רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 14 בינואר 2022

מבזקים

 

💥 מיקי זוהר ברדיו 103 על המגעים לעסקת טיעון של נתניהו: ״נשמע לי מופרך שנתניהו יעמוד על דוכן ויודה. אני לא חושב שהוא אשם בשום דבר. אלו תיקים שנוצרו רק כדי לפגוע בכהונה שלו מתוך לחץ תקשורתי ולחץ של גורמים פוליטיים. אני מתקשה לדמיין סיטואציה כזו״.

💥 טוכפלד ב'ישראל היום': עסקת טיעון עם נתניהו תוביל בסבירות גבוהה את שותפיו של בנט לנטוש אותו והוא ייאלץ לפנות את מקומו.

💥 חושף המגעים העיתונאי בן כספית: הדלפת המגעים לעיסקת טיעון לא הגיעה אלי מהכיוון של נתניהו. ההדלפה הפתיעה את נתניהו.

💥 ערוץ 7: ‏יו"ר קבוצת הליברלים במפלגת הליכוד אמיר ויטמן - "הסיכוי של נתניהו לצאת מהמשפט שלו כאדם חופשי וחף מפשע נמוך מאוד, ולא בגלל שהוא עשה משהו פלילי אלא בגלל שהוציאו עליו חוזה".

💥 ישראל כהן בטורו במאקו: אם הסיוט הפוליטי והמשפטי שחווים בוחרי הימין בכלל ונתניהו בפרט יסתיים ללא קלון, המשמעות היא אחת - נתניהו ניצח. למרמה, הפרת אמונים ומאסר על תנאי אין משמעות :

💥 'ידיעות': דריכות במערכת הפוליטית לקראת האפשרות שנתניהו יחתום על עסקת טיעון ויפרוש – אפילו באופן זמני – מהחיים הפוליטיים. בקואליציה ובאופוזיציה טוענים כי נתניהו הוא "הדבק" של ממשלת בנט-לפיד וכי בלעדיו המערכת הפוליטית תשנה את פניה. :

💥 יערה שפירא: בקואליציה לא בטוחים שרע"ם תגיע לכנסת בשבוע הבא, וינסו לדחות שוב הצבעות על חקיקה שחשובה לממשלה ולהגיע להסכמה על החקיקה עם האופוזיציה. טרם החלו מגעים משמעותיים בהיקף שרע"ם דורשת להסדרת הנגב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.