רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 17 ביוני 2024

מבזקים

 

✅ סגן השר אבי מעוז במתקפה: לפיד, גנץ ובנט רוקדים על דמם של חיילינו הקדושים שנהרגו 

✅ השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: היועצת המשפטית לממשלה שאישרה את הפתיחה בחקירה נגד מאי גולן בחרה צד והחלה להיאבק נגד הממשלה בכל האמצעים. אישור פתיחה את החקירה של מאי גולן 4 שנים לאחר האירוע מעוררת תחושה קשה לרדיפה פוליטית.

✅ נתניהו הודיע אתמול לשרים בישיבת הקבינט המדיני בטחוני: קבינט המלחמה מבוטל (עמיחי שטיין).

✅ מוטי קסטל: לאחר פירוק קבינט המלחמה - ראש הממשלה נתניהו יפעל דרך הקבינט המדיני ביטחוני, שיתכנס פעמיים בשבוע. בניגוד לפרסומים: אין "מטבחון" או "ציר עוקף" - יתקיימו התייעצויות ביטחוניות מקצועיות בכל נושא בנפרד, אליהם יוזמנו הגורמים הרלוונטיים.

✅ החטופים הוברחו? בצבא מציינים כי במהלך הפעולה ברפיח נמצאו מקומות שבהם שהו חטופים, ונמצא גם מודיעין הקשור בחטופים. יחד עם זאת, לא נשללת האפשרות שהמחבלים הצליחו להבריח חטופים מרפיח טרם הגעת הכוחות.

✅ יעקב ברדוגו ב'גלי ישראל': "הרצי הלוי הוא רמטכ"ל תבוסתן ופחדן ששולח את הדוברים שלו - אלופים למיניהם באולפנים, להפחיד אותנו ממלחמה מול לבנון. הרמטכ"ל הזה לא כפוף לקבינט, אלא לאמריקאים ולגדי איזנקוט שבאופוזיציה. ברגע שמתחילים במטה הכללי לעשות את ההפרדה בין חיזבאללה ללבנון אנחנו נכנסים ללופ, צריכים להשמיד את לבנון"

✅ משרד הבריאות: אין מגמת תחלואה חריגה בקדחת הנילוס בישראל. השנה עד כה אותרו 7 מקרים בהשוואה ל-6 אשתקד. בשנת 2018 למשל היו 15 מקרים.

✅ בלינקן התחייב לנתניהו - המגבלות על אספקת נשק לישראל יוסרו (ניר דבורי).

✅ סמוטריץ': "חוק הגיוס זו סוגיה פוליטית ואתה לא אמור לדבר עליה", הרמטכ"ל: "קחו אחריות, למרות שזו מילה חריגה פה" (חדשות 12)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.