דפים

יום שישי, 14 ביוני 2024

הערות והארות


 שי חרמש מספר שאריה דרעי ויפה דרעי התארחו פעם אצלו בקיבוץ לשבת. אריה ויפה היו עייפים אחרי ארוחת הצהריים ורצו לנוח שלאפשטונדה. שי וחווה נתנו להם את חדר השינה שלהם לנוח ואפילו שמרו על הילדים שלהם. מצוות קבלת אורחים מושלמת. הבן של שי, עומר חרמש נרצח ב 7 באוקטובר ודרעי אפילו לא הרים טלפון לנחמו. 

‏הכול בפודקסט עם שי חרמש.
=================
הזכרת לי כתבה שדרוקר עשה על דרעי בשנות הקלון. הוא נשמע מתון, מחובר לחלקי העם.
‏בסוף, מדובר בנבלה באריזת צפע
=================
יעקב ריבלין בחצות בסקופים: גנץ מיהר לפרוש למרות המומנטום החיובי של נתניהו אחרי מבצע החילוץ. הסיבה היא הלו"ז הדוחק, בעוד 6 שבועות הכנסת יוצאת לפגרה וא"א יהיה לנסות להפיל אותה עד מושב החורף שנפתח סמוך לבחירות בארה"ב. אם טראמפ ינצח מניות נתניהו יזנקו ולא יהיה רוב להפיל אותו.
=================
ח"כ שמחה רוטמן בגלי ישראל: "אני חושב שבנושא גיוס החרדים - גלנט הוא האשם המרכזי. אין צורך בחקיקה. כל האירוע ומשחק החקיקה הוא משחק עם בגץ. מה שקרה כאן זה אירוע פוליטי, אף חרדי לא יתגייס בעקבות החקיקה הזו ואף גדוד לא יגרע כוחו בגלל החקיקה הזו"
=================
יוחאי דנינו: שתי עובדות שאין עליהן ויכוח. 
א. גנץ פרש מהממשלה. 
ב. התעוזה הישראלית בימים האחרונים גברה מאוד. 
האם יש קשר בין שתי העובדות? האחריות על הקורא בלבד.
=================
נפתלי בנט בפוסט בפייסבוק - יוצא במתקפה חריפה נגד הממשלה. יעקב ריבלין: ‏נפתלי בנט הוא הסיימון לבייב של הפוליטיקה הישראלית. נסיון הונאה אחד הצליח זמנית וכשל לבסוף? הוא כבר בדרך להונאה הבאה.
=================
ח"כ צבי סוכות לחזקי ברוך על חזרתו של בנט לפוליטיקה, "ראיתי שהראשון שקפץ לברך אותו היה יאיר לפיד ולא לחינם. הכוונה להקים מחדש ממשלת שמאל עם אנשים שחושבים שהם מצביעים לימין יכולה לחזור על עצמה וחבל מאוד".
=================
שמעון ריקלין: ‏אלעד טנא עורך ׳מקור ראשון׳ מונה על ידי בנט להיות ראש מערך ההסברה. הם בקשר גם היום. מה שראיתם עם הקריקטורה נגד החרדים זה המשך קמפיין ממושך, מתוזמן וממומן היטב שמטרתו שבירת הימין וסיוע לבנט להגיע שוב למשרה בכירה. בנט חוזר לפוליטיקה זה אומר שהצדקנות, השקר וגלגול העיניים חוזרים איתו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.