רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 17 בינואר 2022

מבזקים

 

💥 מכה קשה לדגל התורה הרבנית רביץ לא נבחרה לכהונת מזכירת הכנסת מפלגות השמאל הקיצוני העבודה ומרץ תומכות בה - מזכיר חדש לכנסת: יו"ר הכנסת בחר בעו"ד דן מרזוק לתפקיד מזכיר הכנסת. 

💥 עימות חריף בקואליציה: העבודה ומרצ יוצאות נגד מועמד יו״ר הכנסת היחיד לתפקיד מזכיר הכנסת, דן מרזוק, ודורשות להצביע על שאר המועמדים. הם תומכים ברבקה רביץ מדגל התורה שהבטיחה להביא את דגל התורה לקואליציה ולתמיכה בשמאל

💥 בג"ץ דחה את העתירה של התנועה לאיכות השלטון נגד הסדר הטיעון של הרב אריה דרעי וחייב את העותרת ב-8,000₪ הוצאות, 4,000 ש"ח מתוכם לדרעי.

💥 בשל לחץ והשפעת האדמו"ר מאשלג שליט"א:  ‏אביחי מנדלבליט נוטה לסגור את  התיק נגד יעקב ליצמן.

💥 ‏ליצמן חושש: בגלל העסקה עם נתניהו, לא יהיה למנדלבליט זמן ולגיטימציה ציבורית כדי לעשות עסקת טיעון או לסגור לליצמן את התיק. אין מגעים בין מנדלבליט לליצמן ונכון לעכשיו המצב קפוא. (אטינגר)

💥 ישראל כהן: משלבים כוחות: היומונים החרדים 'יתד' ו'המבשר' תוקפים הבוקר את החלטת הוועדה הגיאוגרפית שלא לאשר את הרחבת היישוב טלזסטון, בזמן שאותה וועדה החליטה לאשר את הרחבת אבו גוש "אפליה מקוממת" "שערורייה אנטישמית"

💥 ניצחון מהדהד לחרדים באנטוורפן: אחרי מאבק ממושך, בית המשפט הורה לסלק מהשכונה החרדית, מפעל לעיבוד זהב, שזיהם את האוויר וגרם למחלות בקרב בני הקהילה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.