רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 11 בנובמבר 2022

הבהרה - מה שלא מופיע בבלוג שלי - מדובר בפייק שממציאים אנשי הינוקא מסדיגורא ודומיהם


שלחו לי כל מיני צילומים מהתכתבויות בוואצאפ תחת שמי. אז מבקש אני להבהיר שוב את שכבר הבהרתי לפני שנים, כי מה שלא מופיע בבלוג שלי מדובר בחומר פייק של גורמים מן הסוג השפל והירוד ביותר, ובמקרה הזה אנשי הינוקא מסדיגורא ודומיהם שניצלו את תקופת שהותי בבית הרפואה ופתחו חשבונות תחת שמי

שוב ושוב, איני חבר בפייסבוק, איני חבר בטוויטר ולמרות שאני חבר בהרבה קבוצות וואצאפ, לא תמצאו התכתבויות שלי בנושאים כאלו. אני לא מאלה שכותבים במקומות סתר, בכל חיי כל מה שכתבתי, רק תחת שמי המלא ובמקום רשמי שלי, בעיתונים שלי או בבלוג, או באתר שלי

אנשי סדיגורא בני ברק הוכיחו שוב את שפלותם, מי שעושים מעשים כאלו הם מן התחתית, ואין זה פלא באיזו סביבה שהם חיים שמאפשרים להם מעשים שכאלו

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.