְבַּק בְּךָ וּבְזַרְעֲךָ לְעוֹלָם וַיֵּצֵא מִלְּפָנָיו מְצֹרָע כַּשָּׁלֶג

      מחק
    21. בשביל להגיע אלי אתה צריך לדעת את המילים 'בעולמם של חרדים' אף חילוני לא יודע שקיים דבר כזה. הם יודעים מן המילה 'חרדים' זה מה שהם מחפשים ומגיעים למקומות אחרים לגמרי ב"ה

      מחק
    22. אף אני לא ידעתי ונתקלתי בבלוג

      מחק
    23. יש דרך למנוע מחילונים לראות את הבלוג? הרי באינטרנט הכל פתוח!!!
      כנראה שזו עצת היצר הרוצה להפילך לבאר שחת ע"י שתחלל שם שמיים

      מחק
    24. אתה לא נתקלת בבלוג אתה כבר הרבה מאוד זמן בבלוג, כמעט מההתחלה יש לי אימיילים שלך שאמנם קודם שלחת את זה ממקום אחר שבו אתה מאיים עלי ברצח, אני יודע שאתה תטען שאני מחליף אותך באחר. אבל זה מאוד מעניין ההוא הפסיק ובין לילה אתה התחלת, איך זה קרה בלי תיאום או שמדובר באותו האיש?

      מחק
  8. כחסיד גור 'שרוף' מאוד אשמח לראות את הרבנית תליט"א.
    אם את הרעבע לא זוכים לראות, אז לפחות את הרעבעצין...

    אולי תביא גם הקלטה מהנאום שלה. זה יהיה גיוואלדיק!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה סוג "שרוף" ? כי יש בגור 2 סוגי חסידים "שרופים": א. נלהבים. ב. ש"נשרפו" בגור, אצל הרבי, ואינם יכולים להיכנס אליו או למוסדות יותר.
      בשני הסוגים יש הרבה...

      מחק
    2. אני יגיד לכם מה זה שרוף שרוף להסתכל בנשים ובתמונותיהם עליכם נאמר אל תצדק הרבה מרוב פרומקייט נמצאים בשאול תחתיה עד לקשרים אסורים רח"ל עיין ערך אשדוד הר נוף ועוד ודל"ב

      מחק
    3. זה לא יפה לדבר ברמז בפני אחרים ... מה זה "אשדוד" ו"הר נוף" ? לפחות תן רמז עבה יותר.

      מחק
  9. לדעתי לאור הפוסטים המלאים ביראת שמים שלך, לא יקרה כלום אם תביא תמונת הרבנית
    ובאשר לחסידי גור, אני מאמין שלכולם מותר להסתכל עליה, חוץ מהרב'ה עצמו כמובן, פשוט - היא אשתו.. מה לעשות...

    השבמחק
  10. צריך להיזהר ולא לערב בין ביקורת לגיטימית, לבין מלחמה.
    לדעתי אם לא תפרסם את תמונת הרבנית תוכל לרחוץ בנקיון כפיך, אך אם תפרסם את התמונה זה יכול להיות פתח לאמירה שאתה רודף את גור...וזה יותר מביקורת.

    השבמחק
  11. וינטלטור דחוף22 באוגוסט 2012 בשעה 9:52

    יש למישהו מטהר אויר פשוט אי אפשר להיכנס...

    השבמחק
  12. מבחינתי אתה יכול להעלות רבניות וגם לא רבניות, אבל את הרבנית מגור או בעלזא או וויזניץ ממש לא מעניין אותי לראות. כך שעדיף שלא. את מי זה מסקרן ואת מי זה בדיוק מגרד?...

    השבמחק
  13. please post picture

    השבמחק
  14. מה אתם מבלבלים במוח כולכם? רוצים לראות את התמונות? כנסו לאתר כיכר השבת. שם ראיתי בזה הרגע את כל התמונות. וחלאס

    השבמחק
  15. you don't need to wait here for the pictures. I just went to kikarhashabat.co.il and saw them all
    what's the big deal

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.