רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 17 ביוני 2024

מבזקים



✅ מחיר הוונדליזם של  החרדים הקיצונים בעבודות הרכבת הקלה בירושלים: עוד 78 מיליון שקל (דה מרקר)
שרת התחבורה מירי רגב ושר האוצר בצלצל סמוטריץ' מבקשים להקצות 78 מיליון שקל להתמודדות עם נזקי הוונדליזם של הפלגים החרדיים הקיצוניים בירושלים, שהשחיתו כלי עבודה ואתרי עבודות של הקו הירוק של הרכבת הקלה בבירה. ועדת הכספים בראשות משה גפני צפויה לאשר הבוקר את הבקשה.

✅ השר דודי אמסלם: ''יש ללימוד תורה ערך לא פחות משירות בצה''ל. בכל ההיסטוריה מי ששמרו על עם ישראל הם לומדי התורה'' ובזכותם חזרנו לארץ אבותינו כיהודים ולא התבוללנו בגויים...

✅ בכירים ב'יהדות התורה' לשלום ירושלמי: אם בג"ץ יחליט לשלוח עשרת אלפים צווים במכה ל-60 אלף חייבי גיוס אנחנו בבעיה, זו תהיה טרגדיה שלא הכרנו.

✅ מתוך ישיבת סיעת יהדות התורה: השר פרוש התייחס לשיח בציונות הדתית כלפי לומדי התורה החרדיים ותהה: "הם לא מבינים שאם יפגעו בעולם התורה בטענה של שוויון, יפגעו גם בישיבות ההסדר שמשרתים רק כשנה וחצי מול שלוש שנים במגזר הכללי?". (אבי מוסקוב)

✅ אברהם פריינד: לקראת פתיחת הדיונים מחר בועדת חו"ב על חוק הגיוס, ח"כ ישראל אייכלר, שחבר בוועדה, טען בסיעה שלטעמו אין מה ללכת לדיון. "המטרה היא לערוך הצגה של הסתה אנטישמית המונית נגד הציבור החרדי", אמר

✅ לישיבת הסיעה של יהדות התורה יצטרפו היום פורום תקווה המייצגים את משפחות החטופים המתנגדים לעסקה המוצעת עם חמאס. בכל שבוע משתתפים בישיבת הסיעה נציגים של משפחות חטופים. (מוסקוב).

✅ הלחץ עבד הימין ניצח
לאחר הסערה והלחץ מהימין, אהוד ‏ברק לא יעביר את ההרצאה לבכירי צה"ל במכללה לבטחון לאומי.
הודיעו לו שלא יבוא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.