רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 17 ביוני 2024

צימוקים

 

✅ עו"ד שמעון שמואלי שלח מכתב לעיריית אלעד ולרשות לאכיפת מקרקעין בנושא עבירות בנייה ופיצול דירה של סגן ראש העיר יעקב ברקוביץ. עו"ד שמואלי דורש מינוי חיצוני לבדיקת הנושא והפסקת כהונתו בתפקידים הקשורים להנדסה כדי להבטיח אכיפה שוויונית ושמירה על טוהר המידות!

✅ שלזינגר: תגידו מברוכ לח"כ משה גפני שנכנס היום לרשימת עשרת הח"כים הותיקים של כל הזמנים עם 12,050 (!) ימים בכנסת. גפני דחק את שלמה לורנץ מחוץ לעשירייה ובעוד 11 יום יעקוף גם את מנחם פרוש

✅ הייעוץ המשפטי לממשלה אוסר על הרבנים הראשיים למנות נציגים לגוף הבוחר בשל קרבתם המשפחתית למתמודדים, במכתבם לשר הדתות קובעים גיל לימון וכרמית יוליס כי "הקשיש בחברי מועצת הרבנות הראשית והוותיק שבדייני בית הדין הרבני הגדול" יחליפו את הרבנים הראשיים.

✅ דרמה במירוץ לרבנות - הייעוץ המשפטי לממשלה אוסר על הרבנים הראשיים למנות נציגים לגוף הבוחר ומבהיר שמחליפיהם יחויבו למנות נשים לגוף הבוחר.

✅ במכתבם היום לשר הדתות קובעים גיל לימון וכרמית יוליס כי "הקשיש בחברי מועצת הרבנות הראשית והוותיק שבדייני בית הדין הרבני הגדול" יחליפו את הרבנים הראשיים.

✅ ביהדות התורה מותחים ביקורת חריפה על החלטת ש״ס לקדם מחדש את ׳חוק הרבנים׳: ״בחרו לקבור את החוק קבורת חמור, אין הסבר הגיוני למה להעלות את החוק בתקופה כה מתוחה ציבורית, הם גרמו לחוק להיקבר למרות פרישת גנץ. זה כבר לא חוסר ׳סיעתא דשמיא׳ אלא חוסר הבנה פוליטי״, אומר ח״כ ב׳דגל התורה׳. (ישי כהן)

✅ טלי גוטליב מבהירה כי תתנגד מחר לחוק הרבנים - "התלבטתי קשות, הוצע לי להסכים להחלפה בוועדה, אך צו מצפוני לא מאפשר לי. הודעתי - או שידחו את העיסוק בחוק או שאצביע נגד וזה יפיל את החוק" 

✅ זעם בקרב האברכים בבני ברק על שזייברט המדושן סגר תחנות של 'משנת יוסף' - לחם חוקם של האברכים בטענה שזה מלכלך את העיר, האברכים מצידם טוענים שלא ניתן ללכלך יותר מהקיים. שמערל שמח שזייברט מקבל משכורת ראוייה שמייתרת לו את הצורך במכירות של 'משנת יוסף'

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.