לשם מה לגנוב סטנדר כזה? ממה נפשך, אם יש לזה ערך מסחרי אי אפשר למכור את זה מפני שיתפסו את הגנב, ואם יש לזה ערך 'יחודי' הרי הפסדת אותו ב'גניבה'. מדובר במה ששייך או להקדש בית הכנסת, או ליורשים, וגם אם נניח שמי מהמשפחה לקח את זה, אז בלי רשות, וגם עבר על גניבה גם אם יטען שחלק שלו
מה שיתכן, אולי התורם לקח את זה. השאלה היא אם הוא יכול לקחת, האם נתן את זה רק על תנאי כל עוד שהרב אלישיב חי. ושוב, השאלה היא כאן לשם מה לגנוב, אם הוא סבור שזה שלו עליו לבקש את זה, להודיע שזה שייך לו, ואף אחד לא יסתבך עם זה
לכאורה אין טעם בגניבה כזו. אבל תופתעו, עבור המחבלים מדובר במשהו יקר מאוד. הם טוענים כי ה'מרן' של הליטאים הוא רק מי שיש לו את הסטנדר הזה, ולכן חייבים לגנוב את זה בטרם חלילה מי מעביר אותו להרב שטיינמן. ובאשר לעתיד, הם יודו כי גנבו את זה בשביל לשמור את ה'מרן' עבור המרן המחבלי
ועתה נעבור לצד הרציני של המטבע. ממתי מקדשים הליטאים שטויות כאלו. ישנם חסידים שישלמו מחיר עתק עבור התחתונים של הרבי, בעיני משוגע ומטורף מי שעושה זאת. אבל עלי לחיות עם המציאות שלא חסרים משוגעים בעולם הקונים חפצים מטופשים כאלו. אבל ממתי אצל הליטאים קידשו את השטויות האלו?
כן, זה מזכיר לי את השגעון בזמן הרב שך שמי שנישקו כל פסיעה שהרב שך דרך עליה, היו מי שביקשו לשתות את מי רגליו, לעגו להם, אבל היום לא עוד, כל מי שמשתגע עם דברים כאלה רואים בו אדם גדול
וכאן אני בא לתבוע את עלבונם של החסידים שסבלו מן הליטאים שנים בשל המעשים האלו, הליטאים הפכו להיות חסידים גרועים מן החסידים, וחבל
וכאן אספר לכם סיפור אחר, אמנם אצל חסידים, אבל מראה עד להיכן הדברים מגיעים
בויזניץ המנהג הוא ששותים את המים המלוכלכים של שיני הרבי. היו לו שיניים תותבות בלילה הוא היה מכניס אותם לכוס עם מים ובבוקר כשהיה מוציא את השיניים היו קופצים ושותים את המים. כך נהג לעשות שנים האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק שלמד בויזניץ - שתיית המים האלו היתה זכות גדולה רבו על המים כאילו ששותים רוח הקודש
כשהוא הגיע לאמריקה וביקר אצל רבי יואל שגם לו היו שיניים תותבות, וראה כיצד הוא מוציא את השיניים מן הכוס, הוא קפץ, תפס את המים ושתה אותם. רבי יואל צעק עליו פע פע (פוי פוי) מה אתה עושה. אבל מה אפשר לעשות את זה הוא למד אצל האמרי חיים האבא של ר' משהל'ע ור' מאטאלע
מה שיתכן, אולי התורם לקח את זה. השאלה היא אם הוא יכול לקחת, האם נתן את זה רק על תנאי כל עוד שהרב אלישיב חי. ושוב, השאלה היא כאן לשם מה לגנוב, אם הוא סבור שזה שלו עליו לבקש את זה, להודיע שזה שייך לו, ואף אחד לא יסתבך עם זה
לכאורה אין טעם בגניבה כזו. אבל תופתעו, עבור המחבלים מדובר במשהו יקר מאוד. הם טוענים כי ה'מרן' של הליטאים הוא רק מי שיש לו את הסטנדר הזה, ולכן חייבים לגנוב את זה בטרם חלילה מי מעביר אותו להרב שטיינמן. ובאשר לעתיד, הם יודו כי גנבו את זה בשביל לשמור את ה'מרן' עבור המרן המחבלי
ועתה נעבור לצד הרציני של המטבע. ממתי מקדשים הליטאים שטויות כאלו. ישנם חסידים שישלמו מחיר עתק עבור התחתונים של הרבי, בעיני משוגע ומטורף מי שעושה זאת. אבל עלי לחיות עם המציאות שלא חסרים משוגעים בעולם הקונים חפצים מטופשים כאלו. אבל ממתי אצל הליטאים קידשו את השטויות האלו?
כן, זה מזכיר לי את השגעון בזמן הרב שך שמי שנישקו כל פסיעה שהרב שך דרך עליה, היו מי שביקשו לשתות את מי רגליו, לעגו להם, אבל היום לא עוד, כל מי שמשתגע עם דברים כאלה רואים בו אדם גדול
וכאן אני בא לתבוע את עלבונם של החסידים שסבלו מן הליטאים שנים בשל המעשים האלו, הליטאים הפכו להיות חסידים גרועים מן החסידים, וחבל
וכאן אספר לכם סיפור אחר, אמנם אצל חסידים, אבל מראה עד להיכן הדברים מגיעים
בויזניץ המנהג הוא ששותים את המים המלוכלכים של שיני הרבי. היו לו שיניים תותבות בלילה הוא היה מכניס אותם לכוס עם מים ובבוקר כשהיה מוציא את השיניים היו קופצים ושותים את המים. כך נהג לעשות שנים האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק שלמד בויזניץ - שתיית המים האלו היתה זכות גדולה רבו על המים כאילו ששותים רוח הקודש
כשהוא הגיע לאמריקה וביקר אצל רבי יואל שגם לו היו שיניים תותבות, וראה כיצד הוא מוציא את השיניים מן הכוס, הוא קפץ, תפס את המים ושתה אותם. רבי יואל צעק עליו פע פע (פוי פוי) מה אתה עושה. אבל מה אפשר לעשות את זה הוא למד אצל האמרי חיים האבא של ר' משהל'ע ור' מאטאלע
מי אומר שלא יתכן שאיזה ערבי גנב או כל גנב אחר מרוב גנבי גנב את זה טיפש מי שלא חשב ע"ז שגם הקראוון וגם הבית הנטוש הם מוקד לגנבים
השבמחקראשית המקום לא נטוש ממשיכים להתפלל שם ואף הבן ממשיך לתת שם שיעורים
מחקשנית אם גונבים מדוע שהערבי יגנוב דוקא את הסטנדר מדוע לא את ספרי התורה וחפצים שיש להם ערך בשוק
לא יודעים מי גנב את הסטנדר כמו שכתבת בעצמך, וכבר ייצרת כותרת. ועוד הוספת התפלמסות מול הגנב ה"מחבל" על סמך מה שאותו "מחבל" דמיוני טוען....
השבמחקאחרי תקופה שאני קורא את הבלוג שלך לדעתי אתה סתם מגמתי, תהיה רציני...
אתה בודאי לא קראת מה שכתבתי, החלק הראשון היה פחות רציני ואני מציין עתה נעבור לחלק הרציני
מחקהנה העתק של המילים:
לכאורה אין טעם בגניבה כזו. אבל תופתעו, עבור המחבלים מדובר במשהו יקר מאוד. הם טוענים כי ה'מרן' של הליטאים הוא רק מי שיש לו את הסטנדר הזה, ולכן חייבים לגנוב את זה בטרם חלילה מי מעביר אותו להרב שטיינמן. ובאשר לעתיד, הם יודו כי גנבו את זה בשביל לשמור את ה'מרן' עבור המרן המחבלי
ועתה נעבור לצד הרציני של המטבע. ממתי מקדשים הליטאים שטויות כאלו. ישנם חסידים שישלמו מחיר עתק עבור התחתונים של הרבי, בעיני משוגע ומטורף מי שעושה זאת. אבל עלי לחיות עם המציאות שלא חסרים משוגעים בעולם הקונים חפצים מטופשים כאלו. אבל ממתי אצל הליטאים קידשו את השטויות האלו?