רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 26 באוגוסט 2024

אשריך שהצלת מאות בחורי חב"ד



אשריך שהצלת מאות בחורי חב"ד 

הרב שאולזון היקר 

ביטול "הסכם חב"ד" שאינו היה אלא הסכם לקלקול חב"ד ומלחמה חזיתית ברבי, נזקף לזכותך, המאבק שניהלת במשך תשע שנים נגד אותם אנשי עוולה נשאה פרי. אותם אלו העושים את מעשיהם במחשכים וסיפרו לכולם סיפורים, התגלה קלונם ברבים. מאות בחורים אם לא יותר ירדו מדרך הישר בגלל הסכם חב"ד, שלפתע "ההוא" מקרית גת נהיה חבר ל"ההוא" מצפת, כאשר המטרה היא כסף ועוד כסף ועוד כסף, ומתוך גלגולי עיניים פשוט העבירו בחורים על דתם ודעתם. לא קשה לראות את הפשעים שהם עשו לתמימים וגידלו דור חדש שה"י איך הם ניראים. ומי ישלם את המחיר על השמד הזה שהם עשו?. 

במאבקיך הצלת מאות מאות בחורים שלא הלכו שבי אחרי השקר המתועב הזה של הסכם חב"ד. שנים של מאבק ללא חת מפני איומים ושקרים נגמרו שוב בניצחון שלך, כי אתה הרב שאולזון צועד עם האמת גם אם היא כואבת מאד. 

החבדניקים התמימים קנו בהתחלה את הלוקש  שבישלו להם אגפי התקציבים של צפת - קרית גת, הן קראו את המספרים בספרי התקציב, והבינו את החומר גלם הטמון בשמד של בחורי חב"ד. רק היה אחד ויחיד שהרס להם את ההצגה האיש  שיושב אי שם במרתף בברוקלין עם מקלדת ופשוט חשף יום יום ושעה שעה את האמת המזעזעת שחב"ד תביא את הבחורים לשמד של הצבא,  והליטאים יוכלו ל/שבת בישיבות שלהם עם הבלוריות וגילוח הזקנים. ממש כמו  שחב"ד כמון בתקופת הקנטוניסטים היו הבשר תותחים של וילנא, כידוע פרקי ההיסטוריה האפלים בזה. ושוב פעם עשו את זה לרבי אנשים שכביכול אמורים לשמור לו על צאן מרעיתו, עשו מעשה נפשע, מה שלא עשה אותו האיש מבני ברק לחב"ד הם עשו ועוד ממשיכים ללכת עם חיוך מרוח על הפנים, כאשר כל ילד רואה את התוצאות המרות שהם המיטו על חב"ד. ה"י

נקווה מאד שרבני חב"ד יגלו אומץ ויחליטו שהם מייצגיו ונאמניו של הרבי, וישמרו על תומכי תמימים של הרבי הרש"ב גם אם זה כרוך בהורדת כמה אפסים למשכורות העתק שהם משלמים, והביזנס שלהם. 

הרב שאולזון שוב הוכחת נאמנות לאידיאולוגיה, עשרות שנים של מאבקים למען הרבי הוכיחו שגם כאשר בתוכנו נלחמים ברבי יש מי שמתייצב ועומד לשמור על הבנים של הרבי אלו התמימים. 

אין לי ספק שהרבי יחזיר לך על זה בגדול. אני יודע שניסו להכפיש אותך אבל כמו בכל המאבקים שניהלת נגד המתנגדים וכל הרשעים מגור והמחבלים שהיום כולם יודעים ששאולזון צדק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.