רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 26 ביוני 2022

מבזקים

 

🔎מרכז ליב"ה: הלם וזעזוע: אירוע 'קבלת שבת מוזיקאלית' התקיים בערב השבת האחרונה בערבוביה ע״י ארגוני הרפורמים ברחבה הדרומית של הכותל המערבי בהשתתפות חזניות וזמרות .

🔎האדמו"ר מבעלזא החרים את ישיבת מועצת גדולי התורה מפני שלא הסכימו להתיר את הממלכתי חרדי - הרבי מבעלזא ביקש שההיתר יהיה רק למי שלא מכניסים ל'חינוך העצמאי' הרבי מגור התנגד להחלטה הזו מחשש לתגובות הליטאים ותמיכתם בר' שאול בגלל עמדה זו - עוד מוסיפים כי האדמו"ר מבעלזא לא רוצה לשבת יחד עם האדמו"ר מסלונים שמנהל את המאבק נגד החינוך הממלכתי חרדי

🔎מרדכי הלפרין: האדמור מבעלזא לא ישתתף היום בכינוס המועצת לאחר שחצי שנה המועצה לא התכנסה לדון על לימודי ליבה תמורת תקציבים בשל התנגדות האדמור מסלונים.

🔎בבעלזא מבקשים לתקן את הפרסום של מרדכי הלפרין: האדמו"ר לא ביקש לדון במועצת בהכנסת ליב"ה, אלא בפתיחת החינוך העצמאי למוסדות חסידיים. נכון להיום רשת החינה"ע מסרבת לחיידרים חסידיים להיכנס

🔎מחסידות בעלזא נמסר בניגוד לפרסומים השקריים שהרבי מבעלזא דרש להעלות את נושא לימודי הליבה בכינוס מועצת גדולי התורה, הרבי מבעלזא דרש להעלות אך ורק שידונו בנושא פתיחת מסגרת עצמאית של החינוך העצמאי בגלל ההחלטה על אי כניסת המוסדות החסידים במסגרת הקיימת בחינוך העצמאי.

🔎כינוס מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל לקראת הבחירות. לקראת שיבוץ עושק הגננות יצחק גולדקנופף במקום הראשון. גורם ב׳דגל׳: ״אם נרוץ ביחד, נדרוש את המקום הראשון״.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.