רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 9 ביולי 2024

מבזקים

 

✅ הפוגה במתיחות של ש״ס עם בן גביר: השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: ״בצער רב  קיבלתי את הבשורה המרה על פטירתו של רבה של באר שבע וחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל הגאון הרב יהודה דרעי זצ"ל. הרב דרעי חולל מהפך תורני בנגב, הרביץ תורה לרבבות, וקירב לב ישראל לאביהם שבשמיים. אני שולח את תנחומיי מעומק הלב למשפחה הדגולה, לרעיה, לילדים, לאחיו יו"ר תנועת ש"ס הרב אריה דרעי, ולכל תושבי באר שבע. יהי זכרו ברוך״.

✅ ברדוגו ב׳ערוץ 14׳: ״לו אני נתניהו הייתי משחרר אות בן גביר מהתפקיד, מי שרוצה להפיל את הימין יזכר תמיד לדיראון עולם. איתמר בן גביר לא נושא על גבו שק של הישגים - נהפוך הוא: שק של כישלונות אחד אחרי השני והכישלון הגדול יהיה - הפלת הממשלה״.

✅ דפנה ליאל: גם היום נתניהו לא נפגש עם בן גביר. יש נתק בין הצדדים. מעיד על כך שנתניהו מבין שיותר חשוב להרגיע את דרעי כרגע ששוב לא קיבל את מבוקשו :

✅ ארי כהן: לסיכום הערב: גם בש״ס וגם בעוצמה יהודית מסכימים כי המאבק על חוק הרבנים הוא לא האירוע, מה כן? בן גביר מרגיש שדרעי ונתניהו לא סופרים אותו ובשל כך מחליט לראות להם מי בעל הבית. לעומת זאת בש״ס טוענים שאי אפשר לעבוד עם גביר כל עוד מטרת העל שלו היא להצליח לסחוט את הלימון כמה שיותר.

✅ איתמר פליישמן תוקף בפטריוטים: "בן גביר ילד קטן. המטרה הסופית של בן גביר זה לקבל קולות בקלפית הקבינט מעניין אותו כקליפת השום. הוא בקמפיין תמידי. הוא לא מבין את גודל השעה וגודל האיום. בן גביר שותף גרוע לממשלה, תמיד הוא יערער את הספינה, הוא מכור לפרובוקציות האלה, והמחיר עלול להיות גבוה. תתאפס על עצמך" :

✅ אדמקר ב׳וואלה׳: כל ראשי המפלגות החרדיות: דרעי, גפני וגולדקנופף כועסים וזועמים בימים האחרונים - דרעי על כל נושא החינוך ונושא הרבנים, גפני על תקציבי החינוך החרדי וגולדקנופף על משבר חוק הגיוס. אף אחד מהם עוד לא שבר סופית את הכלים, אבל הם מאבדים את הסבלנות.

✅ דפנה ליאל: עכשיו בוועדת חוקה - 
דיון בהצעת החוק של רוטמן לשינוי שיטת הבחירה של נציב תלונות הציבור על השופטים כך שיבחר על ידי מליאת הכנסת ברוב של 70 ח״כים.
להזכירכם החוק נולד לאחר שלוין ופוגלמן לא הצליחו להגיע להסכמות, ורוטמן נחלץ לעזרתו של לוין לשינוי השיטה תוך כדי תנועה. 
ח״כ טלי גוטליב הודיעה שהיא מתנגדת לחוק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.