דפים

יום שלישי, 9 ביולי 2024

מבזקים

 

✅ ראש אכ"א אמר כי יתכן שישולבו שאלות גמרא במבחן הדפ"ר כדי לבחון חריפות מחשבתית גם של מי שלא למד ליבה, ולזהות פוטיציאל לתפקידים מסוימים

✅ ועדת החוץ והביטחון סיימה לפני זמן קצר דיון נוסף במסגרת קידום חוק הגיוס, והפעם בהשתתפות ראש אכ"א, האלוף יניב עשור

✅ איום ניתוק רשתות החינוך החרדיות: סגן החשכ"ל יונתן רזניק  "התאריך אכן כבר עבר. מקיימים פגישות עם משרד המשפטים למציאת פתרון". בדיון הבוקר בוועדה לביקורת המדינה סגן החשכ"ל דחה טענת ח"כ לזימי על הלנת פנסיה ברשתות החינוך ועדכן כי בנוגע לחוב של החינוך העצמאי לרשות המיסים, רו"ח חיצוני יגיש בשבוע הקרוב מסקנות מי אשם בכך.

✅ נתנאל גפני, יועץ מנכ"ל  החינוך העצמאי טען: "יש הפצת שמועות זדונית, וכך מונעים ניהול תקין של רשם העמותות. מכניסים אותו ללחץ פוליטי. יש מטרה אחת והיא להקריס את החינוך העצמאי, אין שום ליקויים"

✅ קובי דהן כתב הדתות של i24NEWS בחצות בזירת החדשות: שר חרדי אומר לי כל עוד מדובר באנשים שעובדים ולא לומדים הם יתמכו בשקט. משבר חוק הרבנים - דרעי מרגיש שהוא לא מביא כלום לציבור החרדי בזמן שסמוטריץ משיג יישובים, בן גביר מבין שזה הולך לארוע רחב יותר ועושה שרירים

✅ גורם בש״ס לאריאל כהנא: יו״ר ש״ס דרעי מתואםעם ח״כ גדי אייזנקוט לגבי ״חוק הרבנים״ על מנת להביא להפלת הממשלה. דרעי הגיע למסקנה כי בממשלה הנוכחית הוא לא מסוגל לקדם את האינטרסים הפוליטיים של ש״ס ועל כן מעלה את חוק הרבנים , במטרה לדחוק את נתניהו לפינה ולהעמיד אותו בפני אחת משתי ברירות: או שיקדם את האינטרסים של ש״ס, או שהממשלה תיפול. - בש"ס מכחישים.

✅ יקי אדמקר: בעקבות פטירת הרב יהודה דרעי - בן גביר הורה להפסיק את הקמפיין נגד דרעי וש"ס. בוטלו גם ראיונות שתוכננו ליממה הקרובה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.