דפים

יום שישי, 24 במאי 2024

מבזקים

 

✅ ככה מתנהג רב אמיתי - אנשים שהשתתפו אתמול בהלווית סרן ישראל יודקין הי"ד מספרים שהגרש"מ עמאר סירב ללחוץ יד ליו"ר הכנסת אמיר אוחנה ואף עזב את המקום כשאוחנה הוזמן לדבר.

✅ העימותים הקשים בהר מירון בין כוחות משטרה לחרדים שנכנסו להר רגלית  ומסרבים לצאת ממנו נמשכים. המשטרה נדרשת לסגור את האזור הרמטית כבר הלילה.

✅ נתי קאליש: פרסום: מאות חסידי אמשינוב עלו אתמול למעונו של האדמו"ר מאמשינוב וקיבלו את ברכת הדרך למירון. האדמו"ר אמר לאחד החסידים: "צריך לעשות השתדלות לעלות למירון כל אחד ואחד".

✅ זיסמן ב'יתד': גנץ שבר את כף רגלו ומתנייד עם מעיין קיבוע סד. דובריו ויועציו מונעים ממנו הופעות פומביות, בהן הוא נדרש ללכת כדי שלא לקבל אחר כך כותרת בנוסח 'גנץ צולע בממשלה'. 

✅ עיריית בית שמש חילקה 70,000 ארטיקים להדלקות. הגבאים גילו שהם  בהכשר מגזרי של חסידות מסוימת והחזירו הכל ודרשו לקבל בכשרות העדה החרדית

✅ שלזינגר ב'ישראל היום': שר הביטחון יואב  גלנט הורה לצבא להמתין עם שליחת צווי גיוס לבחורי ישיבות, עד למיצוי המהלכים הפוליטיים.

✅ רבלין חושף בטורו ב'בקהילה': החיזבאללה ביצע ירי גם לעבר מבנה ישיבת בני עקיבא הסמוך לציון במירון, הוא רצה לאותת כאן משהו ולא קשה לנחש מה. מעקב אחרי לוחות הזמנים של הפגיעות באיזור ההר מלמד שמרבית הירי לאיזור מירון היה בימי שישי אחר הצהריים ובחגי ומועדי ישראל 

✅ אחיו של ישראל יודקין ז"ל אשר נפל בקרבות בעזה בהספד עוצמתי: "אדאג שכל מי ששלח אותך לקרב הזה ייתן את הדין. כל ה-120 חברי כנסת, כל המטכ"ל מהקטן עד הגדול. עד יומי האחרון ארדוף אותם. כל מי שקרא לנו חרדים, משתמטים, גנבים וכל שלל התיאורים יבוא ויבקש ממך ומאיתנו  סליחה"
צילום: יוני ריקנר

✅ סימה קדמון ב׳ידיעות׳: אולי בתוכו בני גנץ בכלל לא רוצה להיות ראש ממשלה. ברור לו שמי שיחליף את נתניהו יצטרך לקבל החלטות בסדר גודל בן גוריוני. אולי בסתר ליבו גנץ מבין שזה גדול עליו. כולם אומרים שנתניהו לא כשיר, מי אמר שגנץ כן כשיר?

✅ ערוץ 7: ניקי היילי שהפסדיה לפני כחודשיים וחצי בפריימריז לנשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ הודיעה כי תצביע עבורו בבחירות לנשיאות שייערכו בחודש נובמבר. היילי אמרה כי "טראמפ לא היה מושלם" והוסיפה כי מה שהוביל להחלטתה לתמוך בו היא העובדה לדבריה, שביידן "היה קטסטרופה".

✅ סקר בארה"ב: 38% מהדמוקרטים אומרים כי מדיניות ביידן בסוגיית המלחמה בעזה מצמצמת את הסיכוי שיצביעו לו בבחירות. (עמיחי שטיין)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.