רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 22 ביוני 2022

מבזקים

 

🔎  חבר הכנסת דוד אמסלם מהליכוד: "אתם בוחרים בלפיד כמנהיג שלכם - זה בן אדם נטול השכלה. יאיר לפיד לא יכול לנהל מדור בשר ברמי לוי. הוא לא עשה כלום בחיים שלו ולא עבד יום בחייו, אבל זה לא מעניין אותכם אתם מוכנים לזרוק את המדינה תחת הגלגלים של לפיד, העיקר שהימין לא יחזור לשלטון."

🔎  ‏פרסום ראשון: יו"ר הכנסת קובר את "חוק הנאשם" - מיקי לוי הבהיר לבכירי הקואליציה – מתנגד נחרצות לחקיקת החוק בצורה חפוזה, כחלק מהחקיקה לפיזור הכנסת. לדבריו, מדובר בחוק שעוסק בנושא מהותי הדורש דיון מעמיק, ושהליך מהיר יפגע בכבוד הכנסת. (זאב קם).

🔎  עמית סגל: הבוקר ההצבעה בקריאה הטרומית לפיזור הכנסת. המטרה של הליכוד: לעכב את הליכי החקיקה כדי למצות את המגעים להקמת ממשלה חלופית. המטרה של יש עתיד: לעכב את תאריך הבחירות עד 8.11 כדי לצבור זמן כהונה ללפיד בלשכת ראש הממשלה.

🔎  ח"כ שירלי פינטו ב׳103׳ לא שוללת הצטרפות לממשלה בראשות נתניהו: "אני רואה את השטח שלנו, זה אנשים שמאמינים בדרך שלנו. הם לא רק לא ביבי והם לא כן ביבי, הם באו לקדם ערכים".

🔎  עמית סגל: אני קצת מבולבל: אם בנט סבור שלפיד הוא ״מענטש״ ומקיים הבטחות, מדוע הוא לא מבקש ממנו לקיים במענטשיות את ההסכם שאוסר על העלאת חוק הנאשם ללא הסכמת ימינה? האם ייתכן שיש ביניהם סיכום מענטשי שבנט יעשה קולות של מתנגד ויאפשר את העלאת החוק, שאותו הגדיר בעבר ״התנקשות בדמוקרטיה״?

🔎  ‏היועמ"ש, גלי בהרב-מיארה, ממתיייסת למינוי רמטכ"ל ע"י ממשלת מעבר: "ככלל, בתקופת בחירות יש להימנע ממינויים בכירים שאינם במסגרת הליך תחרותי, אלא אם קיים צורך חיוני באיוש מיידי של המשרה באופן קבוע, ולא ניתן למצוא לכך פתרון סביר והולם אחר בנסיבות העניין". (ביני אשכנזי).

🔎  עמית סגל: היועמשי"ת די טורקת את הדלת על מינוי רמטכ"ל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.