רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 21 ביוני 2022

מבזקים

 

🔎בני ברק: קטטה המונית בישיבת פונוביז', בחורים התיזו גז מדמיע בישיבה. - כונני מענה ראשוני במקום מדווחים על 4 פצועים כוחות משטרה הגיעו למקום

🔎נחשוני ב'ידיעות': אחרי הבחירות צפוי יו"ר ש"ס אריה דרעי לחזור לכנסת, אחרי שפרש ממנה במסגרת הסדר טיעון. למרות זאת, החשש המרכזי כעת בש"ס הוא שהיועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב־מיארה, תבקש להטיל עליו קלון.

🔎קובי בורנשטיין: ‏זוכרים את ה-D9 של פינדרוס? אז קבלו את זה: יו"ר יהדות התורה חה"כ משה גפני מתחייב בריאיון למגזין 'עכשיו 14' כי "אחרי שנחזור לשלטון אני מתחייב שלא נתחשב בבתי המשפט, ברשויות אכיפת החוק או בתקשורת"

🔎ח״כ מאיר פרוש ב׳קול ברמה׳: על הריצה לבד: ״אני תמיד הייתי חסיד של ריצה לבד, כך אפשר למצות את הפוטנציאל הקולות של כל מפלגה. כך עשינו בבית שמש ובאלעד, גפני מאוד כעס על כך, אבל הבין שזו הדרך הנכונה. אך צריך גם להיות אחראיים״.

🔎יעקב ברדוגו: ‏גורם בלשכת בנט שנכח בזמן השיחה עם מרוקו מביא פרטים נוספים מהשיחה הטלפונית בין בנט לשקד במרוקו: שיחה של בכי וצווחות של איילת, שנכנסה להלם והתחננה שבנט לא יעשה לה את זה ושיידחה הכל עד שתחזור .

🔎‏משה גפני ברשת ב':
יש אפשרות בכנסת הקיימת להקים ממשלה בלי ללכת לבחירות. נעשה כל מאמץ שתקום ממשלה, אני עושה מאמצים. העליתי אתמול את העניין בישיבה עם נתניהו והוא ממש לא שלל את זה.

🔎׳ערוץ 7׳: שקד וגפני שוחחו פעמים רבות ביומיים האחרונים, הם מנסים להקים ממשלת ימין בכנסת הזו. גדעון סער מסרב בתוקף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.