רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 11 באוגוסט 2024

הערות והארות

 

ארי כהן: הציטוטים של החכי״ם החרדים על החלטת ליברמן לעצור את התקצוב למעונות: דרעי: ״צעד דורסני ומרושע ממשלת שנאה שפוגעת בעולם התורה״. גפני: ״ליברמן הרשע פוגע פגיעה כלכלית קשה במשפחות״ אייכלר: שר האוצר רוצה להרעיב אימהות וילדים״. ‏אשר: ״מדובר בפשע״. פרוש: ״איווט מנסה למנוע את ההתפתחות הדמוגרפית של החרדים״
=================
יענקי פרבר: החלטת היועמ"שית לא תביא גבר חרדי אחד לצבא. נשים חרדיות ימשיכו לעבוד כי אין להן ברירה הן מפרנסות את הבית. ביטול סבסוד המעונות יביא להקמת מאות מעונות פיראטים שאיש לא יפקח עליהם. החרדים ימשיכו להישאר בקואליציה עד כמה שניתן, כי הם יודעים שבממשלה הבאה הם יחטפו כמות גזירות כפולה :
=================
ישראל כהן: ‏היועצת המשפטית לא מפסיקה להניח מוקשים ומטעני צד בעבודת הממשלה. אתמול זו מלחמה בשר קרעי, שלשום בן גביר ולפני שבוע סמוטריץ׳ כאשר כעת החרדים על הגריל כמו גם נציב שירות המדינה. אם נתניהו חפץ במשילות הוא חייב להראות לה את הדרך החוצה.אריה ארליך: המפלגות החרדיות צריכות להגיד הבוקר לנתניהו דבר פשוט: תפטר את היועמ״שית הבריונית - או שאנחנו פורשים מהממשלה.
=================
איתי גדסי ב'קול חי': "אני פונה לנציגים החרדיים - היועמ"שית פגעה בבסיס של הציבור החרדי, ההשלכות על הציבור בגשמיות ורוחניות הן אדירות. כשהפסיקו את התקצוב לישיבות יצאו גדולי ישראל לחו"ל והשיגו כסף. כעת הציפייה מכם היא לפעול באופן דומה, אם לא - בשביל מה אתם נמצאים שם בכלל?"
=================
בעיר אלעד, 
התגלה שוב לעין כל, 
בפעם המי יודע כמה, 
פרצופם המכוער והאמיתי של
אנשי ה"שלום" 😁
אנשי ה"וותרנות" 🤣
אנשי ה"אידישקייט" 😜
ומעל הכל: 
אנשיה ה'נאמנים' וה'מסורים' של "אגודת ישראל", 
שגרמו להפסד של עשרות מיליוני ₪ (אם לא יותר מכך) 
לשורה של חסידויות הנמנות על "אגודת ישראל"!!!
כשהכל כמובן אך ורק ממניעים טהורים בלבד של: 
"למען השלום" ו"למען ה'אידישקייט'"
האירוניה התאבדה שוב.....
=================
בשל הודעת היועמשית על הפסקת המימון לאברכים במעונות בארה"ק, השר יצחק גולדקנופף הודיע כי השנה ישקול בחיוב את הפסקת הפיטורין של אלפי הגננות החרדיות העובדות במשכורות רעב כמידי שנה
=================
תמסור לעמית סגל, שמה שצריך כעת זה הרבה בטחון בה' יתברך, שיעזבו כולם את הרכב ואת הסוסים ויזכירו רק את שם ה'!
כולם ראו כמה שווה הצבא המהולל, כל ההצלחות שלהם זה רק מאת ה'.
יהונתן בן שאול אמר: 'כי אין מעצור לה' להושיע ברב או במעט', בגלל שהוא האמין בזה לכן הוא ניצח מחנה ענק של פלישתים, המציאות הזו לא השתנתה עד היום.
נאר אמונה!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.