דפים

יום שני, 26 באוגוסט 2024

מבזקים

 

✅ י-ם: כוח מג"ב נכנס לפני זמן קצר לתוך שוק של מאה שערים בכדי לבצע אכיפה להסרת דגלי פלסטין, הכוח חטף מטר גדול מאוד של אבנים וביצים

✅ ישי כהן: בסביבת השר בן גביר מגיבים לארבל:
"חנפן השמאל הבלתי נלאה משה ארבל שמדוברר ע״י בן כספית והשמאל הקיצוני, פוזל מיום כניסתו לכנסת לתפקיד שופט עליון. הוא חנפן בלתי נלאה, לשמאל, לערבים, למערכת המשפט, ובמקרה של הר הבית גם לחמאס ולוואקף. עצם ההאשמה הקבועה שלו נגד יהודים, מייצרת סיכון בטחוני. מצביעי ש"ס בחרו ימין וקיבלו את משה מרץ ארבל".
בתגובה לציוץ של ישי כהן:
> השר ארבל מגן על שמאלניות ש"ס: "חוסר תבונתו עלול לעלות בדמים״

✅ ח"כ ינון אזולאי בקול ברמה: "עניין אחד זה לארח את בן גביר לקפה ולשבת איתו במסעדות לבין לשבת איתו בקואליציה שנועדה להציל את עולם התורה. אני לא רגוע שהוא בקבינט, הוא מחפש תקשורת. אנחנו לא צריכים להתייחס אליו. אני לא מתערב לו בחיובי כרת - הוא פוגע בביטחון ישראל. אני אומר לעולם זה לא עמדתינו. כשנסמכים על קולות בן גביר הוא מרשה לעצמו"

✅ רועי קייס: ‏ירדן מגנה את תכנית בן גביר להקים בית כנסת בהר הבית ואמרת שזו הפרה בוטה של החוק הבינ"ל והסתה שדורשת עמדה בינ"ל ברורה נגדו. בהודעה נאמר שבן גביר מזין מדיניות של קיצוניות ופועל כדי לשנות את המצב ההיסטורי והמשפטי בירושלים ע"י קביעת עובדות בשטח ופעולות חדשות שנתמכות בנרטיב קנאי ומדיר .

✅ מוטי קסטל: הלפיד היומי: לפיד סירב להגיע לפגישת עדכון ביטחונית עם רה"מ נתניהו מחר בערב בטענה כי יש לו פגישות אישיות. כזכור, את הפגישה הזו ביקש לפיד עצמו.

✅ קסטל: לאחר שסירב להגיע ובעקבות הפרסום שלנו - לפיד ביטל את "פגישותיו האישיות" ואישר הגעה לפגישת עדכון ביטחונית עם רה"מ נתניהו מחר בשעה 17:00 במשרד רה"מ בירושלים.

✅ חזקי ברוך: התנועה לאיכות השלטון עתרה לבג"ץ בדרישה לבטל את מינוי ניצב דניאל לוי למפכ"ל המשטרה, "מינויו של לוי מהווה סכנה ממשית לעצמאות המשטרה ולשלטון החוק בישראל"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.